Goed om te horen. Ik twijfelde een heel klein beetje omdat erbij staat vanaf drie jaar, maar ik denk toch dat ze hem al heel leuk zal vinden. En anders bewaar ik hem wel een tijdje op zolder.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef Meimeltje het volgende:
Xenia: houten keukentje is ook erg leuk! Wij hebben er ook 1 voor Kyllian zn 2e verjaardag gegeven en daar speelt hij nog steeds mee. Dyon is er nu ook al weg van!
Zei mijn huisarts ook, ik moest het vooral gewoon blijven geven, geen voedingsmiddelen gaan ontwijken, het is de bedoeling dat ze leert poepen op een normaal voedingspatroon, dus mét af en toe een banaan zeg maar. Er is geen reden om banaan volledig te mijden en alleen nog maar pruimen te geven volgens hem.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef mefke79 het volgende:
dat van banaan en niet poepen schijnt trouwens een fabeltje te zijn...banaan heeft veel vezels. Vraag me niet naar de details, die ken ik niet.
klopt!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef Memmel het volgende:
Volgens mij verkochten ze die LP kerststal vorig jaar ook bij Blokker?!
Mijn doos van Bol.com is net bezorgd hoorde ik, dus ik ben weer binnen voor de Sint!
quote:
tuurlijk kan dat voor een jongetjequote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar koop je díe?![]()
Kan zoiets voor een jongetje? Ja toch? Mijn broertje moet nog een cadeau voor Stef's verjaardag..
Bij Karwei in de aanbieding a.s. vrijdagavond.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
Waar koop je díe?![]()
Kan zoiets voor een jongetje? Ja toch? Mijn broertje moet nog een cadeau voor Stef's verjaardag..
Karwei! Ze hebben er nog meer leuke houten dingen. A.s. vrijdag van 18u tot 21u extra korting wegens Ladies Night (quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar koop je díe?![]()
Huh? Dat hoor ik voor het eerst! Je hoort zo'n beetje overal dat banaan 'stopt'.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef mefke79 het volgende:
dat van banaan en niet poepen schijnt trouwens een fabeltje te zijn...banaan heeft veel vezels. Vraag me niet naar de details, die ken ik niet.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat voor een jongetje![]()
![]()
oooooh BE heb je hem besteld?![]()
![]()
![]()
![]()
welke is het geworden? *jaloers*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |