Liefde maakt veel goedquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn lijf/rug is aan vervanging toe.
Maar o wat maken mijn mannen mijn leven goed.Vriend en zoons
Love them.
o schat ik wou dat ik iets voor je kon doen...quote:Op woensdag 10 november 2010 10:23 schreef candygirl het volgende:
ik haat mijn leven op dit moment, dit is hoe ik me nu voel
Niet doen meisjequote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef Yuki het volgende:
Slecht. Schuldig. Stom. Alleen en niet geliefd.
Op de lunch van vanmiddag na: kutdag![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Last van mn keel, hoofdpijn, neus vol snot en beroerd
*knuffel*quote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef Yuki het volgende:
Slecht. Schuldig. Stom. Alleen en niet geliefd.
Op de lunch van vanmiddag na: kutdag![]()
Goed bezig.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Sylvana het volgende:
Wel een redelijke dag achter de rugMaak nu lijstjes met wat ik op een dag moet eten en minimaal 3 dingen die ik moet doen, zodat ik mijn dag zinvol besteed en goed eet als ik vrij ben.
Lief!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*knuffel*
Ontopic: Stijf als een plank. Fitness/zwemmen zou je moeten laten ontspannen. Not.
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef L-E het volgende:
Verdrietig, verward, vermoeid en alleen.
same herequote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef L-E het volgende:
Niet alleen je dank.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Niet alleen je dank.
OT: Ik voel me genaaid.
*knuf*quote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef L-E het volgende:
Heeft jullie lunchdate jullie zo ontzettend verward?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
*knuf*
OT: kan me voor een groot deel vinden in L-E's gevoel
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Heeft jullie lunchdate jullie zo ontzettend verward?
Terecht ook wel!!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik baal gigantisch van mijn gemiste kans
wow, dan ben je niet laat!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:42 schreef formerjellybean het volgende:
Relaxed alvast wat kerstspulletjes klaargezet in huis, maakt het even knusser. Zo worden de donkere dagen gezelliger
Beter vroegquote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Miam het volgende:
[..]
wow, dan ben je niet laat!
Ik heb me wel eens beter gevoeld dus.
ja, snap het wel hoor. (: het oogt altijd wel gezellig!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Beter vroeg, ik had er zin in gewoon al helemaal met het donkere weer.
Soms gewoon lekker om even te doen waar je zelf zin in hebt
Lijken mijn woorden wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag me af wat het nut van mijn leven is en daar word ik beetje ongelukkig van.
Mja, eigen schuldquote:
voel met je mee.... Ik luister nog ff wat muziekjes en ga dan ook onder de wol. Morgen weer same shit, just a different dayquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef candygirl het volgende:
hoofdpijn ,tranen en een mega kut dag
nu slapen
Sterktequote:
Da's echt fijn! Hou vol Bosquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar het gaat met mij nog steeds wel okee Lijkt de weg omhoog dan eindelijk ingezet...
Pussy is victorious.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:05 schreef formerjellybean het volgende:
wakker maar lichtelijk ochtendhumeurtje . De kat liep me steeds in met haar pootje in mijn neus te prikken om me wakker te laten worden.
Ik denk dat ik dit weekend ook ga vergooien aan drank en drugs. Met of zonder vriendin. Maar liever met.quote:
Ach, als je brugwachter bent ofzoquote:
Ik voel me heel erg zo - melig, lacherig, weinig concentratie. Wellicht hangt er iets in de lucht, ik heb alleen nicotine gehad.quote:
Oh zo. Kon me al niet voorstellen dat je onder de pillen naar je werk was gegaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:42 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg zo - melig, lacherig, weinig concentratie. Wellicht hangt er iets in de lucht, ik heb alleen nicotine gehad.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef Yuki het volgende:
Onzeker, besluiteloos, moedeloos en stom.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu kan je me helemaal bij elkaar vegen. Verdomme grr
Ik leef met je mee! Buren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:46 schreef formerjellybean het volgende:
waarom moet nu uitgerekend iemand die als hobby dj-en heeft , in godsnaam naast mij gaan wonen![]()
![]()
leuk buren
Can't control my thoughtsquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:21 schreef Underverse het volgende:
Zo geweldig, dat bijna niemand het ziet.. =D
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:28 schreef Underverse het volgende:
Altijd mensen die er overheen moeten kakken! =P
Ik schijt met sproeistront keihard terug! =D
Gut. kom je wat aandacht tekort?quote:
Dat kan heel irritant zijn iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik leef met je mee! Buren.Die van mij hebben een pakketje van mij aangenomen, maar zijn nooit thuis. Alleen toevallig die ene keer dat de postbode langs kwam ofzo.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik voel me best klote... Eigenlijk kan ik al een paar weken niet meer praten met mijn vader. Hij heeft kanker en het tast zijn spraakvermogen aan. Hij wilt zo graag zo veel zeggen tegen me, je voelt het, je weet het. Maar meer dan Ja... Ja... en dan een diepe zucht van onmacht komt er niet uit.
Het kost me zoveel moeite om niet te proberen zijn zinnen af te maken, ik kan me zo goed voorstellen dat dit alleen nog maar pijnlijker is voor hem. Ik zit er maar een beetje naast. In stilte, zelf mijn verhalen te vertellen en hopen dat hij er van kan genieten.
Ik vind het soms zo moeilijk om er over te praten, dit lucht op.
quote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:57 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dat kan heel irritant zijn idd
Hier is hetWant 22 en 23 november krijg ik mijn langverwachte centrale verwarming
Tot dan red ik me nog wel met een trui, elektrische kacheltjes en een heetwaterkruik in bed ^^
(Iets met oud huis en een kansloze renovatie![]()
Knorrig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi zo!Heb je de deur in je logeerkamer al gemaakt?
En, ik vind je UI erg leuk.
OT: voel me goed. Gister na een heel chagrijnige bui maar in bed gekropen en daarna was het allemaal weer prima. Slaapgebrek word ik dus blijkbaar erg knorrig van.
Je mag hem houdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Goeie instelling. Geef mij even je knopje
Veel plezier wijfiequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijgezel en geil![]()
En de kans is groot dat ik straks lekker ga slettebakken in de kroeg. Gewoon omdat het kan
Tof! Mooi dat je snel werk hebt gevonden. Veel plezier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed! Lekker uit eten geweest om mijn nieuwe baan te vieren
zo dan, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed! Lekker uit eten geweest om mijn nieuwe baan te vieren
Weekends zijn waardeloos wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:52 schreef zyx1981 het volgende:
Maar stiekem is het hier heel erg stil en leeg![]()
Leuke serie iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
relaxed zit nu lekker tenth kingdom te kijken die miniserie ruled. Dat moet ik even dus weekend helemaal uitkijken.
Nee maar moet ik waarschijnlijk eens gaan doen , thanx voor de tipquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Leuke serie idd
Heb je The Colour of Magic ook gezien?
Rustig aan schat!! Knuffel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
GDVR(*&%$*(@)#*$&@$)GRRAAAAAAHHH!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga zo écht met dingen gooien... [ afbeelding ]
pas op je computer/laptop......quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
GDVR(*&%$*(@)#*$&@$)GRRAAAAAAHHH!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga zo écht met dingen gooien... [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Just say the word en ik kom naar je toe schatquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Het wordt me even teveel.![]()
![]()
Waarom probeer ik dit uberhaupt nog vol te houden? Hoe lang nog?
welke is t?quote:Op zondag 14 november 2010 11:26 schreef RubenK het volgende:
goedmijn vers geprogrammeerde applicatie werkt precies zoals hij moet
Het einde van welke tunnel? (de verdriettunnel of de hemeltunnel)quote:Op zondag 14 november 2010 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zien jullie dat? Daar in de verte?
IK WEL!! Het is het lichtpuntje aan de eind van de tunnel!!
De ik voel me kut en klote en het leven zuigt en godver tunnelquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het einde van welke tunnel? (de verdriettunnel of de hemeltunnel)
Oh, gelukkig, ik dacht dat je weer een terugval had naar je suďcidaalheid, vond het al niet kloppen met je reactie daarvoor in dit topicquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De ik voel me kut en klote en het leven zuigt en godver tunnel
quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef 8108139dpths het volgende:
Geirriteerd, 'licht ontvlambaar'.
Nu willen we natuurlijk heel graag het bijbehorende verhaal horenquote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik schaam me ontzettend voor gisteren.
Nee, dat hou ik echt voor mezelf.quote:Op zondag 14 november 2010 19:24 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk heel graag het bijbehorende verhaal horen
Tevens
Ahw, sterkte xquote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, dat hou ik echt voor mezelf.
Verder ben ik in de war, voel ik me lullig tegenover een vriendinnetje en weet ik sowieso even niet wat ik met alles aanmoet.
Dankje.quote:
Positief blijven kijken, vooral naar de licht puntjes van afgelopen dagenquote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
En nu ben ik weer zwaar somber. blehh, en het leek zo goed te gaan de laatste dagen, maar door een paar stomme dingen ben ik weer terug bij af, zo lijkt het..
Ja, misschien wel, maar dat is wel lastig als je al jaren een negatieve kijk op jezelf hebtquote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positief blijven kijken, vooral naar de licht puntjes van afgelopen dagen
OT: Ik weet niet wat ik moet doen, alweerIk word gek van al die wisselende gedachtes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |