Tof! Mooi dat je snel werk hebt gevonden. Veel plezier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed! Lekker uit eten geweest om mijn nieuwe baan te vieren
zo dan, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed! Lekker uit eten geweest om mijn nieuwe baan te vieren
Weekends zijn waardeloos wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:52 schreef zyx1981 het volgende:
Maar stiekem is het hier heel erg stil en leeg![]()
Leuke serie iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
relaxed zit nu lekker tenth kingdom te kijken die miniserie ruled. Dat moet ik even dus weekend helemaal uitkijken.
Nee maar moet ik waarschijnlijk eens gaan doen , thanx voor de tipquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Leuke serie idd
Heb je The Colour of Magic ook gezien?
Rustig aan schat!! Knuffel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
GDVR(*&%$*(@)#*$&@$)GRRAAAAAAHHH!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga zo écht met dingen gooien... [ afbeelding ]
pas op je computer/laptop......quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
GDVR(*&%$*(@)#*$&@$)GRRAAAAAAHHH!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga zo écht met dingen gooien... [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Just say the word en ik kom naar je toe schatquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Het wordt me even teveel.![]()
![]()
Waarom probeer ik dit uberhaupt nog vol te houden? Hoe lang nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |