Mensen die geen polijstmachine gebruiken bij de seks.quote:
Ik weet niet meer waar we zijn. Niet in 9000 in ieder geval.quote:
Helpt het tegen cellulitis?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die geen polijstmachine gebruiken bij de seks.
Met jou, daarom vroeg ie het.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Volgens mij is dat Schip wel prima vreten reetveter Met wie wil je heen?
Nee je krijgt er een mooie glimmende penis van.quote:
Huisgenoten, pannekoeken maken is altijd zo veel werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Volgens mij is dat Schip wel prima vreten reetveter Met wie wil je heen?
3661 geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar we zijn. Niet in 9000 in ieder geval.
Uh juist niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Huisgenoten, pannekoeken maken is altijd zo veel werk
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Huisgenoten, pannekoeken maken is altijd zo veel werk
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met jou, daarom vroeg ie het.
jawel, wij bakken altijd omdat het leuk is dan en dan ben je anderhalf uur bezigquote:
Inderdaad. Maar ja, tis een kerel he.quote:
Maar voor 6 mensen (of hoeveel huisgenoten heeft ie)ben je wel ff bezig misschien? Alleen dan moet je gewoon 2 pannen gebruiken.quote:
4. Maar eten meestal met 6 of 7.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar voor 6 mensen (of hoeveel huisgenoten heeft ie)ben je wel ff bezig misschien? Alleen dan moet je gewoon 2 pannen gebruiken.
mijn leven veranderde toen ik je je post aan zag passen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar voor 6 mensen (of hoeveel huisgenoten heeft ie)ben je wel ff bezig misschien? Alleen dan moet je gewoon 2 pannen gebruiken.
2 pannen idd. En dan gewoon half uurtje bakken, pannekoeken warm houden tussen 2 borden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Of op een andere pan met heet water erin, en dan daar een bord op, daar de pannenkoeken op en daar een deksel op. Dat doen wij altijd, want dan blijven ze echt warm.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
2 pannen idd. En dan gewoon half uurtje bakken, pannekoeken warm houden tussen 2 borden.
Wij gewoon in de oven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of op een andere pan met heet water erin, en dan daar een bord op, daar de pannenkoeken op en daar een deksel op. Dat doen wij altijd, want dan blijven ze echt warm.
Ik dacht het ook meteen jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef reetveter het volgende:
Zie je lot! Daar is die vrouwelijke oke weer!
Ohh, dat is ook slim ja, ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of op een andere pan met heet water erin, en dan daar een bord op, daar de pannenkoeken op en daar een deksel op. Dat doen wij altijd, want dan blijven ze echt warm.
Oke!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, dat is ook slim ja, ga ik onthouden!
de smileys horen in een spoiler. geen zin inquote:
Ik doe gewoon een bord met een deksel, maar hier lust niet iedereen pannenkoeken dus meestal is het maar voor 2 personen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Net zo simpel, wij ook.quote:
Catfight.quote:
Ziek.quote:Maar ik ben gister ''aangerand'' door een man tijdens mijn buitenrit met mijn paard.
Ik was buiten aan het rijden in de omgeving van cuijk/haps/mill toen een man met een busje stopte, op mij af liep en de teugels vastpakte. Op dat moment wist ik dat er iets niet klopte, vervolgens begon de man tegen mijn paard op te rijen (hij had op dit moment zijn gulp open waar zijn..... uit kwam. en het trok aan mijn been, maar hij bleef mijn paard vasthouden bij de teugels dus ik kon niets, gelukkig kreeg hij me niet van mijn paard af. hij is zo dik 10 minuten doorgegaan, ik heb me proberen los te krijgen maar hij bleef met 1 hand de teugels vasthouden waardoor ik machteloos was, (ik laat mijn paard niet alleen en durfde al helemaal niet af te stappen) (In die tien minuten heeft hij van alles bij zichzelf gedaan om het even netjes te noemen) hij stopte pas toen er fietsers aankwamen en die heel vlakbij waren)
Ja, ik vind alle verhaallijnen wel lame. Ik wacht op de momenten met Edwinquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee
Ik vind dit zo'n domme verhaallijn met dat Eepasa
Dat las ik ook, ja.quote:
Nouja je kunt niet zoveel denk ik. Tja slaan met de zweep?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahah ook gewoon 10 minuten niks doen he wtf
Ja inderdaad, ik had m'n zweep er wel even bij gepaktquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja je kunt niet zoveel denk ik. Tja slaan met de zweep?
Tegen z'n kop aantrappenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, of tegen z'n kop aantrappen en snel wegrijdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, of tegen z'n kop aantrappen en snel wegrijden
Haha. Ik zou sowieso wel wegrijden, mijn paard negeert die man dan wel, ze loopt ook hindernissen omver als ik haar daarvoor stil zet zodat ze stil blijft staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, of tegen z'n kop aantrappen en snel wegrijden
Dat was in Zakquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef L0t.. het volgende:
Ik hoorde vandaag ook zo'n ziek verhaal
Zo'n meisje dat met haar jaarclub naar Duitsland was geweest en daar met uitgaan een jongen tegen was gekomen. Gezoend en alles. En hij vroeg of ze met hem mee naar huis wilde en zij wilde wel maar haar vriendinnen hadden haar overgehaald om niet mee te gaan omdat ze het niet zo'n goed idee vonden in het buitenland en alles. Dus ze was niet meegegaan met die kerel maar hij had nog wel een briefje gegeven met z'n adres voor als ze zich zou bedenken.
Volgende dag had ze allemaal uitslag rond haar mond, was ze naar het ziekenhuis gegaan. Bleek dat het een bacterie was die alleen bij dode mensen voorkwamKon alleen van die gast zijn dus ze had dat adres gegeven bleek dat die dus allemaal lijken in z'n huis had waar 'ie seks mee had. WTF
![]()
Oké geen idee of dit waar is maar zo'n meisje uit mn klas had het gehoord van iemand die dat meisje schijnbaar kendeIk word echt misselijk van zulke verhalen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef L0t.. het volgende:
Zo'n meisje dat met haar jaarclub naar Duitsland was geweest en daar met uitgaan een jongen tegen was gekomen. Gezoend en alles. En hij vroeg of ze met hem mee naar huis wilde en zij wilde wel maar haar vriendinnen hadden haar overgehaald om niet mee te gaan omdat ze het niet zo'n goed idee vonden in het buitenland en alles. Dus ze was niet meegegaan met die kerel maar hij had nog wel een briefje gegeven met z'n adres voor als ze zich zou bedenken.
Volgende dag had ze allemaal uitslag rond haar mond, was ze naar het ziekenhuis gegaan. Bleek dat het een bacterie was die alleen bij dode mensen voorkwamKon alleen van die gast zijn dus ze had dat adres gegeven bleek dat die dus allemaal lijken in z'n huis had waar 'ie seks mee had. WTF
![]()
Oké geen idee of dit waar is maar zo'n meisje uit mn klas had het gehoord van iemand die dat meisje schijnbaar kendeIk word echt misselijk van zulke verhalen
trollquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef L0t.. het volgende:
![]()
omfgquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef L0t.. het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef L0t.. het volgende:
![]()
What thequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef L0t.. het volgende:
![]()
Zak??quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef L0t.. het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat was in Zak
Ja ik heb ook geen idee. Het klinkt wel iets té allemaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
Maar dat verhaal is volgens mij ook niet waar hoor.
Hoezo? Heb je er ook last van?quote:
Ergens anders op internet staat zwarte vlekken..quote:
hoe heet die bacterie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ergens anders op internet staat zwarte vlekken..
En als hij ze ook nog had vermoord maakt 't verhaal wat erger!
Die uitslag heet krentenbaard. Dat wordt ook verspreid door necrofielen, maar bijna niemand weet dat.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahaha ja
zal wel n soa zyn fzow whaha ;p
Hahaha deze urban mythquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef L0t.. het volgende:
![]()
maar dat komt niet alleen voor op dooie mensen. dat komt ook bij kinderen etc. voor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Die uitslag heet krentenbaard. Dat wordt ook verspreid door necrofielen, maar bijna niemand weet dat.
Wat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
krentenbaardlekkere broodjes zijn dat
OH SHI-quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Die uitslag heet krentenbaard. Dat wordt ook verspreid door necrofielen, maar bijna niemand weet dat.
STORY TELLER TIMEquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha deze urban mythken ik er nog wel meer van
lekkere broodjes met rozijnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
vroeger bij de orthodontist hing altijd zo'n kaart dat je niet langs mocht komen als je krentenbaard had of pfeiffer ofzo
ik dagt whaha wtf is krentebaard ;p
jonge.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
Vroeger op Ned. 3 was er zo'n pop die enge verhalen vertelde met zijn hond voor de open haard. Weet iemand hoe dat heette? Vond dat altijd heel leuk.
Vertelquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha deze urban mythken ik er nog wel meer van
Oke via via via kende iemand die ik ken zoeen gast. stille jongen, beetje autist. Tijdens eindexamens zat ie ipv examen te maken de hele tijd potlood te slijpen met een puntenslijper. Maar niemand in de zaal lette er echt op, want hij was autist, die doet dat soort shitquote:
Deze is vies engquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
Hahah nog zo'n verhaal
Zo'n vrouw die alleen in de auto reed. Er lag een grote tak op de weg en zij stopte dus om die weg te halen. Was nog zo'n auto gestopt achter haar. Toen ze weg reed bleef die auto achter haar aanrijden, toeteren, seinen alles. Zij helemaal bang. Was haar helemaal gevolgd naar haar huis maar ze durfde niet uit te stappen dus ze was naar het huis van vrienden gereden.
Daar uitgestapt en die man uit die andere auto ook.
Bleek dat 'ie haar alleen wilde waarschuwen dat er toen zij die tak van de weg haalde iemand achterin haar auto was gestapt
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
Hahah nog zo'n verhaal
Zo'n vrouw die alleen in de auto reed. Er lag een grote tak op de weg en zij stopte dus om die weg te halen. Was nog zo'n auto gestopt achter haar. Toen ze weg reed bleef die auto achter haar aanrijden, toeteren, seinen alles. Zij helemaal bang. Was haar helemaal gevolgd naar haar huis maar ze durfde niet uit te stappen dus ze was naar het huis van vrienden gereden.
Bleek dat 'ie haar alleen wilde waarschuwen dat er toen zij die tak van de weg haalde iemand achterin haar auto was gestapt
slechtquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke via via via kende iemand die ik ken zoeen gast. stille jongen, beetje autist. Tijdens eindexamens zat ie ipv examen te maken de hele tijd potlood te slijpen met een puntenslijper. Maar niemand in de zaal lette er echt op, want hij was autist, die doet dat soort shitTotdat ze een soort doffe knal hoorden. Had ie die potlood helemaal scherp gemaakt, met de punt naar boven in z'n neusgat gestopt en keihard met z'n hoofd zo op de tafel gebonkt. DOOD.
URBAN LEGEND OR TRUE STORY?
waargebeurd hoorquote:
Waarom hoor ik altijd alle verhalen pas als allerlaatstquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
een vriendinnetje van me vertelde me toch een eng verhaal.. een vaste gast bij haar op t werk vertelde dit:
die mevrouw was met vriendinnen op stap geweest in Antwerpen. een van die vriendinnen had een hele leuke man ontmoet en daarmee gekust op een gegeven moment.. ze kreeg zijn kaartje en was dolgelukkig dat ze de man van haar leven had gevonden. omdat het vrouwenavond was ging ze niet met hem mee maar met haar vriendinnen terug naar een huis van een van hen.
in de auto kreeg ze allemaal uitslag om haar mond en in dr nek..
meteen zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en hebben daar een dokter gesproken, die meteen vroeg of ze allergisch was of iets ongewoons had gegeten, neee zei de vrouw, maar ik heb wel de man van mijn leven ontmoet vanavond, heb zelfs zijn kaartje gekregen
oh zegt de dokter, heb je met hem gekust? hij had inmiddels een monster genomen van de uitslag die de vrouw en opgestuurd naar het lab, waar hij al snel antwoord van kreeg, foute boel
hij vroeg aan de vrouw het kaartje, heeft de politie gebeld en dezelfde avond is er nog een inval gedaan bij de man thuis
bleek dat er 2 dode vrouwen in dat huis lagen waar hij sex mee had.. hij was nu dus necrofiel..
als die vrouw geen vrouwenavond had gehad en dus met die man mee was gegaan, was ze er nu waarschijnlijk ook niet meer geweest...
smerig he!!!
lol
die is eng :$quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
Hahah nog zo'n verhaal
ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbankquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch. Zou wel fucking aardig zijn als iemand zo erachteraan blijft rijden.
je gebruikt geen ping. je gebruikt whatsappquote:
ik wil je warmte om mij heen voelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kom maar bij mij schatje [ afbeelding ]
kan je die wel zien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbank
Doe ik vanaf nu ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbank
ojaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je gebruikt geen ping. je gebruikt whatsapp
Haha ik had me een keer op de grond bij de achterbank verstopt toen mijn vader de trailer ging afkoppelen. Hij dacht dat ik al naar binnen was en toen ging hij de auto terug zetten, kwam ik omhoog. Hij schrok zich echt dood.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hmmquote:
walgelijke pranksquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ik had me een keer op de grond bij de achterbank verstopt toen mijn vader de trailer ging afkoppelen. Hij dacht dat ik al naar binnen was en toen ging hij de auto terug zetten, kwam ik omhoog. Hij schrok zich echt dood.![]()
Ik vind het gewoon vies dat ik dit zegquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is er mis met een dooie op je kamer te hebben voor sex?
Beter dan een levend iemand gijzelen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier zat ooit, serieus, in Spijkenisse, tussen twee muurtjes tussen oude huizen.. een lijk van een inbreker.quote:
wtf, wel erge doodquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier zat ooit, serieus, in Spijkenisse, tussen twee muurtjes tussen oude huizen.. een lijk van een inbreker.Hij was tussen twee huizen geflikkerd toen hij op het dak klom en is daar klem komen te zitten en dood gegaan.
Kwamen ze 10 jaar later pas achter.
Op jouw kamer kom ik ook niet meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haha ehlquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier zat ooit, serieus, in Spijkenisse, tussen twee muurtjes tussen oude huizen.. een lijk van een inbreker.Hij was tussen twee huizen geflikkerd toen hij op het dak klom en is daar klem komen te zitten en dood gegaan.
Kwamen ze 10 jaar later pas achter.
Je bent er nooit geweest. Ik weet niet hoe het met jouw geheugen is maar ik heb je al 4x verteld dat ik verhuisd ben hequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op jouw kamer kom ik ook niet meer
[..]
Haha ehlging dat niet stinken?
Wel echt nasty ja
Nee want die huizen zijn na verloop van tijd zo scheef gaan staan van oudheid dat die huizen op gegeven moment niet meer ruimte dan 15cm ertussen hadden. Toen een van die huizen tegen de vlakte ging zagen ze lijk resten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op jouw kamer kom ik ook niet meer
[..]
Haha ehlging dat niet stinken?
Wel echt nasty ja
Weet ik toch snoezepoesjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest. Ik weet niet hoe het met jouw geheugen is maar ik heb je al 4x verteld dat ik verhuisd ben he
Ehlquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee want die huizen zijn na verloop van tijd zo scheef gaan staan van oudheid dat die huizen op gegeven moment niet meer ruimte dan 15cm ertussen hadden. Toen een van die huizen tegen de vlakte ging zagen ze lijk resten.
quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik toch snoezepoesjeop jouw kamerS dan.
Leuk vriendje heb je danquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen vriendje meer,
BEN VERVANGEN DOOR BLACK OPS.
In porno zit geen verhaal. Dus tjaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Hoezo heeft niemand anders zo'n verhaal dan
fifa is ook een gamequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Leuk vriendje heb je danAls die zoveel gamed.
Lullig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen vriendje meer,
BEN VERVANGEN DOOR BLACK OPS.
Keb dat toch niet noooodigquote:
Slimquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik speel Black Ops pas aankomende maandag of de woensdag daarna. Omdat ik het moet inpakken als cadeau.
Dat was het hele idee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Keb dat toch niet noooodig
[..]
Slim. Ook een beetje voor jezelf
.
Dan ben ik minstens 4 weken zoet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goedeeee! Dat is echt iets voor vrouwen om te doen ook
addictquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben ik minstens 4 weken zoet.
Betekent dit ook dat ik minstens 4 weken geen vriendje heb?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben ik minstens 4 weken zoet.
Dat weet ik niet. Maar ik heb in ieder geval 4 weken geen vriendje. Oh wacht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat ik minstens 4 weken geen vriendje heb?
FUUU
Jij hebt 4 weken juist wel een vriendjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik heb in ieder geval 4 weken geen vriendje. Oh wacht.
Niettusquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt 4 weken juist wel een vriendje![]()
.
Wie weet ontmoet je iemand wanneer je dat spel gaat kopen die denkt "JOHHHH een lekkere chick met black ops, hebbe hebbe hebbeee"quote:
Zo'n beetje iedereen dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet ontmoet je iemand wanneer je dat spel gaat kopen die denkt "JOHHHH een lekkere chick met black ops, hebbe hebbe hebbeee"
het zijn autisten die nog nooit een meisje gezien hebben, daaromquote:
Jawel hoor, op internet. Meisjes hebben altijd latex pakjes aan toch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het zijn autisten die nog nooit een meisje gezien hebben, daarom
Je kan niet zien hoe ze er uitzien hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nou zit vast wel iemand tussen die je leuk vindt wd.
Als je het spel koopt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan niet zien hoe ze er uitzien hoor
Ik heb hem al gereserveerd.quote:
Je bent niet alleen.quote:
quote:
quote:
Is dat het langste haar wat je kunt kiezen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
dit moet ik voorstellen want ze hebben mijn coupe en mijn haarkleur niet.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is dat het langste haar wat je kunt kiezen?
Het gesprek dan.quote:
Je bent zelf een kutzenderquote:
quote:
Ik deed lachenquote:
Ruilen?quote:
Jonge weet je hoe chill! Beetje hosseluhhhhh, beetje mee praten over chicks met de boyos hieroquote:
Bobby is van een generatie laterquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jonge weet je hoe chill! Beetje hosseluhhhhh, beetje mee praten over chicks met de boyos hiero
Als ik wat voor mezelf heb gevonden, wil ik wel een kat ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet hij een kat nemen (haha nemen, nee gewoon bij hem laten wonen).
Beetje vrouweuh ten dans vrageuh, hier praten over hoe zu nog in de keukeu zit je weet tochquote:
Verkapt "Bobby is oud"quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beetje vrouweuh ten dans vrageuh, hier praten over hoe zu nog in de keukeu zit je weet toch
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik wat voor mezelf heb gevonden, wil ik wel een kat ja.
Maar als je lekker kan vreemdgaan met een kreunende WD voor je en je vriendin aan de lijn, dan geef je niet thuis.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jonge weet je hoe chill! Beetje hosseluhhhhh, beetje mee praten over chicks met de boyos hiero
Heul nie.. Savannah katten zijn mooooooiquote:
Weet je hoe tof, gek!quote:
Zo verkapt vond ik het niet, eigenlijk.quote:
Inderdaad. Grote mond, maar ondertussenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als je lekker kan vreemdgaan met een kreunende WD voor je en je vriendin aan de lijn, dan geef je niet thuis.
Bedankt hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo verkapt vond ik het niet, eigenlijk.
Nee dat zijn poesjesquote:
Ik denk dat het niks wordt tussen ons.quote:
Niets te danken.quote:
watquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef reetveter het volgende:
Bobby, als je 40 bent en nog steeds single en ik ook zullen we dan afspreken dat we meeten op het empire state building and geting it on
Te snel, naar mijn idee jaquote:
Hatuh is verlatuhquote:
Ben ik weer uit de pact?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Grote mond, maar ondertussen
Die haren lijkt me zoo shit..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 1x per dag wat eten in een bakje weet te flikkeren heb je er verder geen last van.
Hmpf.quote:
Ik doe niet aan the pact.quote:
Eh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Bobby was mijn back up man kan ik me herinneren..
Dat is idd een drama, ja..quote:
...en ik jullie maar koppelen, omdat die vriendin van RV me een saaie kut lijkt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat het niks wordt tussen ons.
Is dat niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 1x per dag wat eten in een bakje weet te flikkeren heb je er verder geen last van.
Ja hier ook, maar voor 1 kat moet 1x per dag ook wel kunnen. Aangezien ze de hele dag door kleine beetjes eten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is idd een drama, ja..
Bonnie heeft daar erg veel last van als ze d'r zomervachtje weer krijgt
En ze krijgt 2 x per dag eten btw
Ja, maar zover is het toch nog niet of wel?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en ik jullie maar koppelen, omdat die vriendin van RV me een saaie kut lijkt.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en ik jullie maar koppelen, omdat die vriendin van RV me een saaie kut lijkt.
Nee, maar zeg het maar. Voordat je een back up op je back up hebt, dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar zover is het toch nog niet of wel?
T kan wel ja, als je t bakje gewoon volpleurt met brok..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar voor 1 kat moet 1x per dag ook wel kunnen. Aangezien ze de hele dag door kleine beetjes eten.
Handig met stoffen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
T kan wel ja, als je t bakje gewoon volpleurt met brok..
De mijne krijgt in porties, anders ben ik bang dat haar hangbuikje binnenkort op de grond hangt
Inderdaad. Kijk dat hij hier niet teveel over zijn vriendin gaat vertellen vind ik wel logisch.quote:
Ik heb geen back up. Ik wacht op jou.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar zeg het maar. Voordat je een back up op je back up hebt, dat is niet de bedoeling
Ik lach niet om je hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is toch zo, hij vertelt nooit iets leuks over die domme slet.
Dat dan weer welquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je lacht met me he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lach niet om je hoor.Ze lijkt mij wel oke.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Gaat ie weer hoor, de treurwilg gaat even trollen en straks bij zijn kat uithuilen
Nee. Ik lachte je uit om je opmerking eigenlijk. Jij. Koppelen.quote:
domme slet? Dom is ze niet en een slet ook niet. DOe eens normaal manquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik lachte je uit om je opmerking eigenlijk. Jij. Koppelen.
o rly?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Serieus Lamon. Ik zeg niks over je hier nu en dan doe je dit. Je lokt het gewoon zelf weer uit hoor.
En je PM dan ooit, dat je zei dat WD jouw kloon was?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Serieus Lamon. Ik zeg niks over je hier nu en dan doe je dit. Je lokt het gewoon zelf weer uit hoor.
Ik heb al geTRt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Oh ja, geef Lamon maar weer de schuldquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Je ziet het toch. Omg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh ja, geef Lamon maar weer de schuld
Ja, dat is wel een goede reden om mijn vriendin er bij te halen ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En je PM dan ooit, dat je zei dat WD jouw koon was?
supertrollquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf sokquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Idd, is gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Lamon maakt gewoon grapjes, maak er niet zo'n heisa van
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
Het maakt me zelfs gewoon boos. Ook al is het getroll. Mijn vriendin verdient het niet om uitgescholden te worden voor slet of domme kut. Mijn exen misschien maar zij niet. En ook al is het via het internet.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
Het maakt me zelfs gewoon boos. Ook al is het getroll. Mijn vriendin verdient het niet om uitgescholden te worden voor slet of domme kut. Mijn exen misschien maar zij niet. En ook al is het via het internet.
Hoezo, hij gaat gewoon mee in hoe wij ook altijd doen? Dat is toch gewoon geoorloofd danquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef Sok. het volgende:
En die kankerkneus maar miepen dat hier anderen worden afgezeikt.
Ja, maar dan moet ie niet zo hypocriet doen dat wij dat doen als ie t zelf ook doet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, hij gaat gewoon mee in hoe wij ook altijd doen? Dat is toch gewoon geoorloofd dan?
Nooit van een sociaal experimentje gehoord? pfft, hij maakt maar een grapjequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ie niet zo hypocriet doen dat wij dat doen als ie t zelf ook doet.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooit van een sociaal experimentje gehoord? pfft, hij maakt maar een grapje.
Nou eigenlijk zie ik hier nooit dat mensen uit het privéleven van users worden aangevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, hij gaat gewoon mee in hoe wij ook altijd doen? Dat is toch gewoon geoorloofd dan?
allure trollt toch alleen maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zie ik hier nooit dat mensen uit het privéleven van users worden aangevallen.
Ja weet ik, maar ik zie hem er wel voor aan om dat onderscheid niet te maken dus daarom dat ik het alvast zei.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
allure trollt toch alleen maar. Langs heen kijken. Lamon. meent dit soort dingen ook nog eens.
haha nou ik zie het toch vaak genoeg gebeurenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zie ik hier nooit dat mensen uit het privéleven van users worden aangevallen.
Alleen hun moeders.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar jullie vertellen ook nooit wat over die domme sletten.
Standaard toch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
Maar Lamon zal waarschijnlijk toch weer geen ban krijgen of uberhaupt een note
I really, really don't.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
allure trollt toch alleen maar. Langs heen kijken. Lamon. meent dit soort dingen ook nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |