quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik lachte je uit om je opmerking eigenlijk. Jij. Koppelen.
o rly?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Serieus Lamon. Ik zeg niks over je hier nu en dan doe je dit. Je lokt het gewoon zelf weer uit hoor.
En je PM dan ooit, dat je zei dat WD jouw kloon was?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Serieus Lamon. Ik zeg niks over je hier nu en dan doe je dit. Je lokt het gewoon zelf weer uit hoor.
Ik heb al geTRt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Oh ja, geef Lamon maar weer de schuldquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef reetveter het volgende:
Je ziet het toch. Omg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh ja, geef Lamon maar weer de schuld
Ja, dat is wel een goede reden om mijn vriendin er bij te halen ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En je PM dan ooit, dat je zei dat WD jouw koon was?
supertrollquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf sokquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Idd, is gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Lamon maakt gewoon grapjes, maak er niet zo'n heisa van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |