Dat is idd een drama, ja..quote:
...en ik jullie maar koppelen, omdat die vriendin van RV me een saaie kut lijkt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat het niks wordt tussen ons.
Is dat niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 1x per dag wat eten in een bakje weet te flikkeren heb je er verder geen last van.
Ja hier ook, maar voor 1 kat moet 1x per dag ook wel kunnen. Aangezien ze de hele dag door kleine beetjes eten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is idd een drama, ja..
Bonnie heeft daar erg veel last van als ze d'r zomervachtje weer krijgt
En ze krijgt 2 x per dag eten btw
Ja, maar zover is het toch nog niet of wel?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en ik jullie maar koppelen, omdat die vriendin van RV me een saaie kut lijkt.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en ik jullie maar koppelen, omdat die vriendin van RV me een saaie kut lijkt.
Nee, maar zeg het maar. Voordat je een back up op je back up hebt, dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar zover is het toch nog niet of wel?
T kan wel ja, als je t bakje gewoon volpleurt met brok..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar voor 1 kat moet 1x per dag ook wel kunnen. Aangezien ze de hele dag door kleine beetjes eten.
Handig met stoffen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
T kan wel ja, als je t bakje gewoon volpleurt met brok..
De mijne krijgt in porties, anders ben ik bang dat haar hangbuikje binnenkort op de grond hangt
Inderdaad. Kijk dat hij hier niet teveel over zijn vriendin gaat vertellen vind ik wel logisch.quote:
Ik heb geen back up. Ik wacht op jou.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar zeg het maar. Voordat je een back up op je back up hebt, dat is niet de bedoeling
Ik lach niet om je hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is toch zo, hij vertelt nooit iets leuks over die domme slet.
Dat dan weer welquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je lacht met me he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lach niet om je hoor.Ze lijkt mij wel oke.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Gaat ie weer hoor, de treurwilg gaat even trollen en straks bij zijn kat uithuilen
Nee. Ik lachte je uit om je opmerking eigenlijk. Jij. Koppelen.quote:
domme slet? Dom is ze niet en een slet ook niet. DOe eens normaal manquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |