Mensen die geen polijstmachine gebruiken bij de seks.quote:
Ik weet niet meer waar we zijn. Niet in 9000 in ieder geval.quote:
Helpt het tegen cellulitis?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die geen polijstmachine gebruiken bij de seks.
Met jou, daarom vroeg ie het.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Volgens mij is dat Schip wel prima vreten reetveter Met wie wil je heen?
Nee je krijgt er een mooie glimmende penis van.quote:
Huisgenoten, pannekoeken maken is altijd zo veel werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Volgens mij is dat Schip wel prima vreten reetveter Met wie wil je heen?
3661 geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar we zijn. Niet in 9000 in ieder geval.
Uh juist niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Huisgenoten, pannekoeken maken is altijd zo veel werk
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Huisgenoten, pannekoeken maken is altijd zo veel werk
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met jou, daarom vroeg ie het.
jawel, wij bakken altijd omdat het leuk is dan en dan ben je anderhalf uur bezigquote:
Inderdaad. Maar ja, tis een kerel he.quote:
Maar voor 6 mensen (of hoeveel huisgenoten heeft ie)ben je wel ff bezig misschien? Alleen dan moet je gewoon 2 pannen gebruiken.quote:
4. Maar eten meestal met 6 of 7.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar voor 6 mensen (of hoeveel huisgenoten heeft ie)ben je wel ff bezig misschien? Alleen dan moet je gewoon 2 pannen gebruiken.
mijn leven veranderde toen ik je je post aan zag passen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar voor 6 mensen (of hoeveel huisgenoten heeft ie)ben je wel ff bezig misschien? Alleen dan moet je gewoon 2 pannen gebruiken.
2 pannen idd. En dan gewoon half uurtje bakken, pannekoeken warm houden tussen 2 borden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Of op een andere pan met heet water erin, en dan daar een bord op, daar de pannenkoeken op en daar een deksel op. Dat doen wij altijd, want dan blijven ze echt warm.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
2 pannen idd. En dan gewoon half uurtje bakken, pannekoeken warm houden tussen 2 borden.
Wij gewoon in de oven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of op een andere pan met heet water erin, en dan daar een bord op, daar de pannenkoeken op en daar een deksel op. Dat doen wij altijd, want dan blijven ze echt warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |