Ze kunnen er zo veel opzettenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
En toch kan het gebeuren...of ze het werkelijk doen weet ik niet (ik ben in tegenstelling tot TS niet zo moeilijk) maar ik heb wel eens aankondigingskaartjes voor onderhoud van externe bedrijven gehad waarop stond dat als men niemand thuis trof op de afgesproken tijd men het bezoek in rekening zou gaan brengen bij de huurder.
Ga eens particulier huren dan betaal je echt fors en kunje heel misschien die service wel verwachten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Gulo het volgende:
[..]
Tja, ik zal hier wel anders in staan. Ik zie mij als huurder toch als een soort van klant, die fors moet betalen. Dan vind ik enige service wel op zijn plaats.
Als wij beroepsmatig iets met klanten willen afspreken passen wij ons ook aan hen aan, ook al komt dat niet altijd even gelegen.
Hoeveel uur werk jij in de week, hoeveel vrij dagen heb je, en hoeveel daarvan zijn er collectief? (verplicht op te nemen, opgelegd door de werkgever)quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef trovey het volgende:
ik ben in tegenstelling tot TS niet zo moeilijk
Als je niet eens een uur of 2 gemist kan worden op je werk klopt er toch iets niet hoor...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Gulo het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk jij in de week, hoeveel vrij dagen heb je, en hoeveel daarvan zijn er collectief (verplicht op te nemen, opgelegd door de werkgever)
Klopt ook niet. Er is gewoon erg veel werk nu, slecht gepland. Ik mag volgende week naast 2 extra avonden ook de zaterdag op kantoor doorbrengen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je niet eens een uur of 2 gemist kan worden op je werk klopt er toch iets niet hoor...
Dan laat je toch geen onderhoud plegen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Gulo het volgende:
[..]
Klopt ook niet. Er is gewoon erg veel werk nu, slecht gepland. Ik mag volgende week naast 2 extra avonden ook de zaterdag op kantoor doorbrengen.
Maar goed, dat is verder niet relevantie mbt dit topic.
Als ik gewoon mijn 42 uur volgens contract zou werken, zou deze kwestie net zo goed aan de orde zijn.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Gulo het volgende:
En ja, mijn werkgever is vrij moeilijk in dit opzicht. Omdat de monteur ergens tussen 07.30 en 13.00 zou komen is er ook geen sprake van 2 uurtjes natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Basp1 het volgende:
Maar even ontopic mijn ervaring leert me dat je bij wbv's en de subcontractors vaak best nog wel een afspraak kan maken dat ze als eerst naar jou toe komen in dat tijdsbestek en je dus om 8.00 de monteur op de stoep hebt staan en 8.10 deze weer weg is en je met een kleine vertraging naar je werk kunt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef Piles het volgende:
Leg het voor aan de wbv of ze direct om 7.30 kunnen komen, kun je daarna naar je werk, hoef je maar een paar uur vrij te nemen.
Maar het is natuurlijk makkelijker om hier al te gaan klagen voordat je ook maar enige actie zelf hebt ondernomen. Ow het is niet eens KLB.quote:
Ramen openzetten. Bij m'n ma duurde het 4 dagen en moest ze alle 4 de dagen dus thuis blijven. Ridiculous.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
Schilderwerk buiten? Daar hoef je toch niet voor thuis te zijn?
Schilderwerk binnen is sowieso al voor jezelf.
Is dat zo'n gek idee dan? Ze hebben een huismeester of een buurtmeester, waarom kan je hem niet een geschreven toestemming + sleutels overhandigen? Zij zijn tenslotte de eigenaren en ZIJ hebben de plicht woongenot te verschaffen in een gerepareerde woning. Huurder moet alleen niet voor overlast zorgen en dokken elke maand, that's it.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef trovey het volgende:
Dan laat je toch geen onderhoud plegen?. Je wilt/kunt geen vrij nemen, je buren vertrouw je niet en blijkbaar is er in de vrienden/familiekring ook niemand te vinden. Geef dat door aan de woningbouwvereniging en je merkt vanzelf wel wat hun reactie is.
Je krijgt sowieso nog iemand voor de CV-ketelquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zich beperkt tot eens per jaar? Voor hetzelfde geld komen ze 5 keer per jaar. Kan je 5 keer een vrije dag nemen.
Dit is overigens een extern bedrijf. Wel via de woningcorporatie, maar niet in dienst van de corporatie. Dit is enkel om het schilderwerk te checken. Wie weet krijg ik straks ook nog iemand voor de CV-ketel, het hang en sluitwerk etc.
Nogmaals, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind deze maatschappij teveel ingericht op uitkeringstrekkers/ parttimers / mensen die onregelmatig werken.
Natuurlijk wel! Iedereen moet zich aanpassen aan TS maar TS wil zich nergens aan aanpassen.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso nog iemand voor de CV-ketel.
Maargoed, jij vindt het dus ook geen probleem als jouw klanten liever een afspraak 'snachts maken bij je bedrijf?
Aan de andere kant is het geen onderhoud maar een controle, daarvoor zou ik ook niet thuisblijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Iedereen moet zich aanpassen aan TS maar TS wil zich nergens aan aanpassen.
Dus als jullie klanten straks allemaal liever 's avonds en/of in het weekend geholpenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als wij beroepsmatig iets met klanten willen afspreken passen wij ons ook aan hen aan, ook al komt dat niet altijd even gelegen.
Je hebt net zoveel vrijdagen als een anderquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef Gulo het volgende:
Als ik hier verplicht weer een vrijdag voor moet nemen, ik heb er al vrij weinig,
Dan moet TS ook niet zeuren als hij zometeen dood gaat aan CO-vergiftiging omdat zn ketel niet gecontroleerd is.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het geen onderhoud maar een controle, daarvoor zou ik ook niet thuisblijven. Maar een monteur moet je gewoon binnen laten.
jouw klanten kunnen jou ook thuis bellen, bij wijze van service?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt net zoveel vrijdagen als een ander![]()
Verder eens met TS.
Service in Nederland is een vies woord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |