abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88528737
Binnenkort in WGR (of KLB):

quote:
Omdat monteurs geen onderhoud hebben gepleegd is de boel nu kapot en moet ik de hele dag thuisblijven om een monteur te ontvangen.
Alsof ik niets beters heb te doen.
pi_88528747
Schilderwerk is toch buiten? Waarom moet je daar uberhaupt voor thuis zijn :?
pi_88528784
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Gulo het volgende:

[..]

Wie zegt dat het zich beperkt tot eens per jaar? Voor hetzelfde geld komen ze 5 keer per jaar. Kan je 5 keer een vrije dag nemen.

Dit is overigens een extern bedrijf. Wel via de woningcorporatie, maar niet in dienst van de corporatie. Dit is enkel om het schilderwerk te checken. Wie weet krijg ik straks ook nog iemand voor de CV-ketel, het hang en sluitwerk etc.

Nogmaals, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind deze maatschappij teveel ingericht op uitkeringstrekkers/ parttimers / mensen die onregelmatig werken.
Schilderwerk buiten? Daar hoef je toch niet voor thuis te zijn?
Schilderwerk binnen is sowieso al voor jezelf.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:56:44 #29
111260 Charmian
a little joy
pi_88528792
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Piles het volgende:
dat was mijn idee ook!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:57:27 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_88528829
quote:
Nogmaals, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind deze maatschappij teveel ingericht op uitkeringstrekkers/ parttimers / mensen die onregelmatig werken.
Meid, koop een huis. Dan kan je het altijd helemaal zelf bepalen O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_88528834
quote:

[..]

Wie zegt dat het zich beperkt tot eens per jaar? Voor hetzelfde geld komen ze 5 keer per jaar. Kan je 5 keer een vrije dag nemen.

Dit is overigens een extern bedrijf. Wel via de woningcorporatie, maar niet in dienst van de corporatie. Dit is enkel om het schilderwerk te checken. Wie weet krijg ik straks ook nog iemand voor de CV-ketel, het hang en sluitwerk etc.

Je neemt teveel vrije dagen op en houdt geen rekening met dit soort situaties.
Dit geef je vervolgens af op de mensen die hun best doen om je huis te onderhouden.
pi_88528857
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Schilderwerk buiten? Daar hoef je toch niet voor thuis te zijn?
Schilderwerk binnen is sowieso al voor jezelf.
Als ze echt gaan schilderen wel, ivm opendraaiende delen (ramen/deuren) ;)
pi_88528880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Piles het volgende:
Geen idee. Het is buiten/balkon. Er zit een schuifdeur/kozijn. Daar gaat het ook om (preventief onderhout aan kozijnen)
pi_88528903
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Gulo het volgende:

[..]

Geen idee. Het is buiten/balkon. Er zit een schuifdeur/kozijn. Daar gaat het ook om (preventief onderhout aan kozijnen)
Oh, onderhoud, das dus niet alleen schilderwerk :)
pi_88528909
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Gulo het volgende:

[..]

Wanneer heb je wel tijd om thuis te blijven?
pi_88528960
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Meid, koop een huis neem een uitkering. Dan kan je het altijd helemaal zelf bepalen heb je alle tijd. O+
pi_88529032
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wanneer heb je wel tijd om thuis te blijven?
3 avonden in de week en in het weekend. Dan hoef ik niet te werken. Overdag door de week en 2 avonden wel. Ik wil er best voor thuis blijven, maar vrij nemen vind ik niet zo'n goed plan (en mijn werkgever in deze periode ook niet :') )
pi_88529078
Egoïstisch gedoe altijd: men moet altijd maar voor het individu klaar staan, tot het een keer andersom is...

Geven en nemen, en niet te moeilijk doen.

Leg het voor aan de wbv of ze direct om 7.30 kunnen komen, kun je daarna naar je werk, hoef je maar een paar uur vrij te nemen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:03:00 #39
33954 ElisaB
pi_88529105
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Gulo het volgende:

[..]

Maar dan word je waarschijnlijk weer sjaggo omdat iedereen overdag komt als jij wilt uitslapen en rondlummelen _O-

Weet je; het is niet leuk. Maar het hoort er gewoon bij als je een huis huurt. Dat je sóms een beetje moet inschikken omdat het huis (op normale tijden) onderhouden moet worden.

Onderhoud 's avonds kan ook best, maar dan nemen de kosten van dat onderhoud minimaal met de helft toe, plus dat het dubbel zo lang gaat duren (de avond is maar een dagdeel).

Dus trek je moppermuts van je hoofd en ga van je avond genieten ^O^
pi_88529241
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je 'vergeet' vrij te nemen, en ze staan voor een gesloten deur?
pi_88529283
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef Gulo het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je 'vergeet' vrij te nemen, en ze staan voor een gesloten deur?
Niets. Letterlijk. Geen inspectie, geen onderhoud.
pi_88529316
Krijg je geen onderhoud of ze gaan het in rekening brengen, ligt er aan of het personeel is van de woningbouwvereniging zelf is of een extern bedrijf. Hoe dan ook je schiet er niets mee op. ;)
quote:
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:11:04 #43
33954 ElisaB
pi_88529397
quote:
Dan heb jij de slag gewonnen, maar ben je waarschijnlijk een probleem rijker O+
pi_88529410
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef trovey het volgende:
Krijg je geen onderhoud of ze gaan het in rekening brengen, ligt er aan of het personeel is van de woningbouwvereniging zelf is of een extern bedrijf. Hoe dan ook je schiet er niets mee op. ;)
[..]

Het in rekening brengen lijkt me niet mogelijk. Hier heb ik immers niets voor getekend.
pi_88529444
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef Gulo het volgende:

[..]

Het in rekening brengen lijkt me niet mogelijk. Hier heb ik immers niets voor getekend.
Lijkt me ook sterk eerlijk gezegd. Hangt er ook vanaf wat er in de huurvoorwaarden staat natuurlijk. Misschien staat daar wel een boetebedrag in als je geen toegang verschaft voor onderhoud.
Van het externe bedrijf kun je geen rekening krijgen (direct), die heb je immers geen opdracht geven.
pi_88529455
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dan heb jij de slag gewonnen, maar ben je waarschijnlijk een probleem rijker O+
Ik ben ook niet van plan om het zo ver op de spits te drijven hoor. Stuur zowel wat sms-jes of iemand die ochtend misschien iets te doen heeft.
pi_88529469
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef Gulo het volgende:

[..]

Alle kleine lettertjes van je huurcontract wel goed doorgelezen. ;)
pi_88529487
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef Gulo het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar zij willen iets van mij. Als ik hier verplicht weer een vrijdag voor moet nemen, ik heb er al vrij weinig, zou ik dat echt de wereld op zijn kop vinden.

Hoe onfatsoenlijk zou dat zijn. Dat ze dat werk maar door iemand buiten kantooruren laten doen.

Het zal wel weer verplicht zijn. Echt, ik heb zo'n schurfhekel aan dit soort instanties. Wel een hoop betalen, maar service verlen ho maar. :r
En waarom zou jij je werk niet buiten kantooruren kunnen doen zodat je thuis kunt zijn op een tijdstip dat de monteur langskomt? Want die monteur heeft precies hetzelfde argument als jij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88529572
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En waarom zou jij je werk niet buiten kantooruren kunnen doen zodat je thuis kunt zijn op een tijdstip dat de monteur langskomt? Want die monteur heeft precies hetzelfde argument als jij.
Tja, ik zal hier wel anders in staan. Ik zie mij als huurder toch als een soort van klant, die fors moet betalen. Dan vind ik enige service wel op zijn plaats.

Als wij beroepsmatig iets met klanten willen afspreken passen wij ons ook aan hen aan, ook al komt dat niet altijd even gelegen.
pi_88529766
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Lijkt me ook sterk eerlijk gezegd. Hangt er ook vanaf wat er in de huurvoorwaarden staat natuurlijk. Misschien staat daar wel een boetebedrag in als je geen toegang verschaft voor onderhoud.
Van het externe bedrijf kun je geen rekening krijgen (direct), die heb je immers geen opdracht geven.
En toch kan het gebeuren...of ze het werkelijk doen weet ik niet (ik ben in tegenstelling tot TS niet zo moeilijk) maar ik heb wel eens aankondigingskaartjes voor onderhoud van externe bedrijven gehad waarop stond dat als men niemand thuis trof op de afgesproken tijd men het bezoek in rekening zou gaan brengen bij de huurder. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')