De discussie is inderdaad al gevoerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Dit topic brengt mij dejavu op. loopt er niet al zo'n gelijk soorte topic metzelfde OP?
Want Azië is niet het boegbeeld van de moderne vechtkunst? Kungfu, Ji Jitsu, Karate, Judo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef Silenus het volgende:
Nou Aziaten zijn over het algemeen vooral erg suf.
Nederig, bedeesd, klein, bescheiden. Dat past niet bij de typisch Nederlands vrouw, die lang is en altijd haar woordje klaar heeft. Die moet een echte vent hebben, dat zijn Aziaten niet. Hebben toch het imago van nerds.
Met een wit pakje aan en een zweetbandje om je kop ben je nog geen echte vent. Dan ben je nog steeds een overactief dwergje die 'YIEHAOOEWWIEE' roept.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want Azië is niet het boegbeeld van de moderne vechtkunst? Kungfu, Ji Jitsu, Karate, Judo?
Ik denk niet dat een ''echte vent'' per definitie een Vechtsport-kunstenaar is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want Azië is niet het boegbeeld van de moderne vechtkunst? Kungfu, Ji Jitsu, Karate, Judo?
Inderdaad. Niet te onderschatten dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:39 schreef ukker het volgende:
En ze hebben gemiddeld gezien kleine penissen
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik val niet op aziatische mannen, maar ook niet op negers, half bloeden en zuid Amerikanen...
Gezien ze er zelf ook niet op valt , zal dat haar aan haar reet roesten ....quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!![]()
Waarom zo haterig doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Aziaten hebben geen uitstraling en gezag
Op je teentjes getrapt of zo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig meer een voordeel dan nadeel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef Brerius het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om.
Aziaten zien er doorgaans vrouwelijker uit dan mannen van andere landen. Dat zie je ook aan de miss travestiet verkiezing in Thailand, voordat ik het wist dat het vroeger mannen waren, vond ik het wel lekkere wijven.
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt of zo?
Ik val ook absoluut niet op negers.Vind het gewoon niet mooi of zo.
Dan ken jij de verkeerde Aziaten of je hebt een andere interpretatie van 'uitstraling' dan ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In mijn omgeving hebben Aziaten geen uitstraling behalve de pinda's misschien
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!
Sjeen is anders een lekker wief hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Denk hetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ken jij de verkeerde Aziaten of je hebt een andere interpretatie van 'uitstraling' dan ik.
[..]
Er staat ook zoveel in op het moment ja.
Ik las dit stukje alleen het topic was gesloten.. heb het weer geopend maar het is dus niet van mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef Brerius het volgende:
Het zou handig zijn als je iets post dat het dan ook foutloos is.
Tip: lees het eerst na voordat je op invoeren klikt
En een klein piemeltjequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Aziaten hebben geen uitstraling en gezag
Heb je geen kansquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, Aziaten zoeken het toch vaak binnen hun eigen etniciteit, dus wat dat betreft...
Die kans is ook wat groter. Scholen met enorm veel negers zijn vaker vmbo scholen. Daar zie je ook vaker blanke meisjes met negers, omdat ze op dezelfde school zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef skippy22 het volgende:
Ik zie voornamelijk de wat lagere klasse vrouwen met een antilliaan of neger
Nou dan ook maar een harde terug. Ongelovelijk dat vrouwen die zo ogen zoiets durven te zeggen. Je zou bijna zeggen minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik val niet op aziatische mannen, maar ook niet op negers, half bloeden en zuid Amerikanen...
Die groep moet je denk ik ook niet betrekken bij dit topic. Kwa uiterlijk zijn halfbloedjes niet te vergelijken met 100% Aziaten als Japanners, Koreanen en Chinezen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:40 schreef MOD het volgende:
Ik schijn heul veel op mn pa te lijken en die is halfbloed Indonesisch.
Ik heb de zelfde jukbeenderen en andere dingen.
Mag ansich niet klagen over de vrouwelijke aandacht, maar of het ook echt daar aan ligt weet ik niet.
Dit gaat natuurlijk volledig in tegen de moderne theorie dat veel variatie in genen voor gezondere kinderen zorgtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
aangezien voorplanting vooral is om de genetische lijn door te zetten en dan het liefst zoveel mogelijk van de gelijke genen.
er is een aziaat op zijn kleine elfde teentje getrapt hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef 1080 het volgende:
[..]
Ik hoorde je ma anders niet klagen elke avond
Nope. Ben zelf een Spanjaard, dus geen latino etcquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt of zo?
Ik val ook absoluut niet op negers.Vind het gewoon niet mooi of zo.
Dus in jouw wereld is niks voelen goed? Denk dat je wat meer in seks moet verdiepen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef Prenzlauer het volgende:
Als je niets voelt heb je ook niets te klagen nee
Waarom? Kwestie van smaak toch? Kan zij er wat aan doen dat ze er niet op valt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dan ook maar een harde terug. Ongelovelijk dat vrouwen die zo ogen zoiets durven te zeggen. Je zou bijna zeggen minderwaardigheidscomplex.
Mijn ervaring is dat in elke trollpost wel een kern van waarheid zit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nope. Ben zelf een Spanjaard, dus geen latino etc![]()
En voor de rest die op mijn bericht reageerden, kunnen jullie echt niet tegen een grapje? Sjezus...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dan ook maar een harde terug. Ongelovelijk dat vrouwen die zo ogen zoiets durven te zeggen. Je zou bijna zeggen minderwaardigheidscomplex.
Dit. Heb weleens gelezen waar verschillende landen de gemiddelde penis-lengte werd besproken en daar kwamen Aziaten ergens onderaan dacht ik.quote:
Eens. Maar ik vind wel dat je vaker verschillende mensen van een afkomst moet zien voor je makkelijker onderscheid kan maken tussen tussen de mensen die een tikkeltje op elkaar lijken. Tevens als ik waus ben op een feest krijg ik de neiging om onbekenden aan te sprkeen die ik denk te kennen. En dan allemaal feesten afgaan of ik ze daar van kenquote:Op woensdag 10 november 2010 06:56 schreef Aiko_ het volgende:
En iemand die vindt dat "ze" allemaal op elkaar lijken moet iets aan zijn of haar ogen laten doen.
Van mij iig geen penisnijd, maar meer informatie verstrekking van wat ik ooit eens gedacht gelezen te hebben in een onderzoek. En dat het niet boeit; Daar heb ik hele andere verhalen over gehoord van meisjes. Van vriendinnen die vertellen dat een date een hartstikke kleine had en dat dat echt de reden was om niet verder te gaan. Van meerdere meiden gehoord, dus tenzij je zo'n klein kutje hebt dat een kleine lul veel kan doen, geloof ik niet dat het niks uit maakt. Wel dat je het laat voor wat het is als je iemand erg leuk vindt.quote:Verder lees ik hier en daar nog wat over penisnijd, daar ga ik maar niet op in. Boeit niet.
Ja maar zo werkt dat nietquote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef Frag_adder het volgende:
Grappig dat het andersom totaal geen probleem lijkt te zijn. Vrij veel mannen die ik ken hebben zelfs een lichte voorkeur voor aziatische vrouwen. Mij maakt het geen bal uit als er blanke mannen met aziatische vrouwen gaan zal het omgekeerd wel net zo vaak voorkomen.
Nee want omgekeerd zijn de verhoudingen heel anders.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef Frag_adder het volgende:
Grappig dat het andersom totaal geen probleem lijkt te zijn. Vrij veel mannen die ik ken hebben zelfs een lichte voorkeur voor aziatische vrouwen. Mij maakt het geen bal uit als er blanke mannen met aziatische vrouwen gaan zal het omgekeerd wel net zo vaak voorkomen.
Veel vrouwen geven geen borstvoeding meer maar toch heb je graag een vriendin met lekkere tieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef Xeanor het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in wat mensen hier zeggen over dat aziaten kleiner zijn en vrouwen een grote(re) man willen.
Maar dan komt bij mij de vraag op, waarom is dat in hemelsnaam juist in een zo ontwikkeld land als Nederland? Je hebt echt helemaal niets aan lengte om in deze maatschappij een carrière te maken of hogerop te komen qua rijkdom. Vroeger in de oertijd toen de man nog moest vechten en jagen dan was een sterke man wel handig ja, nu heb je daar niets meer aan, en juist hier waar we nu zo ontwikkeld zijn hebben opeens veel vrouwen zo'n eisen. Vrouwen in een hoop andere landen lijken dit soort mentaliteit totaal niet te hebben. Waarom hier wel?
Nou ik zou niets tegen een donkere vrouw hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef La_Vita het volgende:
Ja maar zo werkt dat niet. Je ziet bijvoorbeeld ook veel meisjes/vrouwen met donkere mannen. Terwijl je veel minder vaak hollandse mannen met een donkere vrouw ziet.
Dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Veel vrouwen geven geen borstvoeding meer maar toch heb je graag een vriendin met lekkere tieten.
Gezien die manga picture in je fobo is dat misschien ook een kwestie van je omgeving. Ik heb het hier een tijdje terug nog over gehad met een aantal teamgenoten en daaruit kwam naar voren dat aziatische meiden een beetje onderaan de ladder stonden, dus onder latijns-amerikaans en afrikaans. En de voorkeur ging vooral uit naar 'gewoon' westers.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef Frag_adder het volgende:
En toch hebben alle vrouwen met cup A ook gewoon met gemak een vriend...quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Veel vrouwen geven geen borstvoeding meer maar toch heb je graag een vriendin met lekkere tieten.
Ik weet niet. Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is voor een vrouw met cup A om aan een vrouw te komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Xeanor het volgende:
En toch hebben alle vrouwen met cup A ook gewoon met gemak een vriend...
Boeit mij ook weinig, eerlijk gezegd. Een man van 1,65m heeft het al duizend keer moeilijker dan een vrouw met cup A. Bij Nederlandse vrouwen dan, in ieder geval.
Is het nou de bedoeling dat je grappig bent of wat? Faalt nogal hard namelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is voor een vrouw met cup A om aan een vrouw te komen.
Stel je niet aan zeg.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:43 schreef Xeanor het volgende:
Is het nou de bedoeling dat je grappig bent of wat? Faalt nogal hard namelijk
Dat is gewoon een oerinstinct. Als ik een lange, gespierde man met een brede kaaklijn zie lopen, dan wordt er van binnen iets getriggerd. Mannen hebben hetzelfde bij vrouwen met heupen, smalle taille, grote tetten en een kont. (want die zijn vruchtbaar!)quote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef Xeanor het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in wat mensen hier zeggen over dat aziaten kleiner zijn en vrouwen een grote(re) man willen.
Maar dan komt bij mij de vraag op, waarom is dat in hemelsnaam juist in een zo ontwikkeld land als Nederland? Je hebt echt helemaal niets aan lengte om in deze maatschappij een carrière te maken of hogerop te komen qua rijkdom. Vroeger in de oertijd toen de man nog moest vechten en jagen dan was een sterke man wel handig ja, nu heb je daar niets meer aan, en juist hier waar we nu zo ontwikkeld zijn hebben opeens veel vrouwen zo'n eisen. Vrouwen in een hoop andere landen lijken dit soort mentaliteit totaal niet te hebben. Waarom hier wel?
Ja, omdat de meeste mannen toch wel een kans nemen als die er is. Mij maakt het ook niet veel uit, maar lekkere tieten zijn wel een voordeel. Het is gewoon voorgeprogrammeerd in je hersenen om secundaire geslachtskenmerken te herkennen en er geil van te worden.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Boeit mij ook weinig, eerlijk gezegd. Een man van 1,65m heeft het al duizend keer moeilijker dan een vrouw met cup A. Bij Nederlandse vrouwen dan, in ieder geval.
Ja, het is wel een voordeel, maar het is (voor mij althans) absoluut geen dealbreaker. Voor veel vrouwen is een man die even lang is of een paar centimeter kleiner al direct vanaf de eerste seconde een no go.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, omdat de meeste mannen toch wel een kans nemen als die er is. Mij maakt het ook niet veel uit, maar lekkere tieten zijn wel een voordeel. Het is gewoon voorgeprogrammeerd in je hersenen om secundaire geslachtskenmerken te herkennen en er geil van te worden.
De meeste meisjes zullen een gozer die ze echt leuk vinden ook niet afwijzen om een kortere lengte, maar als ze keuze hebben tussen 2 jongens die ze beiden nog niet echt kent dan zal er toch sneller gekozen worden voor degene die ze er leuker uit vindt zien, en daar is lengte bij veel vrouwen toch een deel van het pakket waar naar gezocht wordt.
Het meeste ligt het gewoon aan de natuur. Ook al hebben wij ons ontrokken uit ons natuurlijke habitat we zijn nog steeds dezelfde beesten met dezelfde behoeftes.
Het is dan ook gemakkelijker wat aan die cup A te doen dan aan die 1.65quote:Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Xeanor het volgende:
topmodellen hebben vaak cupA maar zijn toch echt wel populair, en je hebt gelijk borsten kun je vegroten maar een lengte niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is dan ook gemakkelijker wat aan die cup A te doen dan aan die 1.65![]()
Dit zit hem er eerder in dat de mensen die jij beschrijft minder zelfvertrouwen hebben en dat verlegen mannen doorgaans (veel langer) single blijven terwijl dit bij vrouwen niet zo is omdat een man eerder een verlegen man versierd dan een vrouw een verlegen man.
Ik denk overigens wel dat het beste antwoord is dat aziaten doorgaans iets vrouwelijker gezien worden en zwarten iets mannelijker, ongeacht het geslacht en het gros van de vrouwen toch liever een mannelijkere man heeft. Uiteraard zijn hier uitzonderingen op maar het zal wel voor de meerderheid gelden.
Niet echt bij mannen.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef BruinBeertje het volgende:
topmodellen hebben vaak cupA maar zijn toch echt wel populair,
oja? adriana lima, doutzen kroes en al die honderden modellen (met cup a) hebben moeite met het vinden van een man? ...quote:
Doutzen Kroes:quote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oja? adriana lima, doutzen kroes en al die honderden modellen (met cup a) hebben moeite met het vinden van een man? ...
oke zo dus, . dus (de meeste) mannen hebben liever een vrouw met wat ''rondere vormen'' zoals beyonce bijv.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Doutzen Kroes:
[ afbeelding ]
Geen cup A. Maar in principe zijn modellen niet wat mannen sexy vinden. Ze zijn misschien mooi, maar mooi is iets anders dan sexy. Maar natuurlijk zal er altijd mannen zijn die met modellen van cup A zullen daten, maar dat zijn niet de type vrouwen wat mij meteen zou opvallen in the club.
Ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oke zo dus, . dus (de meeste) mannen hebben liever een vrouw met wat ''rondere vormen'' zoals beyonce bijv.
nou dat valt mee, het zijn toevallig de bekendste modellen die ver zijn gekomen door hun mooie gezicht. Kijk eens naar het grots op de catwalk, de meeste zien er niet uit (gezicht én lichaam)quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef speknek het volgende:
Doutzen heeft inderdaad een B-cup, en die modellen worden vooral uitgezocht op hun gezicht.
hoort ook een beetje bij ''cultuur'' volgensmij.quote:
Dunne vrouwen is vooral iets wat andere vrouwen jaloers op zijn. Net zoals je veel mannen hebben die perse heel gespierd willen zijn, terwijl dat voor vrouwen niet echt zo belangrijk is.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nou dat valt mee, het zijn toevallig de bekendste modellen die ver zijn gekomen door hun mooie gezicht. Kijk eens naar het grots op de catwalk, de meeste zien er niet uit (gezicht én lichaam)
Doutzen is dan nog wel ietsjes dikker net als Adriana lima en tyra banks,
Dat vrouwen dun voor andere vrouwen willen zijn is 100% waar. we zeggen het niet maar denken het wel, een beetje concurentie.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dunne vrouwen is vooral iets wat andere vrouwen jaloers op zijn. Net zoals je veel mannen hebben die perse heel gespierd willen zijn, terwijl dat voor vrouwen niet echt zo belangrijk is.
Tuurlijk willen we liever geen dikke vrouw, maar ook geen dunne. Ze moet gewoon een lekker vorm hebben en op de juiste plekken gevuld zijn.
Maar natuurlijk is het niet erg als een meisje iets dunner of iets molliger is dan normaal. Maar Jessica Elba, Nikki Minaj, Kim Kardashian zijn wat mannen echt sexy vinden.
Ik weet niet, ik denk dat veel mannen graag naar topmodellen kijken maar toch liever het bed delen met een wat vrouwelijkere vrouw, een top model is ook maar net zo mooi als haar makeup/fotosoep. Ik ben het ook niet mee eens met mijn eerder gemaakte statement, ik verwachtte alleen dat hij voor de meerderheid wel geldig is. Persoonlijk vind ik donkere vrouwen juist erg vrouwelijk, die hebben doorgaans veel meer vrouwelijke vormen zonder extreem dik te zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
topmodellen hebben vaak cupA maar zijn toch echt wel populair, en je hebt gelijk borsten kun je vegroten maar een lengte niet.
Vaak zijn negers wel wat mannelijker maar dat zijn vooral uitsluitend west-afrikaanse/surinaamse en antiliaanse mannen. In oost afrika zijn ze al een stuk minder mannelijker en de vrouwen vrouwelijker dan west-afrikaanse vrouwen.
Terwil dat bij aziaten ook verschilt, misschien zijn oost-aziatische mannen wel wat vrouwelijker dan indonesiers/molukkers en pinois.![]()
Ik hoef geen ''supermannelijke man'' vreselijk, hoe moet ik hem anders tikken geven
Nou, ik heb er toch vaak profijt van.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef LittleFox het volgende:
Sommige mensen beweren dat Aziaten slecht doen bij vrouwen in het algemeen, omdat ze Aziaat zijn.
* pets!*quote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk dat veel mannen graag naar topmodellen kijken maar toch liever het bed delen met een wat vrouwelijkere vrouw, een top model is ook maar net zo mooi als haar makeup/fotosoep. Ik ben het ook niet mee eens met mijn eerder gemaakte statement, ik verwachtte alleen dat hij voor de meerderheid wel geldig is. Persoonlijk vind ik donkere vrouwen juist erg vrouwelijk, die hebben doorgaans veel meer vrouwelijke vormen zonder extreem dik te zijn.
Oh en die tikken zijn doorgaans geen probleem hoormits uitgevoerd met liefde
goh, hier had ik nog niet aan gedacht. Al ken ik aardig wat dunne vrouwen die maar al te graag rondere vormen zouden willen hebben. Wat zijn de mannelijke varianten van tieten? ...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef speknek het volgende:
Nou, het heeft er zijdelings nog wel mee te maken. Het zijn niet toevallig de bekendste modellen, want ze zijn wat ze noemen 'commercieel', en dat betekent dat naast dat de vrouwen en homo's van de modewereld ze knap vinden, ook de heteroseksuele man buiten die wereld ze knap vindt.
Nou zullen ze zeggen dat catwalkvrouwen zo extreem mager moeten zijn zodat de kleren meer spreken, een kapstok zijn waar vrouwelijke figuren niet afleiden van de kleding.. maar het zal er ongetwijfeld ten dele mee te maken hebben dat extreem magere vrouwen hun vrouwelijke vormen kwijtraken, strakkere lijnen krijgen en dus mannelijker worden. Hetgene wat vrouwen en homo's mooi vinden.
Omgekeerd zou je kunnen zeggen dat mannen zo van bulkende spieren houden juist omdat de ronde vormen die het creeert ons onbewust aan vrouwen doet denken. Mannen willen allemaal maar wat graag tieten hebben--de mannelijke variant ervan dan natuurlijk. Freud zou er vast van smullen.
Je hebt verschillende soorten modellen hè. De modellen die jij bedoelt zijn het soort die nog enig teken van vrouwelijke vormen vertonen. In de jaren '90 zagen de meeste supermodellen er zo uit, bijv. Claudia Schiffer, Tyra Banks, Cindy Crawford, Naomi Campbell, etc.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oja? adriana lima, doutzen kroes en al die honderden modellen (met cup a) hebben moeite met het vinden van een man? ...
Dat dus. De lekkere wijven die je in parfumreclame's en bij Victoria's Secret ziet zijn de commerciële modellen. De 'normale' catwalk modellen zien eruit als onvolgroeide jongetjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef speknek het volgende:
Nou, het heeft er zijdelings nog wel mee te maken. Het zijn niet toevallig de bekendste modellen, want ze zijn wat ze noemen 'commercieel', en dat betekent dat naast dat de vrouwen en homo's van de modewereld ze knap vinden, ook de heteroseksuele man buiten die wereld ze knap vindt.
eens, degene die je nu ziet op de catwalk zien eruit alsof je ze weg kunt blazen (eng gewoon)quote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten modellen hè. De modellen die jij bedoelt zijn het soort die nog enig teken van vrouwelijke vormen vertonen. In de jaren '90 zagen de meeste supermodellen er zo uit, bijv. Claudia Schiffer, Tyra Banks, Cindy Crawford, Naomi Campbell, etc.
[ afbeelding ]
En dan heb je nog de modellen die tegenwoordig de norm zijn: graatmager met twee ruggen.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, die attitude van sommige donkere vrouwen schrikt ontzettend af, maar die schrikt ook af als een aziatische of een blanke vrouw zo is. Een beetje pit is leuk in een vrouw, iemand die elke avond de vloer met je afveegt wat minder.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef BruinBeertje het volgende:
* pets!*![]()
Ik vind het ook overdreven om donkere vrouwen ''mannelijk '' te noemen, vooral qua bouw zijn we echt wel vrouwelijk (kont, borsten genoeg!) hoe mannelijk is dat? Maar ik denk meer dat sommigen donkere vrouwen/meisjes zich wat ''mannelijk'' kunnen dragen, vooral de sha-niuqa'a in gangsterfilm.
Mijn schoonzus (antiliaanse) is aardig aan de stevige kant, maar alles zit wel strak (niet veel vettige blubbers) echt mooi, terwijl als ik teveel weeg het echt niet mooier erop word(behalve dat ik met 65 kg. een volle cup D had
)
en vind mannen van alles rassen ''bijna'' even mannelijk, Maakt niet uit overal zit wat leuks (alleen aborigals niet zo )
vrouwen letten zoie zo minder op uiterlijk bij een man (ik en mijn vriendinnen/zussen wel tenminste)quote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die attitude van sommige donkere vrouwen schrikt ontzettend af, maar die schrikt ook af als een aziatische of een blanke vrouw zo is. Een beetje pit is leuk in een vrouw, iemand die elke avond de vloer met je afveegt wat minder.
Over het algemeen zijn aziatische mannen (althans degene waarmee ik omga) wat gereserveerder en rustiger, ik neem aan dat dat een groter probleem is dan het uiterlijk doorgaans.
Hmm nee, ik heb het idee dat vrouwen net zo veel op uiterlijk letten alleen anders. Eerder op verzorging in plaats van cupmaatquote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef BruinBeertje het volgende:
vrouwen letten zoie zo minder op uiterlijk bij een man (ik en mijn vriendinnen/zussen wel tenminste)
Er moet wel meer inzitten dan een leuk koppie, hij moet ook persoonlijkheid en altijd vrolijk zijn.
sommigen donkere vrouwen hebben inderdaad een atitude (afl. rauw en puur) maar dat zijn degene die een moeilijke tijd of uit een gebroken.lastig gezin komen. Daarom zijn de meeste aziaten zo rustig, beleefd opgevoed, maar de aziaten die hier zijn opgegroeid zijn geen verschil van andere nederlanders
Weet je wat nog grappiger is? Kinesiologisch gezien hebben kleinere mannen vaak ook nog eens enkele voordelen in het vechten. Ik ben zelf relatief klein (1.73) en half Aziatisch, en vecht regelmatig wedstrijden binnen en buiten mijn gewichtsklasse - ik doe het absoluut niet slecht. Bruce Lee (1.65) tegen Mohammed Ali was wat dat betreft een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef Xeanor het volgende:
Dat heeft met de persoon te maken, niet met het Aziaat zijn of in zijn geval half-Aziaat.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef Musyn het volgende:
Mijn ex was een half-aziaat (zijn moeder was indonesish) en het kan aan hem persoonlijk liggen, maar hij was niet sterk in discussies, gaf heel snel toe en over het algemeen weinig ruggegraat. Heb hem dus ook gedumpt na een halfjaar omdat ik gek werd van het alsmaar ja knikken tegen diegene met de grootste mond (voornamelijk bij zijn 'vrienden').
lijkt me typisch een aziatische eigenschap. blanke mannen zonder ruggengraat bestaan immers nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef Musyn het volgende:
Mijn ex was een half-aziaat (zijn moeder was indonesish) en het kan aan hem persoonlijk liggen, maar hij was niet sterk in discussies, gaf heel snel toe en over het algemeen weinig ruggegraat. Heb hem dus ook gedumpt na een halfjaar omdat ik gek werd van het alsmaar ja knikken tegen diegene met de grootste mond (voornamelijk bij zijn 'vrienden').
quote:
dat geloof je toch zeker zelf niet? negers zijn juist vaak groot en breed.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Madridista het volgende:
Negers zijn anders ook allemaal ong. 1.70
Daar ligt het niet aan. Het gaat om uitstraling.
Gisteren nog een Nederlandse vent van 1.85 helemaal onderuit gehaald door een kleine neger met goude beugel.
In films wel ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat geloof je toch zeker zelf niet? negers zijn juist vaak groot en breed.
nou ik weet het ook niet precies. maar mijn verwekker is een neger. hij is groot, en ik ben nog groter. de kant van mijn ma, daar zijn de mannen klein. maar nu zijn dat ook niet echt nederlanders maar limburgers. limburgers zijn over het algemeen kleiner dan hollanders.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef Madridista het volgende:
[..]
In films wel ja.
Hier in Amsterdam zijn bijna alle negers rond de 1.70
Nederlanders rond 1.86
Een soort Aziatische Robert Pattison. Niet mijn ding...quote:
Nederlanders zijn het langste volk ter wereld.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat geloof je toch zeker zelf niet? negers zijn juist vaak groot en breed.
nope. er was nog een ander volk langer. zweden ofzo...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef static het volgende:
[..]
Nederlanders zijn het langste volk ter wereld.
Robert Pattinson vind ik dan weer vreselijk..quote:Op donderdag 11 november 2010 00:12 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Een soort Aziatische Robert Pattison. Niet mijn ding...
Verder vind ik Aziaten over het algemeen absoluut niet lelijk, ze hebben natuurlijk ook wel wat exotisch. Voornamelijk trekken ze mijn aandacht wanneer ze uit India of Indonesië komen, dat is gelijk weer heel anders dan een chinees of japanner.
Nope, static heeft gelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nope. er was nog een ander volk langer. zweden ofzo...
1.70 is weer overdreven. Gemiddelde neger in nederland is ongeveer 1.80 m.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef Madridista het volgende:
[..]
In films wel ja.
Nederlanders rond 1.86
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nope. er was nog een ander volk langer. zweden ofzo...
ik was laatst in het noorden, en toen begreep ik eindelijk pas waarom ze altijd zeggen dat nederlanders over het algemeen zo groot zijn. ik kom dus uit limburg, en hier zijn de mensen gemiddeld echt beduidend kleiner dan in de randstad. echt maf is dat. ik ben gewend om boven iedereen uit te steken, maar daar voelde ik me meer als iemand met een gemiddelde lengte.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:46 schreef static het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daarom passen wij ook nooit in buitenlandse hotelbedjes.
natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 07:22 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Omgosh, wat sexy!
Heb je nogmeer?
niet zo dom doen. Afro-amerikaanse mannen bijv. zijn juist vaak heel lang, net als afrikanen. Het hangt er net van af over wel gebied je het hebt waar ze vandaan komen. Zo zijn de masaai mannen (kenia/tanzania) vaak nog langer dan nederlanders. Ik heb ook boomlange ethiopiers gezien.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef Madridista het volgende:
[..]
In films wel ja.
Nederlanders rond 1.86
En de langste ter wereld is een chinees. Toch over het algemeen heb ik niet het idee dat de afrikanen onder doen voor de nederlanders qua lengte. Al zijn de mannen daar doorgaans wel een heel stuk langer dan de vrouwen heb ik het idee.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
niet zo dom doen. Afro-amerikaanse mannen bijv. zijn juist vaak heel lang, net als afrikanen. Het hangt er net van af over wel gebied je het hebt waar ze vandaan komen. Zo zijn de masaai mannen (kenia/tanzania) vaak nog langer dan nederlanders. Ik heb ook boomlange ethiopiers gezien.
Er zijn bepaalde stammen waar de mannen langer zijn dan Nederlanders. Bijvoorbeeld de massaai en dinka's zijn allemaal boven de 1.90. Maar het probleem met Afrikanen is daar te veel mensen zijn die nooit genoeg voeding hebben gehad waardoor ze niet lang worden. Vroeger toen de Europeanen daar kwamen, vonden ze dat Afrikanen heel groot en sterk waren, maar waarschijnlijk zeiden ze dat om Afrikanen meer beestachtig te maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En de langste ter wereld is een chinees. Toch over het algemeen heb ik niet het idee dat de afrikanen onder doen voor de nederlanders qua lengte. Al zijn de mannen daar doorgaans wel een heel stuk langer dan de vrouwen heb ik het idee.
De oorspronkelijke bewoners van dat eiland stonden al bekend als hele lange indianen, al zijn die tot de laatste toe door ons van het eiland afgeholpen.... Maar kennelijk heeft het gebied daar er de aanleg voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Op Curacao is de gemiddelde lengte 1.79m wat best goed is, vergeleken met andere landen.
Misschien toch maar eens die man purse thuislatenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef oloccin het volgende:
Ben zelf half aziatisch, en ik merk wel dat de dames vaak mijn volbloed nederlandse vrienden vaak knapper vinden. Maar tegenwoordig wordt ik ook wel als 'hot' gezien Laatst vond zelf een homo mij lekker terwijl ik hetro ben.
Ik ben Aziaat en heb pussy gescoord door enkel Aziaat te zijn. Mag er nu een slotje op voor al die vooroordelen?quote:
Deze man snapt de zaken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:12 schreef DenntVLD het volgende:
Ik ben zelf half aziaat (indo)
Ik heb geen problemen bij de meisjes hoor
lmfaoquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Emo-chicks?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ben Aziaat en heb pussy gescoord door enkel Aziaat te zijn. Mag er nu een slotje op voor al die vooroordelen?
Rrrrright.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:47 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik ben zelf maar een heul klein beetje Aziaat (paar procent), maar over pakweg tien jaar palen de meeste Hollandse dames Aziaatjes hoor. Europa en Amerika zijn dan namelijk failliet en dan vallen ze in katzwijm voor vermogende spleetogen.
Grappig zijn ze nu al, net zoals lilliputters.quote:Op maandag 13 december 2010 17:12 schreef Silenus het volgende:
Rrrrright.
Alsof Aziaten over tien jaar ineens 1,90m, lekker en fucking grappig zijn.
Al die dingen zijn secundair. Justin Bieber is een lesbische dwerg met een babystemmetje, maar toch obsesseren letterlijk tientallen miljoenen meisjes op de wereld over hem. Zie wat een weke nichten de emo-beweging heeft voortgebracht, maar die hebben frequenter seks dan jij en ik, omdat de scene sletjes ze allemaal af willen werken, omdat dat zo hoort. En dat laatste is het allerbelangrijkste voor de vrouw: die vinden alleen mannen knap en hebben seks als dat geaccepteerd worden door de peer group. Dat kan over tien jaar een compleet ander modebeeld betreffen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Rrrrright.
Alsof Aziaten over tien jaar ineens 1,90m, lekker en fucking grappig zijn.
Kan ik inkomen, maar zie jij binnen nu en tien jaar 'de Aziaat' in die positie? Puur omdat er hier en daar wat Aziaten in een economisch meer gunstige positie zitten? Je kunt nog zoveel geld hebben, als je verder een verlegen bedeesd klein ventje met spleetogen blijft gaat een normale Nederlandse vrouw echt niet met je neuken.quote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Al die dingen zijn secundair. Justin Bieber is een lesbische dwerg met een babystemmetje, maar toch obsesseren letterlijk tientallen miljoenen meisjes op de wereld over hem. Zie wat een weke nichten de emo-beweging heeft voortgebracht, maar die hebben frequenter seks dan jij en ik, omdat de scene sletjes ze allemaal af willen werken, omdat dat zo hoort. En dat laatste is het allerbelangrijkste voor de vrouw: die vinden alleen mannen knap en hebben seks als dat geaccepteerd worden door de peer group. Dat kan over tien jaar een compleet ander modebeeld betreffen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Is ie weer hoor...Silenus (je kan net zo goed een witte puntmuts over je kop trekken en als user icon gebruiken), jouw standpunten ken ik alquote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, maar zie jij binnen nu en tien jaar 'de Aziaat' in die positie? Puur omdat er hier en daar wat Aziaten in een economisch meer gunstige positie zitten? Je kunt nog zoveel geld hebben, als je verder een verlegen bedeesd klein ventje met spleetogen blijft gaat een normale Nederlandse vrouw echt niet met je neuken.
Nu niet en over tien jaar niet. Misschien over een eeuw ofzo, als alle culturen wat meer naar elkaar toegegroeid zijn.
Want jij bent het grote bewijs van een kleine Aziaat die ontzettend veel vrouwen kan krijgen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef THS het volgende:
[..]
Is ie weer hoor...Silenus (je kan net zo goed een witte puntmuts over je kop trekken en als user icon gebruiken), jouw standpunten ken ik al
Dit is topic #154634 over Aziatische mannen vs. De Hollandsche Vrouw.
Een oneindig debat met veel te veel vooroordelen en generalisaties.
Nutteloze discussie. Slotje.
Top. Ga zo door man, my young Paddiwan. One day you will be AzN-JEdi san. Go now and find Dutch pussy!!! May the FOrze be with You.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ben Aziaat en heb pussy gescoord door enkel Aziaat te zijn. Mag er nu een slotje op voor al die vooroordelen?
Einde discussie die nergens op slaatquote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Easymodo het volgende:
Aziaat (1.84m) hier en wel succes met de vrouwen.
Het feit alleen al dat dit nieuws is betekend het dat het dus uitzonderlijk is en niet vaak voorkomt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:04 schreef john_ven24 het volgende:
http://www.chinasmack.com(...)-shanghai-metro.html
[ afbeelding ]
Dit dan.
Inderdaad, negers hebben alleen de grootste afwijkingen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef Madridista het volgende:
[..]
In films wel ja.
Nederlanders rond 1.86
2quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw gedragen zich vaak als een man.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef Silenus het volgende:
Nou Aziaten zijn over het algemeen vooral erg suf.
Nederig, bedeesd, klein, bescheiden. Dat past niet bij de typisch Nederlands vrouw, die lang is en altijd haar woordje klaar heeft. Die moet een echte vent hebben, dat zijn Aziaten niet. Hebben toch het imago van nerds.
Nee, dat is de schuld van Jandino/Judesca...quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:36 schreef Craptacular het volgende:
Ik denk dat ze dezelfde positie bekleden als de negroïde vrouw. Die zijn op datingsites ook niet populair. Dat zal voor het grootste deel te maken met het schoonheidsideaal waarvan zij afwijken.
Idd, puur omdat ze niet aan het westerse schoonheidsideaal voldoen kunnen ze nog wel uitstraling en gezag hebben.quote:
Ik denk dat negerinnen het stukken beter doen dan chinezen op de dating markt..quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:36 schreef Craptacular het volgende:
Ik denk dat ze dezelfde positie bekleden als de negroïde vrouw. Die zijn op datingsites ook niet populair. Dat zal voor het grootste deel te maken met het schoonheidsideaal waarvan zij afwijken.
Bijvoorbeeld een buikige Jan-Willem met hangtietjes?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef Silenus het volgende:
Dat past niet bij de typisch Nederlands vrouw, die lang is en altijd haar woordje klaar heeft. Die moet een echte vent hebben...
Dat zijn vaak al kinderen uit een familie met een generaties lang gemengde achtergrond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:07 schreef Godshand het volgende:
Wat een onzin...
2e generatie Indiërs (de kinderen van de gevluchte KNIL militairen) doen het meestal prima. En vaak zat gemengde huwelijken daar, ook van de Indische jongens met Nederlandse meisjes.
Mwa over het algemeen vallen Westerse vrouwen niet op Aziaten. Denk dat ze liever kiezen voor een wat kleinere kerel dan een Aziaat als ze de keuze wordt gesteld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ja, er zijn vrouwen die niet op Aziaten vallen. Maar er zijn meer vrouwen die niet op kleine mannen vallen. En er zijn nog meer vrouwen die niet op onzekere mannen vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |