De discussie is inderdaad al gevoerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Dit topic brengt mij dejavu op. loopt er niet al zo'n gelijk soorte topic metzelfde OP?
Want Azië is niet het boegbeeld van de moderne vechtkunst? Kungfu, Ji Jitsu, Karate, Judo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef Silenus het volgende:
Nou Aziaten zijn over het algemeen vooral erg suf.
Nederig, bedeesd, klein, bescheiden. Dat past niet bij de typisch Nederlands vrouw, die lang is en altijd haar woordje klaar heeft. Die moet een echte vent hebben, dat zijn Aziaten niet. Hebben toch het imago van nerds.
Met een wit pakje aan en een zweetbandje om je kop ben je nog geen echte vent. Dan ben je nog steeds een overactief dwergje die 'YIEHAOOEWWIEE' roept.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want Azië is niet het boegbeeld van de moderne vechtkunst? Kungfu, Ji Jitsu, Karate, Judo?
Ik denk niet dat een ''echte vent'' per definitie een Vechtsport-kunstenaar is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want Azië is niet het boegbeeld van de moderne vechtkunst? Kungfu, Ji Jitsu, Karate, Judo?
Inderdaad. Niet te onderschatten dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:39 schreef ukker het volgende:
En ze hebben gemiddeld gezien kleine penissen
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik val niet op aziatische mannen, maar ook niet op negers, half bloeden en zuid Amerikanen...
Gezien ze er zelf ook niet op valt , zal dat haar aan haar reet roesten ....quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!![]()
Waarom zo haterig doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Aziaten hebben geen uitstraling en gezag
Op je teentjes getrapt of zo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig meer een voordeel dan nadeel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef Brerius het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om.
Aziaten zien er doorgaans vrouwelijker uit dan mannen van andere landen. Dat zie je ook aan de miss travestiet verkiezing in Thailand, voordat ik het wist dat het vroeger mannen waren, vond ik het wel lekkere wijven.
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt of zo?
Ik val ook absoluut niet op negers.Vind het gewoon niet mooi of zo.
Dan ken jij de verkeerde Aziaten of je hebt een andere interpretatie van 'uitstraling' dan ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In mijn omgeving hebben Aziaten geen uitstraling behalve de pinda's misschien
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook niet op jou vallen aan je fotoboek te zien!
Sjeen is anders een lekker wief hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Denk hetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ken jij de verkeerde Aziaten of je hebt een andere interpretatie van 'uitstraling' dan ik.
[..]
Er staat ook zoveel in op het moment ja.
Ik las dit stukje alleen het topic was gesloten.. heb het weer geopend maar het is dus niet van mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef Brerius het volgende:
Het zou handig zijn als je iets post dat het dan ook foutloos is.
Tip: lees het eerst na voordat je op invoeren klikt
En een klein piemeltjequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Aziaten hebben geen uitstraling en gezag
Heb je geen kansquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, Aziaten zoeken het toch vaak binnen hun eigen etniciteit, dus wat dat betreft...
Die kans is ook wat groter. Scholen met enorm veel negers zijn vaker vmbo scholen. Daar zie je ook vaker blanke meisjes met negers, omdat ze op dezelfde school zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef skippy22 het volgende:
Ik zie voornamelijk de wat lagere klasse vrouwen met een antilliaan of neger
Nou dan ook maar een harde terug. Ongelovelijk dat vrouwen die zo ogen zoiets durven te zeggen. Je zou bijna zeggen minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik val niet op aziatische mannen, maar ook niet op negers, half bloeden en zuid Amerikanen...
Die groep moet je denk ik ook niet betrekken bij dit topic. Kwa uiterlijk zijn halfbloedjes niet te vergelijken met 100% Aziaten als Japanners, Koreanen en Chinezen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:40 schreef MOD het volgende:
Ik schijn heul veel op mn pa te lijken en die is halfbloed Indonesisch.
Ik heb de zelfde jukbeenderen en andere dingen.
Mag ansich niet klagen over de vrouwelijke aandacht, maar of het ook echt daar aan ligt weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |