Topic is gebaseerd op dit topic, want er ontstond een grappige discussie erover:
Mannen met aziatische jukbeenderen onaantrekkelijk?Sommige mensen beweren dat Aziaten slecht doen bij vrouwen in het algemeen, omdat ze Aziaat zijn. Ik heb wel wat Amerikaanse onderzoeken gezien, maar in vertrouw die onderzoeken niet echt.
Persoonlijk, toen ik klein was, vond ik Aziaten (Chinezen en Japanners), geweldig. Bruce Lee, Jackie Chan, Ninjas, Samuraism dat hele cultuur sprak me aan. Ik wensde toen dat ik ook zulke coole vecht en zwaard technieken beheerste. Dat vond ik stoer, eigenlijk nog steeds. En ik ben nog steeds een fan van anime en Japan in het algemeen.
Dus het is mij nooit opgevallen dat Chinezen/Aziaten niet gewild waren bij vrouwen, totdat ik een jaar of 18/19 was. Ik had altijd het idee dat elke ras/nationaliteit knappe en mindere knappe mensen hadden. Zo denk ik nog steeds erover.
De stereotype nu is dat negers, half bloeden en zuid Amerikanen heel populair zijn bij de vrouwen, en Aziaten helemaal niet. Ik vind het wel meevallen met dat verhaal, ik ken sommige vrouwen die gek zijn op negers/half-bloeden/Zuid Amerikanen, maar normaal gesproken gaat de gemiddelde vrouw niet zomaar haar panties gooien op de eerste neger/halfbloed/Zuid Amerikaan die ze ziet. Ik denk dat de meeste vrouwen het liefs iemand van haar eigen cultuur wilt, maar niet nee zou zeggen tegen een man van een andere cultuur/ras als het klikt. Ook niet bij Aziaten.
Enige reden waarom ik denk dat Aziaten zogenaamd niet goed doen bij andere rassen is omdat ze zichzelf vrijwel gescheiden houden in het maatschappij en in het algemeen zijn ze niet de type die echt die dingen doen om aandacht van een niet Aziatische vrouw te trekken. Dus daarom vallen ze ook niet snel op. Maar ik denk dat een knappe Aziaat die veel karakter eigenschappen heeft die niet Aziatische vrouwen naar kijken, heel goed doet bij vrouwen in het algemeen.
Ik geloof niet dat Aziatische mannen minder "mannelijk" zijn ofzo.
Jouw menin?
(En ik heb het hier over Oost Aziaten, dus Chinezen, Vietnamezen, Japanners, enz).
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."