En ik maar denken dat er weer een landelijke open dag was voor koophuizen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:50 schreef Bayswater het volgende:
Demonstratie voor woonruimte in Amsterdam
Ik vroeg me al af waarom Xeno vanmiddag niet in dit topic aanwezig was
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er weer een landelijke open dag was voor koophuizen.
Het geeft in ieder geval een signaal af dat de HRA soap nog lang niet voorbij is. Hoe groot acht jij de kans dat de senaat in handen komt van VVD en CDA?quote:
Mmmm..... appeltaart met slagroomquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En ik maar denken dat er weer een landelijke open dag was voor koophuizen.
Wat heb jij gesnoven dat je denkt dat de senaat tegenwoordig wetscheppende instantie is?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval een signaal af dat de HRA soap nog lang niet voorbij is. Hoe groot acht jij de kans dat de senaat in handen komt van VVD en CDA?
Ik welquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom ik als ik ouder wordt minder ruimte tot mijn beschikking zou willen hebben.
Ja en? Nu ligt de extra ruimte die je hebt ineens in de weg ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
Ik wel
mijn kinderen (drie) zijn het huis uit
nou, ik heb een kamer verhuurd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja en? Nu ligt de extra ruimte die je hebt ineens in de weg ofzo?
Wat heb jij geslikt dat je hallucineert dat ik dat beweert heb? Maar de senaat kan het dit kabinet wel moeilijk gaan maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven dat je denkt dat de senaat tegenwoordig wetscheppende instantie is?De Donald Duck heeft nog meer invloed.
Ruimte kun je nooit genoeg hebben. Daar kun je beter mee verlegen als om verlegen zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou, ik heb een kamer verhuurd.
maar nodig is het niet nee
Ok, dus na die 30 jaar moeten ze nog steeds blijven betalen? Toch wel evenveel als de eerste 30 jaar mag ik hopen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde principe als leenkneusjes, alleen hebben die aan het einde van de rit geen eigendom, alleen maar 30 jaar lang gedokt voor iets wat ze niet mogen bezitten.
Dat mogen hun hopen bedoel je. Ik wed dat ze de tweede 30 jaar meer betalen dan de eerste 30.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Sjabba het volgende:
Ok, dus na die 30 jaar moeten ze nog steeds blijven betalen? Toch wel evenveel als de eerste 30 jaar mag ik hopen...
Jahoor, tegenwoordig wil elke alleenstaande al 3 slaapkamers....quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederland niet hoor, maar we worden snel ouder en hebben niet meer vijf-kamerwoningen nodig maar slechts twee kamers.
nou ik heb er geen behoefte aan, je moet ze ook schoonhouden hoor, ook al kom je er niet er komt wel stofquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jahoor, tegenwoordig wil elke alleenstaande al 3 slaapkamers....
Ja. Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Sjabba het volgende:
Als je die ruimte niet gebruikt is het dus een lege kamer. (Anders gebruik je hem namelijk).quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik heb er geen behoefte aan, je moet ze ook schoonhouden hoor, ook al kom je er niet er komt wel stof
Ook al kom je er niet en schoonmaken? Dus waarom zou je iets schoonmaken als je er niet komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik heb er geen behoefte aan, je moet ze ook schoonhouden hoor, ook al kom je er niet er komt wel stof
[..]quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je die ruimte niet gebruikt is het dus een lege kamer. (Anders gebruik je hem namelijk).
Hoeveel werk is het om een lege kamer schoon te houden????
Toppunt van luiheid als je het mij vraagt.
idd. En maar klagen dat ze dat niet zomaar krijgen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Idd, klagen dat het te duur is en alleen ene klein flatje betaalbaar is. Vervolgens hier roepen dat ouderen hun kot "moeten" verkopen omdat het te groot is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
idd. En maar klagen dat ze dat niet zomaar krijgen...
Er is niemand die je tegenhoudt als je kleiner wilt gaan wonen hoor. Be my guest.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef michaelmoore het volgende:
o sorry nee,
drie kamers boven en badkamer en zolderkamer en voorzolder enz
gamekamer, ha![]()
ik heb een PS 2 staan die in acht jaar niet gebuikt is
en de zonnebank heb ik verpatst
nee hoor ik hoor dat wel meer bij leeftijdgenoten, mijn zuster idem ditoquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Er is niemand die je tegenhoudt als je kleiner wilt gaan wonen hoor. Be my guest.
Maar om jouw 'eigenaardigheden' als gangbaar aan te nemen is dan weer het andere uiterste.
Ja meestal wel, maar je kan hem ook leuk inrichten en een themakamer van maken. Hoeft niet. Maar om nu je huis ervoor in de uitverkoop te gooien...quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef Bayswater het volgende:
Voorheen had ik een grote zolderkamer, kwam er eigenlijk nooit. Schoonhouden was inderdaad niet zo'n probleem maar functioneel was hij ook niet. Alleen veel rotzooi neergezet waarvan ik voor driekwart heb weggegooid met mijn laatste verhuizing. Te veel ruimte zorgt voor onnodig bewaren van troep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |