Right back atchaquote:
Hadden ze dit maar megahit gemaaktquote:
Jeugd van Tegenwoordig leuker dan Phil?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de megahit leukerder dan Phill, daar word ik echt niet warm of koud van
Ben blij dat alleen Domien ze weggeeft danquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
De ellende aan die Prince actie is dat je de beste man te pas en te onpas weer voorbij hoort komen. Prima zo'n actie, maar die platen hoeven voor mij niet echt. * Da_Sandman is alles behalve een Prince fan.
quote:Bij collega Sander de heer loopt een naakte vrouw door het huis! Dan zou ik ook thuis gaan werken!
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OMG.
Ik heb zelden slechtere radio gehoord
Je Grote vriendinquote:
Alsof dat echt per ongeluk isquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/effeekdom/status/1970316934909952
[..]
Dat is het ook niet. Maar goed, het is Jacqueline dus is het kudt volgens de mensen hier.quote:
Die plaat is echt zo dikquote:
Fok! met Volg Topic? Beste plaat inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat is echt zo dik. Wel geinig want een half uur geleden kwam de plaat nog langs @ MP3FM.
Hans qoute weer eens de verkeerdequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fok! met Volg Topic? Beste plaat inderdaad.
quote:
LOLquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Fok! met Volg Topic? Beste plaat inderdaad.
Oeps !quote:
Jij altijd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ook autistisch, mag ik nu ook een liedje aanvragen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tergende schijtkutteringzeikplaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
quote:
Genoeg gekotst voor vandaag Roel?quote:
Vergeet je de positieve bijdragen niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Genoeg gekotst voor vandaag Roel?
Gewoon overheen lezen doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ze waren inderdaad wel heel erg makkelijk vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
Jeej ik wist alle vragen.![]()
Moet me toch eens opgeven, omdat vervolgens keihard te falen.
En dan scoren ze in totaal 5 punten. En mag die gast al na dag 4.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Kanariegeel het volgende:
Dit moet het makkelijkste popduel ooit zijn
Idd, het went dus zie ik het bijna niet meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Gewoon overheen lezen doe ik ook altijd
Inderdaad. Al moet het ook in je straatje vallen, want ik had de Di-Rectquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
ze waren inderdaad wel heel erg makkelijk vandaag
Helaas nog een half uurtje aanhoren die 2quote:
Ze deden net een stukje toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef alors het volgende:
Jaa draai dat origineel van Yellow Taxi dan eens!
Ja maar ze draaien hem eigenlijk nooit in zijn geheel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze deden net een stukje toch?
Doe maar Chelsea Morning of zo
Ja met die volleybalstersquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:23 schreef alors het volgende:
Neee dit begravenis nummer trek ik zo slechtZat ook in die uitvaart reclame
Ik zie maar 3 quotes waarin hij kotst dus wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie maar 3 quotes waarin hij kotst dus wat zeur je nou?
Roel
Duhhquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
En als je smst krijg je als standaardsms terug :
Wat een bijzonder smsje, we bewaren hem. Groetjes van Timur en Ramon, de invallers voor Coen en Sander.
![]()
Oh bij Coen en Sander zeker dan?quote:
Ja Coen en Sander hebben ook van die smsjes, met: 'bedankt voor je smsje, we koesteren hem, kusje op je telefoon!' en meer van die variatiesquote:
LOLWHUTquote:Timur werd in 1976 geboren als achterkleinzoon van een Poolse chemicus, kleinzoon van een Israelische ingenieur en zoon van een Russische geoloog. Het was dan ook niet meer dan logisch dat Timur, bij gebrek aan erfelijke kwaliteiten, de media instapte. Op zn negende begon hij als omroeper bij de TROS en niet veel later was hij eigenaar van maar liefst twee televisiestations (Saturnus TV, de voorloper van het latere TV Korrekt en Mega Channel) die vanuit zn slaapkamer werden uitgezonden en helaas alleen te ontvangen waren in zn eigen 'twisted little brains'. Op zijn tiende breidde hij zn imaginaire media-imperium uit met een radiostation: Radio '86.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Oh ik heb het al, van de BNN site
[..]
LOLWHUT
Nee, Duits Franschjquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Oh ik heb het al, van de BNN site
[..]
LOLWHUT
Ik heb iemand in mijn stamboom die in 1665 in staphorst is overleden en waarschijnlijk geboren, zijn zoon is naar hoogeveen getrokkenquote:
Tering heb jij geneagolisch onderzoek gedaan ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mijn stamboom die in 1665 in staphorst is overleden en waarschijnlijk geboren, zijn zoon is naar hoogeveen getrokken
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Tering heb jij geneagolisch onderzoek gedaan ofzo?
Is te hopen dat Pa en Ma nooit samen koken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader is Moluks / Chinees, mn moeder is Belgisch / NL
Zozoquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:Mijn vader is Moluks / Chinees, mn moeder is Belgisch / NL
Mijn vaders familie komt allemaal maar dan echt allemaal uit Enkhuizen (vissers en nog meer vissers) en mijn moeders kant komt uit Arnhem/Leeuwarden/Groningenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn ma kookt goor, gelukkig kookt mn pa meestal, die kan dr wat van.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is te hopen dat Pa en Ma nooit samen koken.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Niets.quote:
Mijn opa had in China al een flink stel zonen toen zijn vrouw overleed en hij naar Indonesië ging waar hij bij mijn oma nog 8 kinderen maakte. Onze familie aan die kant is echt ongelooflijk chaotischquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vaders familie komt allemaal maar dan echt allemaal uit Enkhuizen (vissers en nog meer vissers) en mijn moeders kant komt uit Arnhem/Leeuwarden/Groningen
Ahzo, het zou pas echt vervelend worden als die 2 samen koken en de gerechten uit hun land van afkomst gaan combineren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn ma kookt goor, gelukkig kookt mn pa meestal, die kan dr wat van.
Overigens kook ik zelf minstens even goed als pa , dankzij een ma die smerig kookt.
Ik woon dr al 20 jaar of zo niet meer bij hoor
Je moet het wel zelf doen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Juist. Ook maar even laten doen dan, mss ben ik wel adel
Oh nou, mn vader kookt wel echt killerstamppot , en killerspaghetti ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ahzo, het zou pas echt vervelend worden als die 2 samen koken en de gerechten uit hun land van afkomst gaan combineren.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:Ik lig in een deuk
![]()
Wwwwwwwwwwwwwwwaarom is het verwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaterd??????
http://www.3fmfan.nl/page(...)r+winds&zoekop=titelquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Btw, het lijkt wel dat 3FM met Winter Winds wacht tot de echte winter. Goede keuze
Klopt, en vooral de laatste weken veel minder.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)r+winds&zoekop=titel
46 keer pas gedraaid
3x MetMichielquote:
Ja, MetMichiel snap ik, maar de rest...?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3x MetMichiel
1x zaterdagmiddag
1x Giel
1x Zondagmiddag
Waarom..
Giel omdat hij alles wat mensen cool vinden leuk vindt en erop geilt en zaterdagmiddag omdat zaterdagmiddag en zondagmiddag omdat zondagmiddag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, MetMichiel snap ik, maar de rest...?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef alors het volgende:
Het is vast PVVIk ken ook een homo die dat stemt
![]()
![]()
3 x metmichiel = mega top 5quote:
Dude, denk je dat ik niet kan lezen ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3 x metmichiel = mega top 5
1 x mega top 50
1 x giel
1 x sander guis
dude je vroeg waaromquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, denk je dat ik niet kan lezen ofzo?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Die EN RAMON na die Timur Timur Show jingle![]()
quote:
je hebt nou eenmaal mensen met een wansmaak, waardoor het in de hitlijsten komt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, waarom mensen dat draaien, DUDE!
Dude, op zondagavond is er geen hitlijst.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt nou eenmaal mensen met een wansmaak, waardoor het in de hitlijsten komt.
Dude.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, op zondagavond is er geen hitlijst.
quote:
dat zie ik ook wel, maar 4 van de 6 welquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, op zondagavond is er geen hitlijst.
Je wilt het wel heel graag duidelijk hebben hequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zie ik ook wel, maar 4 van de 6 wel
plus dat het zondag onderdeel maakte van een prijsvraag http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8.wma?start=01:23:32
en giel had een cherso top 10 http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)6.wma?start=00:51:00 nu tevreden.
als je blijft afvragen waarom een nummer wordt gedraaid dan krijg je van mij een gedetailleerd antwoordquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wilt het wel heel graag duidelijk hebben he
het schijnt Artful Dodger - Rewind te zijnquote:
Idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het schijnt Artful Dodger - Rewind te zijn
ach daletquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd.Is dit froger? ik moet m antuurlijk wel ff via spotify in mn last.fm krijgen
Maar om daarvoor uitzendingen terug te luisteren..quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je blijft afvragen waarom een nummer wordt gedraaid dan krijg je van mij een gedetailleerd antwoord
Tjeeeee gozer, heb je niks beter te doen dan dit?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zie ik ook wel, maar 4 van de 6 wel
plus dat het zondag onderdeel maakte van een prijsvraag http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8.wma?start=01:23:32
en giel had een cherso top 10 http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)6.wma?start=00:51:00 nu tevreden.
Stel dan ook niet zo'n domme vragen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tjeeeee gozer, heb je niks beter te doen dan dit?
Was het alweer vergeten.
was maar 5 minuten werk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar om daarvoor uitzendingen terug te luisteren...
Ik ook. Ik neem het m'n ouders nog steeds kwalijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Cee het volgende:
Even over de TT: ik heb vroeger heeeeeeel lang gedacht dat Chevy Chase Paul Simon was.
Het kwartje ging bij mij vallen toen m'n moeder Caddyshack had gehuurd bij de videotheek.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook. Ik neem het m'n ouders nog steeds kwalijk.
Bij mij toen ik Simon & Garfunkel zag en me afvroeg waar die andere lange nou was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kwartje ging bij mij vallen toen m'n moeder Caddyshack had gehuurd bij de videotheek.
en dat ze dan ipv geld een pallet bier donerenquote:
Past niet door de brievenbus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dat ze dan ipv geld een pallet bier doneren
zeg dat nooit tegen de new kidsquote:
Same here, guilty as charged. Vond dat kleine mannetje ernaast best geschikt als komiek.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Cee het volgende:
Even over de TT: ik heb vroeger heeeeeeel lang gedacht dat Chevy Chase Paul Simon was.
Kids van MGMT bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beter gaat Michiel even heeeele goede muziek draaien anders flip ik.
The Verve of The Killersquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of I Remember van Deadmau5, de lange versie...
Bittersweet Symphony mag van mij ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beatles mag ook wel. The Verve met Love Is Noise.. Just sayin' hoor. Bedoel er verder niets mee.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beatles mag ook wel. The Verve met Love Is Noise.. Just sayin' hoor. Bedoel er verder niets mee.
The drugs don't work.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bittersweet Symphony mag van mij ook
Daar lijkt wel wat positieve ontwikkeling te zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Hej Roel hoe gaat de zoektocht naar werk?
Okay dan ! Dat zijn de betere berichten. Eindelijk!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar lijkt wel wat positieve ontwikkeling te zijn. Na donderdag wellicht meer nieuws
.
Yup, wordt es tijd... Het weekend heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan ! Dat zijn de betere berichten. Eindelijk!. Even duimen dus. Spannend!
Eh nou ik heb wel genoeg gehuild de afgelopen tijd. Huil nu zelfs regelmatig in het openbaar en dat deed ik vroeger wereklijk NOOIT.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ook wel eens lekker, gewoon zo'n smerige vette jankplaat.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eh nou ik heb wel genoeg gehuild de afgelopen tijd. Huil nu zelfs regelmatig in het openbaar en dat deed ik vroeger wereklijk NOOIT.
Ja, Domien wil wel weer eens iemand anders op de voicemail hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, wordt es tijd... Het weekend heeft nu lang genoeg geduurd.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, Domien wil wel weer eens iemand anders op de voicemail hebben.
I Remember of I Am The Walrusquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je een smerige vette happydepeppyplaat aanvragen straks bij Michiel. Je hebt onze steun. Maak er wat moois van.
I am the walrus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I Remember of I Am The Walrus![]()
![]()
. Maar ik heb geen geld en geen Twitter en geen beltegoed.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, Domien wil wel weer eens iemand anders op de voicemail hebben.
I knooooowquote:
LOLquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, wordt es tijd... Het weekend heeft nu lang genoeg geduurd.
Nou, twee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat heeft zij weinig heupen op die foto.
Naja, wel een richting waar jij al de nodige ervaring mee hebt. Switchen kan altijd nog. Eerst werken, hard !quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance. Dus toch geen social media. Helaasch.
Die's gek!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Begin em nu toch wel wat zat te worden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die's gek!
Ik heb hem echt drie keer gehoord op de radioen 1000 keer op YT en ik vind hem ngo steeds
![]()
O+
Gratisch promotiequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
Sander de Heer's naked home video bij DWDD.
Ik heb hem ingesteld als sms-toon, daarom heb ik hem te vaak gehoordquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die's gek!
Ik heb hem echt drie keer gehoord op de radioen 1000 keer op YT en ik vind hem ngo steeds
![]()
O+
ja zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem ingesteld als sms-toon, daarom heb ik hem te vaak gehoord
Wat heb je gegeten dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had beter niets kunnen eten. HONGERR
Nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Breathe Me blijft haar allerallermooiste nummer. En ook wel zo'n beetje het enige goede.
Idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Deze hebben we nu ook wel weer vaak genoeg gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |