Mijn opa had in China al een flink stel zonen toen zijn vrouw overleed en hij naar Indonesië ging waar hij bij mijn oma nog 8 kinderen maakte. Onze familie aan die kant is echt ongelooflijk chaotischquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vaders familie komt allemaal maar dan echt allemaal uit Enkhuizen (vissers en nog meer vissers) en mijn moeders kant komt uit Arnhem/Leeuwarden/Groningen
Ahzo, het zou pas echt vervelend worden als die 2 samen koken en de gerechten uit hun land van afkomst gaan combineren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn ma kookt goor, gelukkig kookt mn pa meestal, die kan dr wat van.
Overigens kook ik zelf minstens even goed als pa , dankzij een ma die smerig kookt.
Ik woon dr al 20 jaar of zo niet meer bij hoor
Je moet het wel zelf doen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Juist. Ook maar even laten doen dan, mss ben ik wel adel
Oh nou, mn vader kookt wel echt killerstamppot , en killerspaghetti ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ahzo, het zou pas echt vervelend worden als die 2 samen koken en de gerechten uit hun land van afkomst gaan combineren.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:Ik lig in een deuk
![]()
Wwwwwwwwwwwwwwwaarom is het verwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaterd??????
http://www.3fmfan.nl/page(...)r+winds&zoekop=titelquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Btw, het lijkt wel dat 3FM met Winter Winds wacht tot de echte winter. Goede keuze
Klopt, en vooral de laatste weken veel minder.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)r+winds&zoekop=titel
46 keer pas gedraaid
3x MetMichielquote:
Ja, MetMichiel snap ik, maar de rest...?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3x MetMichiel
1x zaterdagmiddag
1x Giel
1x Zondagmiddag
Waarom..
Giel omdat hij alles wat mensen cool vinden leuk vindt en erop geilt en zaterdagmiddag omdat zaterdagmiddag en zondagmiddag omdat zondagmiddag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, MetMichiel snap ik, maar de rest...?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef alors het volgende:
Het is vast PVVIk ken ook een homo die dat stemt
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |