LOLWHUTquote:Timur werd in 1976 geboren als achterkleinzoon van een Poolse chemicus, kleinzoon van een Israelische ingenieur en zoon van een Russische geoloog. Het was dan ook niet meer dan logisch dat Timur, bij gebrek aan erfelijke kwaliteiten, de media instapte. Op zn negende begon hij als omroeper bij de TROS en niet veel later was hij eigenaar van maar liefst twee televisiestations (Saturnus TV, de voorloper van het latere TV Korrekt en Mega Channel) die vanuit zn slaapkamer werden uitgezonden en helaas alleen te ontvangen waren in zn eigen 'twisted little brains'. Op zijn tiende breidde hij zn imaginaire media-imperium uit met een radiostation: Radio '86.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Oh ik heb het al, van de BNN site
[..]
LOLWHUT
Nee, Duits Franschjquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Oh ik heb het al, van de BNN site
[..]
LOLWHUT
Ik heb iemand in mijn stamboom die in 1665 in staphorst is overleden en waarschijnlijk geboren, zijn zoon is naar hoogeveen getrokkenquote:
Tering heb jij geneagolisch onderzoek gedaan ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mijn stamboom die in 1665 in staphorst is overleden en waarschijnlijk geboren, zijn zoon is naar hoogeveen getrokken
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Tering heb jij geneagolisch onderzoek gedaan ofzo?
Is te hopen dat Pa en Ma nooit samen koken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader is Moluks / Chinees, mn moeder is Belgisch / NL
Zozoquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:Mijn vader is Moluks / Chinees, mn moeder is Belgisch / NL
Mijn vaders familie komt allemaal maar dan echt allemaal uit Enkhuizen (vissers en nog meer vissers) en mijn moeders kant komt uit Arnhem/Leeuwarden/Groningenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn ma kookt goor, gelukkig kookt mn pa meestal, die kan dr wat van.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is te hopen dat Pa en Ma nooit samen koken.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |