Daar lijkt wel wat positieve ontwikkeling te zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Hej Roel hoe gaat de zoektocht naar werk?
Okay dan ! Dat zijn de betere berichten. Eindelijk!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar lijkt wel wat positieve ontwikkeling te zijn. Na donderdag wellicht meer nieuws
.
Yup, wordt es tijd... Het weekend heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan ! Dat zijn de betere berichten. Eindelijk!. Even duimen dus. Spannend!
Eh nou ik heb wel genoeg gehuild de afgelopen tijd. Huil nu zelfs regelmatig in het openbaar en dat deed ik vroeger wereklijk NOOIT.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ook wel eens lekker, gewoon zo'n smerige vette jankplaat.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eh nou ik heb wel genoeg gehuild de afgelopen tijd. Huil nu zelfs regelmatig in het openbaar en dat deed ik vroeger wereklijk NOOIT.
Ja, Domien wil wel weer eens iemand anders op de voicemail hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, wordt es tijd... Het weekend heeft nu lang genoeg geduurd.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, Domien wil wel weer eens iemand anders op de voicemail hebben.
I Remember of I Am The Walrusquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je een smerige vette happydepeppyplaat aanvragen straks bij Michiel. Je hebt onze steun. Maak er wat moois van.
I am the walrus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I Remember of I Am The Walrus![]()
![]()
. Maar ik heb geen geld en geen Twitter en geen beltegoed.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, Domien wil wel weer eens iemand anders op de voicemail hebben.
I knooooowquote:
LOLquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, wordt es tijd... Het weekend heeft nu lang genoeg geduurd.
Nou, twee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat heeft zij weinig heupen op die foto.
Naja, wel een richting waar jij al de nodige ervaring mee hebt. Switchen kan altijd nog. Eerst werken, hard !quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance. Dus toch geen social media. Helaasch.
Die's gek!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Begin em nu toch wel wat zat te worden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die's gek!
Ik heb hem echt drie keer gehoord op de radioen 1000 keer op YT en ik vind hem ngo steeds
![]()
O+
Gratisch promotiequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
Sander de Heer's naked home video bij DWDD.
Ik heb hem ingesteld als sms-toon, daarom heb ik hem te vaak gehoordquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die's gek!
Ik heb hem echt drie keer gehoord op de radioen 1000 keer op YT en ik vind hem ngo steeds
![]()
O+
ja zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem ingesteld als sms-toon, daarom heb ik hem te vaak gehoord
Wat heb je gegeten dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had beter niets kunnen eten. HONGERR
Nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Breathe Me blijft haar allerallermooiste nummer. En ook wel zo'n beetje het enige goede.
Idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Deze hebben we nu ook wel weer vaak genoeg gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |