quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef Memmel het volgende:
Worden jullie nou nooit eens moe van dat geneuzel over wat je kleine wel of niet binnen krijgt?
Ik? Waar dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha. Gisteren kwam je ook al zo lekker uit de hoek
Ik heb daar geen last van eigenlijk, ik vind het juist wel interessant om te horen/lezen. Het is toch een van de belangrijkere dingen in het leven van een kind van 1-2 jaar. Er zijn niet zoveel andere dingen om over te hebben...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef Memmel het volgende:
Worden jullie nou nooit eens moe van dat geneuzel over wat je kleine wel of niet binnen krijgt?
Tja uhhh het is toch zo?? Elke keer hetzelfde gewauwel. Doe lekker wat je zelf fijn vindt. Ik rep er geen woord over want dan ben ik in de ogen van sommigen een ontaarde/slechte moeder.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha. Gisteren kwam je ook al zo lekker uit de hoek
Ik voel me niet aangesproken hoor. Ik moet gewoon lachen om die reactie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tja uhhh het is toch zo?? Elke keer hetzelfde gewauwel. Doe lekker wat je zelf fijn vindt. Ik rep er geen woord over want dan ben ik in de ogen van sommigen een ontaarde/slechte moeder.
Maar hoe moet je anders op ideeën komen als je het er niet over hebt? Daar heb je toch juist een forum voor?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tja uhhh het is toch zo?? Elke keer hetzelfde gewauwel. Doe lekker wat je zelf fijn vindt. Ik rep er geen woord over want dan ben ik in de ogen van sommigen een ontaarde/slechte moeder.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef Memmel het volgende:
Ja da's echt niet leuk. Vooral ook omdat het zo waar is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou het niet steeds opkomen.
Wel lastig lijkt me om steeds het gevoel te hebben dat anderen je een ontaarde moeder vinden.
Precies. Krentenbollen mensen! Ze geeft haar kind krentenbollen! Die zijn net zo evil als Intertoys. Het is een waar Sodom en Gommora bij Vicky thuis. Echt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja da's echt niet leuk. Vooral ook omdat het zo waar is...
Ja maar Tess is the devil in person...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies. Krentenbollen mensen! Ze geeft haar kind krentenbollen! Die zijn net zo evil als Intertoys. Het is een waar Sodom en Gommora bij Vicky thuis. Echt!
idd Vicky, ik ben al blij als ik er 's morgens een krentenbol of plakje peperkoek in krijg.... maar dat zal dan ook wel weer niet goed zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef Vicky het volgende:
Als je aangeeft blij te zijn dat je kind geen brood eet maat wel een krentenbol krijg je te horen: das nie goed, daar zit te veel suiker in.
Uhh in pyjamapapjes zit ook suiker maar daar wordt geen woord over gerept..
Ik ben zelf ook te zwaar, maar mijn kinderen zijn helemaal prima. Bij Sasha kan je zelfs zijn ribbetjes tellen. (En nee, dat is niet bewust, dat is omdat we gewoon maar wat doen hier zonder vooraf beredeneerde ideeen.)quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb ook een beetje een vervelend gevoel overgehouden aan deze discussie. Ik durf nu ook niet meer te zeggen wat Bram op een dag krijgt en dat hij aan de zware kant is. Dat ik zelf ook overgewicht heb, werkt nu natuurlijk ook niet mee.
Ik neem wel wat mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:29 schreef Memmel het volgende:
Leuk Oeke, maar dan krijgt ie wel een krentenbol en gewone karvam hoor![]()
Ik geef geen pyjamapapjes. Maar hey, ik ben rigide.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef Vicky het volgende:
Als je aangeeft blij te zijn dat je kind geen brood eet maat wel een krentenbol krijg je te horen: das nie goed, daar zit te veel suiker in.
Uhh in pyjamapapjes zit ook suiker maar daar wordt geen woord over gerept..
Ik word bijkans al misselijk van het woord 'papje'quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geef geen pyjamapapjes. Maar hey, ik ben rigide.
Dat probeerde ik met mijn reactie idd ook een beetje tegen te gaan, want zoals gezegd, ook ik heb moeite met hoe dingen hier soms gebracht en gesteld worden, alleen ik denk niet dat de botte bijl de manier is om dat eens ter sprake te stellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef oeke het volgende:
Jammer wel dat het er na zo'n gesprek zo neerbuigend gedaan moet worden. Alsof wij allemaal zulke omhooggevallen moeders zijn. Daar voel ik me erg schijnheilig door, hoor.
Iedereen geeft duidelijk aan dat het om hun persoonlijke situaties gaat. Bovendien zie ik niet wat er mis is met je ergens in willen verdiepen. Of het nu eten is of ANTM.
Ik zei vanavond tegen P. dat we misschien ook een papje moeten geven. Maar het mocht niet van hem. Moeilijke vaders.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin een beetje fan te worden van P. Die maffe kledingcombinaties, zijn weerzin tegen auto's, en nu mag Ko ookal geen papje!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik zei vanavond tegen P. dat we misschien ook een papje moeten geven. Maar het mocht niet van hem. Moeilijke vaders.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Dat probeerde ik met mijn reactie idd ook een beetje tegen te gaan, want zoals gezegd, ook ik heb moeite met hoe dingen hier soms gebracht en gesteld worden, alleen ik denk niet dat de botte bijl de manier is om dat eens ter sprake te stellen.
Ik las Frigide. Sorry.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om het nog vager te maken, Ko kreeg voor het slapen gaan wel een boterham met pindakaas en een glas rijstemelk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin een beetje fan te worden van P. Die maffe kledingcombinaties, zijn weerzin tegen auto's, en nu mag Ko ookal geen papje!
Ja dat, volgens mij lopen hier geen dreumesjes rond van 40 kilo!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef mefke79 het volgende:
he, zit ik nou een compleet andere discussie te lezen ofzo ? Het ging mij om de kinderen die echt veel en veel te zwaar zijn, niet om wie wel of geen goede moeder is. Driekus eet ook krentebollen als dat zo uitkomt en ik geef ook knijpfruit omdat dat handig is, dat maakt me toch geen slechte moeder?
Echt, ik snap er niets van.
Oja en dat je noten moet malen snap ik, ik dacht alleen dat het dan nog niet mocht
Van mij uit gezien ging het gesprek inderdaad over overgewicht en hoe daarmee om te gaan. En van mij uit ging het ook over wat je dan het liefst zou willen., in een ideale wereld zeg maar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Memmel het volgende:
Ik vind degenen die volledig voor gezond gaan niet omhooggevallen en degenen die voor anders gaan niet ontaard. Maar er ontstaat al snel een controverse tussen gezond en, dus, niet gezond. En daarmee wordt soms gesuggereerd dat als het niet 100% ok is, je niet goed voor je kind zou zorgen. En als dát gezegd wordt, volgt vaak de mededeling: 'oh maar mijn kind krijgt ook wel eens een koekje hoor en water met een druppie diksap!' En dan denk ik: ....laat maar.
euhm 17 maanden denk ik?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef oeke het volgende:
Hier ook Fokwet, ik geloof dat de 17-weken sprong vandaag was.![]()
Wat moest mijn jongetje huilen en sippen. Ik had echt moeite er goed mee om te gaan, mijn geduld was korter dan zijn huilen.![]()
Duh, ben geloof ik toch wat van slag.quote:
Da's het voordeel aan een stevig kind.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Hier schijnt er vandaag echt helemaal niets in te gaan, zelfs een koekje () ging er vanmiddag niet eens in.
Maar gelukkig kan hij het lijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |