quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef Memmel het volgende:
Worden jullie nou nooit eens moe van dat geneuzel over wat je kleine wel of niet binnen krijgt?
Ik? Waar dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha. Gisteren kwam je ook al zo lekker uit de hoek
Ik heb daar geen last van eigenlijk, ik vind het juist wel interessant om te horen/lezen. Het is toch een van de belangrijkere dingen in het leven van een kind van 1-2 jaar. Er zijn niet zoveel andere dingen om over te hebben...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef Memmel het volgende:
Worden jullie nou nooit eens moe van dat geneuzel over wat je kleine wel of niet binnen krijgt?
Tja uhhh het is toch zo?? Elke keer hetzelfde gewauwel. Doe lekker wat je zelf fijn vindt. Ik rep er geen woord over want dan ben ik in de ogen van sommigen een ontaarde/slechte moeder.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha. Gisteren kwam je ook al zo lekker uit de hoek
Ik voel me niet aangesproken hoor. Ik moet gewoon lachen om die reactie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tja uhhh het is toch zo?? Elke keer hetzelfde gewauwel. Doe lekker wat je zelf fijn vindt. Ik rep er geen woord over want dan ben ik in de ogen van sommigen een ontaarde/slechte moeder.
Maar hoe moet je anders op ideeën komen als je het er niet over hebt? Daar heb je toch juist een forum voor?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tja uhhh het is toch zo?? Elke keer hetzelfde gewauwel. Doe lekker wat je zelf fijn vindt. Ik rep er geen woord over want dan ben ik in de ogen van sommigen een ontaarde/slechte moeder.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef Memmel het volgende:
Ja da's echt niet leuk. Vooral ook omdat het zo waar is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou het niet steeds opkomen.
Wel lastig lijkt me om steeds het gevoel te hebben dat anderen je een ontaarde moeder vinden.
Precies. Krentenbollen mensen! Ze geeft haar kind krentenbollen! Die zijn net zo evil als Intertoys. Het is een waar Sodom en Gommora bij Vicky thuis. Echt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja da's echt niet leuk. Vooral ook omdat het zo waar is...
Ja maar Tess is the devil in person...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies. Krentenbollen mensen! Ze geeft haar kind krentenbollen! Die zijn net zo evil als Intertoys. Het is een waar Sodom en Gommora bij Vicky thuis. Echt!
idd Vicky, ik ben al blij als ik er 's morgens een krentenbol of plakje peperkoek in krijg.... maar dat zal dan ook wel weer niet goed zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef Vicky het volgende:
Als je aangeeft blij te zijn dat je kind geen brood eet maat wel een krentenbol krijg je te horen: das nie goed, daar zit te veel suiker in.
Uhh in pyjamapapjes zit ook suiker maar daar wordt geen woord over gerept..
Ik ben zelf ook te zwaar, maar mijn kinderen zijn helemaal prima. Bij Sasha kan je zelfs zijn ribbetjes tellen. (En nee, dat is niet bewust, dat is omdat we gewoon maar wat doen hier zonder vooraf beredeneerde ideeen.)quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb ook een beetje een vervelend gevoel overgehouden aan deze discussie. Ik durf nu ook niet meer te zeggen wat Bram op een dag krijgt en dat hij aan de zware kant is. Dat ik zelf ook overgewicht heb, werkt nu natuurlijk ook niet mee.
Ik neem wel wat mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:29 schreef Memmel het volgende:
Leuk Oeke, maar dan krijgt ie wel een krentenbol en gewone karvam hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |