abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:34:05 #226
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88536384
Gaat het toch weer over eten.
Met eten is het net als met sexen: je kan het beter doen dan erover lullen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88536570
Jammer wel dat het er na zo'n gesprek zo neerbuigend gedaan moet worden. Alsof wij allemaal zulke omhooggevallen moeders zijn. Daar voel ik me erg schijnheilig door, hoor.
Iedereen geeft duidelijk aan dat het om hun persoonlijke situaties gaat. Bovendien zie ik niet wat er mis is met je ergens in willen verdiepen. Of het nu eten is of ANTM.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88536582
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef Vicky het volgende:
Als je aangeeft blij te zijn dat je kind geen brood eet maat wel een krentenbol krijg je te horen: das nie goed, daar zit te veel suiker in.
Uhh in pyjamapapjes zit ook suiker maar daar wordt geen woord over gerept..
Ik geef geen pyjamapapjes. Maar hey, ik ben rigide.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:38:31 #229
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88536637
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik word bijkans al misselijk van het woord 'papje' :X . En Annicka denkt er gelukkig hetzelfde over... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:39:38 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88536699
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef oeke het volgende:
Jammer wel dat het er na zo'n gesprek zo neerbuigend gedaan moet worden. Alsof wij allemaal zulke omhooggevallen moeders zijn. Daar voel ik me erg schijnheilig door, hoor.
Iedereen geeft duidelijk aan dat het om hun persoonlijke situaties gaat. Bovendien zie ik niet wat er mis is met je ergens in willen verdiepen. Of het nu eten is of ANTM.
Dat probeerde ik met mijn reactie idd ook een beetje tegen te gaan, want zoals gezegd, ook ik heb moeite met hoe dingen hier soms gebracht en gesteld worden, alleen ik denk niet dat de botte bijl de manier is om dat eens ter sprake te stellen. ;)
pi_88536721
quote:
Ik zei vanavond tegen P. dat we misschien ook een papje moeten geven. Maar het mocht niet van hem. Moeilijke vaders. :{w
pi_88536787
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik zei vanavond tegen P. dat we misschien ook een papje moeten geven. Maar het mocht niet van hem. Moeilijke vaders. :{w
Ik begin een beetje fan te worden van P. Die maffe kledingcombinaties, zijn weerzin tegen auto's, en nu mag Ko ookal geen papje!
pi_88536842
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Dat probeerde ik met mijn reactie idd ook een beetje tegen te gaan, want zoals gezegd, ook ik heb moeite met hoe dingen hier soms gebracht en gesteld worden, alleen ik denk niet dat de botte bijl de manier is om dat eens ter sprake te stellen. ;)
Dat snap ik. :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:42:51 #234
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88536893
quote:

[..]

Ik las Frigide. Sorry.

Oeke, voel je zeker niet aangesproken hoor!

Ik vind degenen die volledig voor gezond gaan niet omhooggevallen en degenen die voor anders gaan niet ontaard. Maar er ontstaat al snel een controverse tussen gezond en, dus, niet gezond. En daarmee wordt soms gesuggereerd dat als het niet 100% ok is, je niet goed voor je kind zou zorgen. En als dát gezegd wordt, volgt vaak de mededeling: 'oh maar mijn kind krijgt ook wel eens een koekje hoor en water met een druppie diksap!' En dan denk ik: ....laat maar.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88536900
he, zit ik nou een compleet andere discussie te lezen ofzo ? Het ging mij om de kinderen die echt veel en veel te zwaar zijn, niet om wie wel of geen goede moeder is. Driekus eet ook krentebollen als dat zo uitkomt en ik geef ook knijpfruit omdat dat handig is, dat maakt me toch geen slechte moeder?
Echt, ik snap er niets van.
Oja en dat je noten moet malen snap ik, ik dacht alleen dat het dan nog niet mocht
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:43:23 #236
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88536928
BE, nu je toch hier bent, zou je Bram in de OP wil zetten?
31 maart 2009, Bram Teunis George
pi_88537088
Ik wil alleen maar even aan de discussie toevoegen dat ik het belachelijk vind dat miss sly zegt dat ze niet slank is, en nóg belachelijker dat BE zegt dat ze dik is.

Leugens! Grove leugens!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:46:30 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88537091
Gedaan! En nu naar bed! :W
pi_88537154
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin een beetje fan te worden van P. Die maffe kledingcombinaties, zijn weerzin tegen auto's, en nu mag Ko ookal geen papje!
Om het nog vager te maken, Ko kreeg voor het slapen gaan wel een boterham met pindakaas en een glas rijstemelk. :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef mefke79 het volgende:
he, zit ik nou een compleet andere discussie te lezen ofzo ? Het ging mij om de kinderen die echt veel en veel te zwaar zijn, niet om wie wel of geen goede moeder is. Driekus eet ook krentebollen als dat zo uitkomt en ik geef ook knijpfruit omdat dat handig is, dat maakt me toch geen slechte moeder?
Echt, ik snap er niets van.
Oja en dat je noten moet malen snap ik, ik dacht alleen dat het dan nog niet mocht
Ja dat, volgens mij lopen hier geen dreumesjes rond van 40 kilo! :Y)
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Memmel het volgende:
Ik vind degenen die volledig voor gezond gaan niet omhooggevallen en degenen die voor anders gaan niet ontaard. Maar er ontstaat al snel een controverse tussen gezond en, dus, niet gezond. En daarmee wordt soms gesuggereerd dat als het niet 100% ok is, je niet goed voor je kind zou zorgen. En als dát gezegd wordt, volgt vaak de mededeling: 'oh maar mijn kind krijgt ook wel eens een koekje hoor en water met een druppie diksap!' En dan denk ik: ....laat maar.
Van mij uit gezien ging het gesprek inderdaad over overgewicht en hoe daarmee om te gaan. En van mij uit ging het ook over wat je dan het liefst zou willen., in een ideale wereld zeg maar.
Of dat lukt is een heel andere vraag! ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:47:45 #240
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88537167
Dank je :*

Slaap lekker
pi_88537181
Om even over wat heel anders te praten:

Fok wet bij Mette vanavond.
Loop ik vanmiddag te vertellen dat ze zo lekker geen contact kan maken met je. Is ze de hele avond hardstikke leuk, lief en grappig geweest O+
En natuurlijk ging ze weer de hele tijd aan m'n haar trekken }:|
En daarna braaf naar bed gegaan

Ah... en nu begint ze te huilen... dat is nou jammer zeg..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:50:06 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88537305
Dat is de omgekeerde Fok wet Wickie!
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:51:44 #243
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88537388
Hier dan ook even over iets anders,

Bram heeft naast een wondje en een heel mooi blauw oog, ook een hardnekkige verkoudheid te pakken. Vandaag heeft hij de hele dag koorts gehad en is net eindelijk lekker gaan slapen met een zetpilletje. J. vertelde dat hij vandaag bijna niets heeft gegeten, dus ik heb een bak druiven gekocht toen ik van het werk kwam (avonddienst) en daar heeft hij gelukkig van gesmuld.

Wickie, wat fijn dat ze vanavond zo lief en gezellig was! Hopelijk neemt het een beetje je bezorgdheid weg.
pi_88537563
Ivan is ook verkouden en leek vanavond zijn avondeten te willen laten staan, net als gister. Toen ik hem mij liet voeren kreeg hij langzaamaan interesse in het eten en toen hij weer zelf met lepel mocht eten was er geen houden meer aan. Ik vind het maar maf!
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:56:19 #245
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88537660
Hier schijnt er vandaag echt helemaal niets in te gaan, zelfs een koekje ( :X ) ging er vanmiddag niet eens in.

Maar gelukkig kan hij het lijden...
pi_88537684
Klinkt dat even gezellig Wickie! O+
Fijn dat je weer even een heel ander gezichtspunt kunt hebben.

Bram, wat sneu! Beterschap jongen. :*

Hier ook Fokwet, ik geloof dat de 17-weken sprong vandaag was. ;)
Wat moest mijn jongetje huilen en sippen. Ik had echt moeite er goed mee om te gaan, mijn geduld was korter dan zijn huilen. ;(

Ivan, beterschap ook! :*
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:58:08 #247
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88537775
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef oeke het volgende:
Hier ook Fokwet, ik geloof dat de 17-weken sprong vandaag was. ;)
Wat moest mijn jongetje huilen en sippen. Ik had echt moeite er goed mee om te gaan, mijn geduld was korter dan zijn huilen. ;(

euhm 17 maanden denk ik? ;)
pi_88537790
En ik wilde alleen maar zeggen dat ik dat tv-programma belachelijk vond ;(
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88537951
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef Sugarsnap het volgende:
em 17 maanden denk ik? ;)
Duh, ben geloof ik toch wat van slag. :@
pi_88537977
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Hier schijnt er vandaag echt helemaal niets in te gaan, zelfs een koekje ( :X ) ging er vanmiddag niet eens in.

Maar gelukkig kan hij het lijden...
Da's het voordeel aan een stevig kind. :7

Mijn schoonmoeder maakte me vanavond nog wel even ongerust door te bellen om te melden dat hij één (!) droge luier had vandaag en te vragen of hij wel genoeg vocht binnenkrijgt. Stom is dat eigenlijk. Ik weet dat het wel goed zit maar daar laat ik me dan toch door van m'n stuk brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')