quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:59 schreef Jack. het volgende:
http://hunt.jack-nicholson.info/
Voor degenen die de aanbiedingen + prijs + tijdstippen willen volgen.
Hier niet, zie nu een adapterset.. Het laden duurt wel vrij lang jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:09 schreef Jack. het volgende:
Dat blauwe balkje is hier gewoon terug opnieuw begonnen ?
En die ingebouwde autorefresh van ibood zelf duurt wel erg lang om te laden...
Ja toen ik het postte veranderde het netquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hier niet, zie nu een adapterset.. Het laden duurt wel vrij lang ja
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:24 schreef Haque het volgende:
LG Bluetooth headset HBM-580
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
¤ 27,95
Nu! ¤ 9,95 + (5,95)
die pagina doet het ook nietquote:
Jij hebt er zelf al een paar gekocht zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op jongens, mooie tent voor weinig.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jij hebt er zelf al een paar gekocht zeker?
Denk dat daardoor de boel ook in de soep loopt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:51 schreef Jimbo het volgende:
ze hadden nog in de mail gezet, je hoeft niet mke er te f5en maar hij update automatischÍ
Yup. Want nu zit men nog altijd te f5-en omdat die auto reload niet (goed) werkt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Jack. het volgende:
BE werkt ook niet meer hier, mooi geregeld van iBood, is gewoon nog slechter dan vorige hunts
ibood.be bedoel je ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Jack. het volgende:
BE werkt ook niet meer hier, mooi geregeld van iBood, is gewoon nog slechter dan vorige hunts
http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:57 schreef spanishgirl het volgende:
Waar kan ik zien, wat ik allemaal gemist heb?
Is er geen overzicht van wat er vanacht allemaal voorbij is gekomen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:58 schreef Jack. het volgende:
[..]
http://hunt.jack-nicholson.info/
Vanaf 9u vanmorgen (sorry ik was niet vroeger op m'n werk), en dan voor de aanbiedingen die op ibood.be voorbij komen.
Toen het gewoon de dagaanbieding was heb ik dat dekbed gekocht, is wel degelijk 220x240 en de prijs was toen ook 59,95 euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
De maat klopt volgens mij niet, lijkt me sterk dat je een lits-jumeaux voor dat geld krijgt. Bovendien staat er 140x200 boven..
Geen idee, ik moest m'n script manueel starten, vandaar dat het pas vanaf 9u is beginnen verzamelen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:00 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Is er geen overzicht van wat er vanacht allemaal voorbij is gekomen?
Daar staat dat dekbed 49,95 euro terwijl het 59,95 euro was (oude prijs) en in de hunt 24,95 euro ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:04 schreef morgan31 het volgende:
hier kan je kijken gemiste hunts http://www.daghit.nl/hunt/
Mooi om te weten. En dat ze opvallend zijn, ach is weer eens wat anders dan die saaie witte iphone oortjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:27 schreef Dropsnoepje het volgende:
@Seeker deze zijn zeker niet slecht! Wel vrij aanwezig / opvallend. Heb dezelfde, zonder het tasje. Mooie prijs.
http://www.daghit.nl/hunt/quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
Ergens was een overzicht van wat al is geweest, heeft iemand een link daarvan?
Op de vorige pagina staan er meerderequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
Ergens was een overzicht van wat al is geweest, heeft iemand een link daarvan?
Hij heeft er een tijd uitgeweest volgens mij, dat BT ding heeft hij nu wel weer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:52 schreef I_PANDA_I het volgende:
Volgens mij loopt die site aardig achter,...
Jawel, zag m vannacht ook langskomen, maar ik was alweer begonnen met teruglezen toen je hem posttequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
't is dat hij nog niet eerder gemeld was.
Chrome werd aangeraden door iBood, al werkt FF hier perfect.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je kan de site beter in IE laden en niet in Firefox.
Alsof ik nog IE hebquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Chrome werkt prima..quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
voor de hebquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Toch vraag ik me af... wie koopt er nou in hemelsnaam zo'n weerstation? Wat is de meerwaarde tov weeronline.nl oid?
dat zei ik hier net ook al op het wekr, we hebben toch buienradar enzo!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Toch vraag ik me af... wie koopt er nou in hemelsnaam zo'n weerstation? Wat is de meerwaarde tov weeronline.nl oid?
Kun je wel diequote:
handig als je uitgaat.. stop je hem in je zak, en laat je hem zien laat op de avond aan een lekker wijf en zeg je: check dit.. dit is de temperatuur van mijn penis nu..quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Dat zei ik ook, da's iets voor mensen met geld te veelquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Site is brakker dan ooit tijdens een huntquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Net gister pc herinstalleerd. Nu chrome ook maar ff downloaden. In IE8 en FF werkt ibood niet zo lekker.
FF is ook logquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:17 schreef Jimbo het volgende:
stiekem gaat t echt veeeel beter met ie8 hier dan met FF
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Degelijke webserver
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
¤ 24.999,95
iBOOD PrijsNu! ¤ 10.000,95 + (5,95)
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Degelijke webserver
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
¤ 24.999,95
iBOOD PrijsNu! ¤ 10.000,95 + (5,95)
ik heb nog een dekbed voor je, kom maar gezellig langsquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:24 schreef Keukenprinsesje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het dekbed....ff en chrome geen succes, de vorige ronde zat ik er ook al naast
die duren altijd zooo lang voor ze weg zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Balen, ik wilde dat dekbed ook wel bestellen. Nu een autotje
Wat is de iBOOD Hunt?
Afstand Bestuurbare Maisto G-Ridez Volkswagen Kever 1951 Schaal 1:10
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
¤ 69,95
Nu! ¤ 39,95 + (5,95)
Tijd voor koffie en lunch dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die duren altijd zooo lang voor ze weg zijn
nietmand wil die troep/
koffiepauzequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die duren altijd zooo lang voor ze weg zijn
nietmand wil die troep/
Een verwarming?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef Jimbo het volgende:
hoop dat dr nog een tostiijzer of een waterkoker komt
of een verwarming, maar die heb ik nu nodig niet over een paar dagen
echt een grafaanbieding idd.. wat moet je met die troep!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef Maruna het volgende:
[ afbeelding ]
39,95 +5,95
wat een ** aanbieding
Vorige twee keren zat daar een bestuurbaar autotje in....quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:35 schreef Timmetjuhs het volgende:
Als het nou een mooie AR 156 was had ik hem wel besteld...
Ik heb wel een box weten te bemachtigen
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Dit is de eerste keer dat ik hem heb.
popcorn hour?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
mja ... plaspauze ... hopen op onkyo of popcorn hour
Vannacht was er een Onkyo langsgekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
onkyo's heb je wel vaker. Popcorn hours zijn voor ibood zelfs te oudquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vraag me af waar je wel op zit te wachtenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Andyy het volgende:
Nou, ik heb niet veel gemist zo aan die lijsten te zien
Neuh, maar ik was toch niet van plan om wat te kopen. Alleen een Xbox360 stuur zou ik wel willen hebben als ik dat zie. Jij wel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:23 schreef Adames het volgende:
[..]
hey ook weer hier. nog wat gevonden?
Vanmorgen, net nadat de wekker ging (blijkbaar stond pc nog aan), een Braun Bodycruzer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neuh, maar ik was toch niet van plan om wat te kopen. Alleen een Xbox360 stuur zou ik wel willen hebben als ik dat zie. Jij wel?
Ik heb tot tegen 3 uur gezeten, vanmorgen ff van 7 tot half 8. tentamen gemaakt en nu weer vanaf 11quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef JamFlava het volgende:
Zijn er nog mensen die de hele nacht hebben gezeten?
Ik zie dat er nog wel mensen zijn die er vannacht ook waren.
Natuurkunde was het?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb tot tegen 3 uur gezeten, vanmorgen ff van 7 tot half 8. tentamen gemaakt en nu weer vanaf 11
Ik ben om 2:28 gaan slapen en ben sinds een half uurtje geleden weer gaan kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef JamFlava het volgende:
Zijn er nog mensen die de hele nacht hebben gezeten?
Ik zie dat er nog wel mensen zijn die er vannacht ook waren.
Dat fietsenslot zou handig zijn geweest. Woon 3 huizen naast kees kankerkachel, dus die dingen zijn nooit verkeerd ..quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:53 schreef JamFlava het volgende:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/ kun je zien wat er geweest is.
Niet veel bijzonders als ik het zo zie.. alleen de box.
doorgestuurd naar de vriendin. heeft ze ook wat te doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
Lol, http://www.goeiemode.nl/ doet maar direct mee met de Hunt, en die houden het wel vol.
Dat had ik ook al gedaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:01 schreef Adames het volgende:
doorgestuurd naar de vriendin. heeft ze ook wat te doen
Hij gaat lekkerquote:404 Not Found
nginx/0.6.34
aahh.. daarom doettie het nu niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef Gnittoo het volgende:
The iBOOD website is temporarily not available
Sorry, the iBOOD website is temporarily unavailable while we are adding capacity.
It will be online again in a 15 to 20 minutes. Our sincere apologies for the inconvenience.
http://www.daghit.nl/hunt/quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:15 schreef denzeli het volgende:
wat is ook al weer de site met alle huntaanbiedingen die zijn geweest?
Hier ook. Ik geef het op, is gewoonweg niet doenbaar op deze manier om wat te kopen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:14 schreef ursel het volgende:
[..]
aahh.. daarom doettie het nu niet.
Zie wel dat ik net een router gemist heb die ik nog nodig heb.
Zie hieronderquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Timmetjuhs het volgende:
Mooie aanbieding voor de personen met een Ipod.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Schanulleke het volgende:
Nu een adapterpack voor je ipod. Door de verzendkosten nauwelijks interessant.
Als je zoiets uit china besteld heb je het inderdaad goedkoper. Bij die erg goedkope aanbiedingen verpesten de verzendkosten het meestal.quote:
Kan dat nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Jammer trouwens dat je niet je meerdere bestellingen onder dezelfde verzendkosten kan knallen. Anders had ik deze er misschien wel bij gedaan.
Komen vaak op andere dagen aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan dat niet, zoveel moeite is dat nou ook weer niet.
quote:Beste iBOOD'ers, iDEAL lijkt even stuk te zijn. Ik raad jullie aan om een Credit Card of Direct E-banking te gebruiken #ibood #hun
Mee eens, het lijkt wel of de hunts steeds minder leuk wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Jimbo het volgende:
alles gaat kapot daarheel fijn, gelukkig hebben ze toch alleen meuk nu even maar als ze iets leuks hebben is t wel kut.
ja die wil ik ook, leuk voor op de autoquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Johan_Haas_ het volgende:
mss die sirenes van ibood maar eens kopen
wneer komt dr weer iets interessants bij ibood danquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Haque het volgende:
Idd ga ik die wel volgenibood kan ik met mijn ogen dicht al voorspellen.
dudequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik wil een net weerstationnetje, die had ik laatst gemist.
1tjequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef morgan31 het volgende:
we hebben nog geen mp3 speler gehad en die hebben ze vast nog heeeeeeeeeel veeeeeel van de vorige hunt .... :-(
oldbies die t opvalt dat dr opeens nogmeer levenloze die al 10jaar fokken zien zijn cutequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oldbie's die overal een reunie in zien.
Je zin loopt niet helemaal lekker, maar ik snap hem.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef Jimbo het volgende:
oldbies die t opvalt dat dr opeens nogmeer levenloze die al 10jaar fokken zien zijn cute
en daar gaat t om.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je zin loopt niet helemaal lekker, maar ik snap hem.
Die is al geweest, een uurtje geledenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik wil een net weerstationnetje, die had ik laatst gemist.
en een veer in je reet ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is al geweest, een uurtje geleden
Weg met die slaapzak nu, ik ben allergisch voor veren
Heb er inmiddels 3 gekocht maar werkt niet echt, weet je zeker of nr. 4 de laatste is?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef Jimbo het volgende:
en daar gaat t om.
en hop, koop die laatste slaapzak even, dan kunnen we verder.
haha. ehmm ik denk t welquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb er inmiddels 3 gekocht maar werkt niet echt, weet je zeker of nr. 4 de laatste is?
merk hequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Mdrop het volgende:
Lacoste Red eau de toilette 75 ml for men, kopen zonder weten hoe het ruikt![]()
!
Mwa, toevallig heb ik deze al een tijdje, alleen is die nu bijna leeg. Vrij veilige keuze dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Mdrop het volgende:
Lacoste Red eau de toilette 75 ml for men, kopen zonder weten hoe het ruikt![]()
!
jammer dat ze sinds 8uur vanmorgen echt geen reet meer verkocht hebben wat t waard wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De vorige keer was dit het laatste item toch?
Dat jeuktquote:
Ik zit pas vanaf 8 uur te kijken, geen idee of het daarvoor wel wat wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze sinds 8uur vanmorgen echt geen reet meer verkocht hebben wat t waard was
een stuk gember ookquote:
quote:
quote:
Je kan nu een prullenbak kopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:50 schreef Syd het volgende:
Ibood hunt, je hebt niet eens fatsoenlijk te tijd om iets te kopen
iBood heeft al een hele tijd geen intressante dingen meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:03 schreef Semmm het volgende:
Net even het lijstje doorgekeken op daghit.nl maar er zat gewoon helemaal NIETS interessants tussenAlleen de iBood box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |