Als je zoiets uit china besteld heb je het inderdaad goedkoper. Bij die erg goedkope aanbiedingen verpesten de verzendkosten het meestal.quote:
Kan dat nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Jammer trouwens dat je niet je meerdere bestellingen onder dezelfde verzendkosten kan knallen. Anders had ik deze er misschien wel bij gedaan.
Komen vaak op andere dagen aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan dat niet, zoveel moeite is dat nou ook weer niet.
quote:Beste iBOOD'ers, iDEAL lijkt even stuk te zijn. Ik raad jullie aan om een Credit Card of Direct E-banking te gebruiken #ibood #hun
Mee eens, het lijkt wel of de hunts steeds minder leuk wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Jimbo het volgende:
alles gaat kapot daarheel fijn, gelukkig hebben ze toch alleen meuk nu even maar als ze iets leuks hebben is t wel kut.
ja die wil ik ook, leuk voor op de autoquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Johan_Haas_ het volgende:
mss die sirenes van ibood maar eens kopen
wneer komt dr weer iets interessants bij ibood danquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Haque het volgende:
Idd ga ik die wel volgenibood kan ik met mijn ogen dicht al voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |