Hij gaat lekkerquote:404 Not Found
nginx/0.6.34
aahh.. daarom doettie het nu niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef Gnittoo het volgende:
The iBOOD website is temporarily not available
Sorry, the iBOOD website is temporarily unavailable while we are adding capacity.
It will be online again in a 15 to 20 minutes. Our sincere apologies for the inconvenience.
http://www.daghit.nl/hunt/quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:15 schreef denzeli het volgende:
wat is ook al weer de site met alle huntaanbiedingen die zijn geweest?
Hier ook. Ik geef het op, is gewoonweg niet doenbaar op deze manier om wat te kopen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:14 schreef ursel het volgende:
[..]
aahh.. daarom doettie het nu niet.
Zie wel dat ik net een router gemist heb die ik nog nodig heb.
Zie hieronderquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Timmetjuhs het volgende:
Mooie aanbieding voor de personen met een Ipod.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Schanulleke het volgende:
Nu een adapterpack voor je ipod. Door de verzendkosten nauwelijks interessant.
Als je zoiets uit china besteld heb je het inderdaad goedkoper. Bij die erg goedkope aanbiedingen verpesten de verzendkosten het meestal.quote:
Kan dat nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Jammer trouwens dat je niet je meerdere bestellingen onder dezelfde verzendkosten kan knallen. Anders had ik deze er misschien wel bij gedaan.
Komen vaak op andere dagen aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan dat niet, zoveel moeite is dat nou ook weer niet.
quote:Beste iBOOD'ers, iDEAL lijkt even stuk te zijn. Ik raad jullie aan om een Credit Card of Direct E-banking te gebruiken #ibood #hun
Mee eens, het lijkt wel of de hunts steeds minder leuk wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Jimbo het volgende:
alles gaat kapot daarheel fijn, gelukkig hebben ze toch alleen meuk nu even maar als ze iets leuks hebben is t wel kut.
ja die wil ik ook, leuk voor op de autoquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Johan_Haas_ het volgende:
mss die sirenes van ibood maar eens kopen
wneer komt dr weer iets interessants bij ibood danquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Haque het volgende:
Idd ga ik die wel volgenibood kan ik met mijn ogen dicht al voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |