dudequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik wil een net weerstationnetje, die had ik laatst gemist.
1tjequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef morgan31 het volgende:
we hebben nog geen mp3 speler gehad en die hebben ze vast nog heeeeeeeeeel veeeeeel van de vorige hunt .... :-(
oldbies die t opvalt dat dr opeens nogmeer levenloze die al 10jaar fokken zien zijn cutequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oldbie's die overal een reunie in zien.
Je zin loopt niet helemaal lekker, maar ik snap hem.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef Jimbo het volgende:
oldbies die t opvalt dat dr opeens nogmeer levenloze die al 10jaar fokken zien zijn cute
en daar gaat t om.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je zin loopt niet helemaal lekker, maar ik snap hem.
Die is al geweest, een uurtje geledenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik wil een net weerstationnetje, die had ik laatst gemist.
en een veer in je reet ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is al geweest, een uurtje geleden
Weg met die slaapzak nu, ik ben allergisch voor veren
Heb er inmiddels 3 gekocht maar werkt niet echt, weet je zeker of nr. 4 de laatste is?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef Jimbo het volgende:
en daar gaat t om.
en hop, koop die laatste slaapzak even, dan kunnen we verder.
haha. ehmm ik denk t welquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb er inmiddels 3 gekocht maar werkt niet echt, weet je zeker of nr. 4 de laatste is?
merk hequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Mdrop het volgende:
Lacoste Red eau de toilette 75 ml for men, kopen zonder weten hoe het ruikt![]()
!
Mwa, toevallig heb ik deze al een tijdje, alleen is die nu bijna leeg. Vrij veilige keuze dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Mdrop het volgende:
Lacoste Red eau de toilette 75 ml for men, kopen zonder weten hoe het ruikt![]()
!
jammer dat ze sinds 8uur vanmorgen echt geen reet meer verkocht hebben wat t waard wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De vorige keer was dit het laatste item toch?
Dat jeuktquote:
Ik zit pas vanaf 8 uur te kijken, geen idee of het daarvoor wel wat wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze sinds 8uur vanmorgen echt geen reet meer verkocht hebben wat t waard was
een stuk gember ookquote:
quote:
quote:
Je kan nu een prullenbak kopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:50 schreef Syd het volgende:
Ibood hunt, je hebt niet eens fatsoenlijk te tijd om iets te kopen
iBood heeft al een hele tijd geen intressante dingen meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:03 schreef Semmm het volgende:
Net even het lijstje doorgekeken op daghit.nl maar er zat gewoon helemaal NIETS interessants tussenAlleen de iBood box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |