Is hij daar nog ooit voor gepakt door de politie? Of bedoelde je "stalde"?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Je-zus het volgende:
Daarnaast heb ik nog uuuuren gespeeld in de loods waar een oom van mij zijn SRV wagen + handel stal
Ik gebruik nogsteeds de gespaarde handdoekenquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef jasc het volgende:
De Edah, wat mis ik die. Ik kwam vorige week bij het opruimen van mijn keukenkastjes nog een busje zwarte peper tegen van de Edah, flink over datum en met pijn in het hart weggegooid, mijn laatste tastbare herinnering aan de Edah.
Die bankbiljet handdoeken heb ik ook nog steeds in gebruik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik gebruik nogsteeds de gespaarde handdoekenAlle guldenbriefjes en 2 witte met streep.
Die datum is een maat van niets; peper kun je oneindig bewaren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef jasc het volgende:
De Edah, wat mis ik die. Ik kwam vorige week bij het opruimen van mijn keukenkastjes nog een busje zwarte peper tegen van de Edah, flink over datum en met pijn in het hart weggegooid, mijn laatste tastbare herinnering aan de Edah.
Ze zijn wel een beetje aan het slijten, vooral het geeltje is er het ergst aan toe.quote:Op maandag 9 april 2012 13:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die bankbiljet handdoeken heb ik ook nog steeds in gebruik.
Lokale Dirk in Delft heeft ook een inloopkoeling. Alleen geen flappen meer maar schuifdeuren.quote:Op zondag 15 april 2012 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens heel vroeger hadden we een Fred van der Werff supermarkt. Die werd later een Super de Boer.
Die had een koudecel: een afgesloten gekoelde ruimte met van die flappen ervoor waar alle houdbare dingen zoals vla en melk stonden. Dat was erin - snel pakken - en er weer uit. Brrrr
En het er dan nog steeds verschrikkelijk moeilijk mee hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Afrekenen ging allemaal uit hun hoofd, niks luxe bliepkassa die precies aangeeft hoeveel teruggegeven moet worden, of het PINnen, wat al helemaal geen ene reet meer voorstelt.
2 voor de prijs van 1....uhquote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef ems. het volgende:
[..]
En het er dan nog steeds verschrikkelijk moeilijk mee hebbenIk ben enigszins bevooroordeeld door mijn werk waar je op verschrikkelijk hoge snelheid best complexe shit moet hoofdrekenen maar soms zitten er echt zulke domme chicks achter de kassa
Ja, en dan heb je iets van EUR15.50 af te rekenen. Geef je 20 euro.... en 50 cent, voor het gemak.quote:Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef trovey het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1....uh![]()
....50% korting Uh
![]()
...zoiets
De Pick Pack hadden wij ookquote:
Mooiquote:Op maandag 30 april 2012 20:13 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag in het AD een hele lijst van verdwenen supermarkten. Ik zal hem eens inscannen
Zelfs dan kun je tegenwoordig nog naar de winkelquote:Op maandag 30 april 2012 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Wat ik ook zo mooi vond aan supermarkten van vroeger.de Openingstijden. Die waren gewoon gelijk aan alle andere winkels
Ik denk niet, dat je je nu nog kan indenken dat je na je werk niet meer even naar de supermarkt kan. (tenzij je pas om 22.00 of later klaar bent)
o ja, doe eens!quote:Op maandag 30 april 2012 20:13 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag in het AD een hele lijst van verdwenen supermarkten. Ik zal hem eens inscannen
Ik heb vorige week net een enquete over mijn supermarkt (C1000 dus) ingevuld en heerlijk mijn gal kunnen spuwen over alles wat er fout aan was. Met name dus de groente en fruitafdeling!quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De C1000. Wat ik niet ga missen van die supermarktketen is de groente, die enorm vaak over datum was.
Dan heb je een unieke C1000.quote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
Wij hebben juist een hele goede groente en fruit afdeling bij de C1000
ja blijkbaarquote:
waar blijft die lijst nou?quote:Op maandag 30 april 2012 20:13 schreef rubbereend het volgende:
Haha de Edah card, daar kon je zo'n spelletje mee doen op een touchscreen en dan won je gratis boodschappenquote:
Kan die krant niet meer vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |