Je zal idd gelijk hebben. Tja wat dat laatste mbt Alix betreft, als ze echt aan de bak wil moet ze nog wel de nodige kilo's kwijt. Gezond of niet gezond, zo werkt het nog steeds vandaag de dag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Potentiële topmodellen zijn negen van de tien keer al lang en breed opgespoord door de zogenaamde betere bureau's. Als het niet is door ingezonden vakantiekiekjes naar het bureau toe (zoals bij Doutzen Kroes), is het wel in de Hema of zo door een scout van zo'n bureau. Zo is Yfke Sturm ooit ontdekt. En bij die nieuwe, Daphne Groeneveld, schijnt het ook ongeveer zo gegaan te zijn.
Gebeurt in de meeste gevallen ook nog vóór hun achttiende. Boven die leeftijd is het al amper meer mogelijk om te starten als serieus editorial/catwalk-model. En BNTM mag de restanten hebben die, als ze meerderjarig zijn, nog niet zijn opgepikt. Is het toeval dat bijna al die meiden veels te oud zijn om nog topmodel te worden?
(Ja, als je in de Viva of in de Scapino-folder wil staan is starten op je twintigste geen probleem, maar dat ambiëren die meiden vast niet.)
Ik vond het trouwens belachelijk dat ze Alix (eigenlijk superslank) amper in de kleding wisten te persen. En dan betroft het nog C&A-confectie ook, die voor normaler gebouwde vrouwen gemaakt wordt dan de meeste kleding bij modeshows. Verreweg de mooiste naar mijn mening, maar bij Chanel of zo hoeft ze het duidelijk niet te proberen want dan kan ze al helemáál nergens in. Toont weer eens aan wat voor rotwereldje het eigenlijk is.
Hopelijk geen hongerdieet voor Alix als ze eventueel wint, zelfs al zou het gunstig zijn voor haar carrière (die Bastiaan zat een paar weken eerder al over haar nagenoeg onzichtbare buik te zaniken).
ik hoorde volgensmij An bij SYTYCD afsluiten met: 'en vergeet niet naar de finale van BNTM te kijken! In Nederland is dat op maandag op RTL5 en in Vlaanderen op zaterdag'.quote:Op zondag 14 november 2010 23:48 schreef Anonymousz het volgende:
moeten we stemmen of gaan de juries beslissen
wel raar dat ze niet gelijk beginnen met uitzendenquote:Op zondag 14 november 2010 23:51 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik hoorde volgensmij An bij SYTYCD afsluiten met: 'en vergeet niet naar de finale van BNTM te kijken! In Nederland is dat op maandag op RTL5 en in Vlaanderen op zaterdag'.
Aangezien Nederland en Belgie dan dus niet tegelijkertijd uitgezonden worden, kan het volgensmij nooit stemmen worden... en dat betekent dat Renee dan ook weer kans maakt![]()
Dat gebeurt meestal zo, zelfde verhaal met Expeditie Robinson. In NL wordt dat een dag of 2 eerder uitgezonden dan in BE.quote:Op maandag 15 november 2010 00:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wel raar dat ze niet gelijk beginnen met uitzenden
Wat je zegt, een vakjury , dat zou eerlijk zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef Inx het volgende:
En er wordt niet gestemd, bij de vorige BNTM ook al niet.
Normaal gesproken zou ik daar blij mee zijn, dat de vakjury het bepaalt, in plaats van het publiek die alleen maar gaat voor wie het leukst is, in plaats van het beste.
Maar met deze jury...
Maar ik neem aan dat Janice ook meebeslist ? Dat zou nog kunnen zorgen voor een hoop opmerkingen.quote:Op maandag 15 november 2010 13:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat je zegt, een vakjury , dat zou eerlijk zijn.
Ik weet niet of ze bij de finale blijft, maar ben toch wel heel benieuwd naar haar.quote:Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Janice ook meebeslist ? Dat zou nog kunnen zorgen voor een hoop opmerkingen.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef ouderejongere het volgende:
nog maar een paar uurtjes..... ik sterf van de zenuwen
Als het publiek mee mocht stemmen was iig zeker dat Reneequote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef Inx het volgende:
En er wordt niet gestemd, bij de vorige BNTM ook al niet.
Normaal gesproken zou ik daar blij mee zijn, dat de vakjury het bepaalt, in plaats van het publiek die alleen maar gaat voor wie het leukst is, in plaats van het beste.
Maar met deze jury...
Nee ik hoor, ik vind haar ook wel grappig.quote:Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef Kyara het volgende:
Goh, ben ik echt de enige die Renee wel leuk vindt?
maat 40 is toch al best stevig hoorquote:Op zondag 14 november 2010 23:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik verbaasde me trouwens wel dat Alix niet aan maatje 36 (of was het zelfs 38?) pastte.. zo 'dik' komt ze niet over op tv! Ik heb het over modellendik he, niet 'real-life' dik; dan is maatje 38-40 heeeeeel normaal.
tegenwoordig?... 't is de grote Tyra Banks show geworden, kijk echt al een paar seizoenen niet meerquote:Op maandag 15 november 2010 18:11 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik zal blij zijn als volgende week ANTM weer begint. Wat een wereld van verschil.
Via internet bedoel je? Dat gaat live niet lukken, maar wel na afloop via RTL XL.nlquote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Nouk het volgende:
Kan ik het ook ergens live volgen? Heb hier mensen die vanavond The Office willen zien
okequote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Natuuuurlijk is het live! Vandaag in Nederland, en in België is het zaterdag live.
Met uiteraard een andere winnaar.
Hm thanks, dan na afloop maar even kijken en het hier een beetje volgenquote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via internet bedoel je? Dat gaat live niet lukken, maar wel na afloop via RTL XL.nl
quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Maartel het volgende:
We heel suf dat belgie de live finale later krijgt.. alsof ze daar dan nog niet gehoord hebben wie er heeft gewonnen..
nee hoorquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Inx het volgende:
Ik schakel nu in, heb ik al iets gemist? Daphne staat weer te wiebelen met die microfoon zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |