Ha! Daar sluit ik me bij aan, mijn voorkeur beperkt zich ook tot "alles behalve Renee"quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst geen favoriet voor de finale, maar toch hoop ik dat zij het niet wordt, maar dan zal ze het juist wel winnen
Van mij mag ze winnen, zolang ze dr mond houdt. Ik begrijp echt niet waar die vreemde spraak van haar vandaan komtquote:
mij stoort het niet eigenlijk.. volgens mij is ze echt een leuk mens..quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Van mij mag ze winnen, zolang ze dr mond houdt. Ik begrijp echt niet waar die vreemde spraak van haar vandaan komt
same herequote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Inx het volgende:
[..]
Ha! Daar sluit ik me bij aan, mijn voorkeur beperkt zich ook tot "alles behalve Renee"
En de 4e dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Samson het volgende:
Als ik heel eerlijk ben interesseert het me eigenlijk geen hol wie er wint, al winnen ze alle 3
haha, idd, er zijn er nog 4, je merkt al hoe geinteresseerd ik nog benquote:
Niet als kijkcijfers nog maar een beetje van belang zijnquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ben een beetje bang dat we Renee nog wel terug gaan zien als presentatrice van een of ander programma
zou wel leuk zijn als Marjolein iets zou gaan presenterenquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ben een beetje bang dat we Renee nog wel terug gaan zien als presentatrice van een of ander programma
Drinken of Verzuipenquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als Marjolein iets zou gaan presenteren
quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Qebbel het volgende:
Renee kan dan wel zo'n zelfverzekerd strebertje zijn, ze gooit wel en plein public haar glazen in met dit gedrag. Iedereen ziet wat voor kut het is, dus misschien hebben mensen helemaal geen zin om haar te boeken.
Ik hoop haar iig na volgende week nooit meer te zien.![]()
Melissa![]()
.
Dat vielme ook op. Ze zag er echt maar heel gewoontjes uit. Ik vind ook dat ze niet echt een lichaam heeft voor badmode. Ze heeft bijna geen middel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Renee viel heel erg door de mand tussen de échte modellen.
2008 belde, ze willen hun quote terug...quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef L3viathan het volgende:
Marjolein vind ik echt enorm fugly..
Ik zal eens kijken wat ik voor ze kan doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:20 schreef Samson het volgende:
[..]
2008 belde, ze willen hun quote terug...
was gewoon een compilatie, vond er absurd weinig aan eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik heb het gisteren niet kunnen zien.
Wat zeggen jullie, moet ik het terug kijken of kan ik het beter laten zitten?![]()
Ik vind het wel wat hebben. In Nederland wordt zelfverzekerdheid toch veel te vaak als misplaatste arrogantie gezien. 'Goh leuke tas, nieuw?'... 'Oh, this old thing'quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef Lady-Miekie het volgende:
Toch jammer dat Renee in de herkansing (het gesprekje bij haar thuis) nog steeds zo "zelfverzekerd" is...
Dit blijf ik toch niet snappen aan dit hele gebeuren. Zat meiden in NL en Belgie die wel lang genoeg zijn, die wel slank genoeg zijn, die wel knap genoeg zijn en wel gedreven genoeg zijn en dan komt dit allegaartje in de finale. Het zou zou moeten zijn dat die andere meiden bij zo'n runway iets zouden moeten hebben van: wtf, wat zijn dat voor supermooie modellen, daar gaat mn baan.....quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat loopje van Alix was wel een van de ergste uit topmodel history. Jammer, want echt een fotogeniek meidje.
Ik ben het met je eens en ik kan me ook niet voorstellen dat ze niks beters konden vinden. Maarja, het blijft toch entertainment tv.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit blijf ik toch niet snappen aan dit hele gebeuren. Zat meiden in NL en Belgie die wel lang genoeg zijn, die wel slank genoeg zijn, die wel knap genoeg zijn en wel gedreven genoeg zijn en dan komt dit allegaartje in de finale. Het zou zou moeten zijn dat die andere meiden bij zo'n runway iets zouden moeten hebben van: wtf, wat zijn dat voor supermooie modellen, daar gaat mn baan.....
Potentiële topmodellen zijn negen van de tien keer al lang en breed opgespoord door de zogenaamde betere bureau's. Als het niet is door ingezonden vakantiekiekjes naar het bureau toe (zoals bij Doutzen Kroes), is het wel in de Hema of zo door een scout van zo'n bureau. Zo is Yfke Sturm ooit ontdekt. En bij die nieuwe, Daphne Groeneveld, schijnt het ook ongeveer zo gegaan te zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit blijf ik toch niet snappen aan dit hele gebeuren. Zat meiden in NL en Belgie die wel lang genoeg zijn, die wel slank genoeg zijn, die wel knap genoeg zijn en wel gedreven genoeg zijn en dan komt dit allegaartje in de finale. Het zou zou moeten zijn dat die andere meiden bij zo'n runway iets zouden moeten hebben van: wtf, wat zijn dat voor supermooie modellen, daar gaat mn baan.....
In het hele interview werd de naam Marjolein helemaal niet genoemd, er werd ook niet genoemd dat er eigenlijk 4 finalisten waren en dat er 1 mistte..quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:17 schreef female81 het volgende:
Vanuit België is het een iets grotere afstand naar de Jensen-studio toe. Misschien was dat het probleem?
Ja dat viel mij ook op!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
In het hele interview werd de naam Marjolein helemaal niet genoemd, er werd ook niet genoemd dat er eigenlijk 4 finalisten waren en dat er 1 mistte..
Beetje jammer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |