abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88640216
Marjolein heeft het gewoon net niet vind ik.
Renee kwam te arrogant over in de serie, dus die gun ik het niet. Ze is echter wel bloedmooi.
Alix is ook bloedmooi, maar ik denk nog net wat te jong en niet meewerkend genoeg. Laat haar over een jaar maar weer meedoen en als ze dan een stuk beter catwalk kan lopen dan is ze echt perfect om te winnen.
Dus ik zeg Melissa moet winnen!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_88641611
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:06 schreef female81 het volgende:

[..]

Potentiële topmodellen zijn negen van de tien keer al lang en breed opgespoord door de zogenaamde betere bureau's. Als het niet is door ingezonden vakantiekiekjes naar het bureau toe (zoals bij Doutzen Kroes), is het wel in de Hema of zo door een scout van zo'n bureau. Zo is Yfke Sturm ooit ontdekt. En bij die nieuwe, Daphne Groeneveld, schijnt het ook ongeveer zo gegaan te zijn.

Gebeurt in de meeste gevallen ook nog vóór hun achttiende. Boven die leeftijd is het al amper meer mogelijk om te starten als serieus editorial/catwalk-model. En BNTM mag de restanten hebben die, als ze meerderjarig zijn, nog niet zijn opgepikt. Is het toeval dat bijna al die meiden veels te oud zijn om nog topmodel te worden?

(Ja, als je in de Viva of in de Scapino-folder wil staan is starten op je twintigste geen probleem, maar dat ambiëren die meiden vast niet.)

Ik vond het trouwens belachelijk dat ze Alix (eigenlijk superslank) amper in de kleding wisten te persen. En dan betroft het nog C&A-confectie ook, die voor normaler gebouwde vrouwen gemaakt wordt dan de meeste kleding bij modeshows. Verreweg de mooiste naar mijn mening, maar bij Chanel of zo hoeft ze het duidelijk niet te proberen want dan kan ze al helemáál nergens in. Toont weer eens aan wat voor rotwereldje het eigenlijk is.

Hopelijk geen hongerdieet voor Alix als ze eventueel wint, zelfs al zou het gunstig zijn voor haar carrière (die Bastiaan zat een paar weken eerder al over haar nagenoeg onzichtbare buik te zaniken).
Je zal idd gelijk hebben. Tja wat dat laatste mbt Alix betreft, als ze echt aan de bak wil moet ze nog wel de nodige kilo's kwijt. Gezond of niet gezond, zo werkt het nog steeds vandaag de dag.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_88722938
ik verbaasde me trouwens wel dat Alix niet aan maatje 36 (of was het zelfs 38?) pastte.. zo 'dik' komt ze niet over op tv! Ik heb het over modellendik he, niet 'real-life' dik; dan is maatje 38-40 heeeeeel normaal.
  zondag 14 november 2010 @ 23:48:14 #54
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_88722985
moeten we stemmen of gaan de juries beslissen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_88723099
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:48 schreef Anonymousz het volgende:
moeten we stemmen of gaan de juries beslissen
ik hoorde volgensmij An bij SYTYCD afsluiten met: 'en vergeet niet naar de finale van BNTM te kijken! In Nederland is dat op maandag op RTL5 en in Vlaanderen op zaterdag'.

Aangezien Nederland en Belgie dan dus niet tegelijkertijd uitgezonden worden, kan het volgensmij nooit stemmen worden... en dat betekent dat Renee dan ook weer kans maakt :X -O-
  maandag 15 november 2010 @ 00:14:37 #56
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_88724066
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:51 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ik hoorde volgensmij An bij SYTYCD afsluiten met: 'en vergeet niet naar de finale van BNTM te kijken! In Nederland is dat op maandag op RTL5 en in Vlaanderen op zaterdag'.

Aangezien Nederland en Belgie dan dus niet tegelijkertijd uitgezonden worden, kan het volgensmij nooit stemmen worden... en dat betekent dat Renee dan ook weer kans maakt :X -O-
wel raar dat ze niet gelijk beginnen met uitzenden
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 15 november 2010 @ 00:21:42 #57
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_88724315
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2010 00:14 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

wel raar dat ze niet gelijk beginnen met uitzenden
Dat gebeurt meestal zo, zelfde verhaal met Expeditie Robinson. In NL wordt dat een dag of 2 eerder uitgezonden dan in BE. :')

Maar bij een live finale is dat wel raar ja...
  maandag 15 november 2010 @ 09:53:16 #58
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_88729467
Natuuuurlijk is het live! Vandaag in Nederland, en in België is het zaterdag live.
Met uiteraard een andere winnaar.
:')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_88730156
nah ja zeg! Ik dacht dat het een live finale was?
Blijkbaar dus niet! Wat een nepperij weer zeg :{w :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_88730858
Ik las dat de jury beslist dus geen stemmen.
know'm sayin?
word? word.
pi_88730940
De finale is live, maar alleen in Nederland. Hij wordt in België dus later uitgezonden.
pi_88734166
En er wordt niet gestemd, bij de vorige BNTM ook al niet.
Normaal gesproken zou ik daar blij mee zijn, dat de vakjury het bepaalt, in plaats van het publiek die alleen maar gaat voor wie het leukst is, in plaats van het beste.
Maar met deze jury... :{
  maandag 15 november 2010 @ 13:55:26 #63
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_88736639
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef Inx het volgende:
Normaal gesproken zou ik daar blij mee zijn, dat de vakjury het bepaalt, in plaats van het publiek die alleen maar gaat voor wie het leukst is, in plaats van het beste.
Wat je zegt, een vakjury , dat zou eerlijk zijn.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_88738329
Ik hoop dat Melissa of Alix wint. Arrogante Renee gun ik het niet en Marjolein vind ik niet zoveel aan.
  maandag 15 november 2010 @ 15:23:16 #65
202348 Susi
Temple of Love
pi_88739770
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:55 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Wat je zegt, een vakjury , dat zou eerlijk zijn.
Maar ik neem aan dat Janice ook meebeslist ? Dat zou nog kunnen zorgen voor een hoop opmerkingen.
  maandag 15 november 2010 @ 16:05:14 #66
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_88741326
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef Susi het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat Janice ook meebeslist ? Dat zou nog kunnen zorgen voor een hoop opmerkingen.
Ik weet niet of ze bij de finale blijft, maar ben toch wel heel benieuwd naar haar. :Y
  maandag 15 november 2010 @ 16:33:58 #67
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88742545
Ik vind het maar raar dat opeens het publiek toch niet meestemt. Paar dagen geleden was het nog anders. Die meiden hielden toch zeer duidelijk een verkooppraatje met 'stem op mij' bij Jensen. Ook dom dat het in Belgie pas op zaterdag wordt uitgezonden. :') Verklaart misschien ook waarom Marjolein er niet was bij Jensen? Er is duidelijk een scheiding.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  maandag 15 november 2010 @ 16:55:25 #68
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_88743354
nog maar een paar uurtjes..... ik sterf van de zenuwen :{
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 15 november 2010 @ 17:36:05 #69
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_88744902
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef ouderejongere het volgende:
nog maar een paar uurtjes..... ik sterf van de zenuwen :{
:')
pi_88745111
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef Inx het volgende:
Als het publiek mee mocht stemmen was iig zeker dat Renee :r niet zo winnen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_88745784
Goh, ben ik echt de enige die Renee wel leuk vindt?
pi_88745925
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef Kyara het volgende:
Goh, ben ik echt de enige die Renee wel leuk vindt?
Nee ik hoor, ik vind haar ook wel grappig.

Ik vind het raar dat als je met zo'n programmaopzet het gek vind dat Renee zo'n instelling heeft. Het is gewoon een programma dat al lang niet meer gaat om wie is het beste model, want kijk nou naar de opdrachten, het is één en al sadisme :')
know'm sayin?
word? word.
pi_88746318
Ja, ik zal blij zijn als volgende week ANTM weer begint. Wat een wereld van verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 15-11-2010 18:11:46 (typo) ]
pi_88746634
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik verbaasde me trouwens wel dat Alix niet aan maatje 36 (of was het zelfs 38?) pastte.. zo 'dik' komt ze niet over op tv! Ik heb het over modellendik he, niet 'real-life' dik; dan is maatje 38-40 heeeeeel normaal.
maat 40 is toch al best stevig hoor :{ Jij noemt het normaal omdat een overgroot deel van de NL vrouwen te dik is. Dan is dat weer de nieuwe norm. Tel daarbij op dat een maat 40 van nu een maat 42 van vroeger was..... Voor een model is Alix toch echt wel wat te stevig, dat zie je ook al snel als ze over de runway loopt. Misschien zou ze eea in de sportschool wat beter in model weten te krijgen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_88746922
Ik heb het idee dat Alix gewoon nog niet helemaal in proportie is, omdat ze nog in de groei is. Maar ze kwam op mij ook niet echt 'stevig-voor-een-model' over, ik verbaasde me ook wel dat ze niet in een 36 paste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')