tegenwoordig?... 't is de grote Tyra Banks show geworden, kijk echt al een paar seizoenen niet meerquote:Op maandag 15 november 2010 18:11 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik zal blij zijn als volgende week ANTM weer begint. Wat een wereld van verschil.
Via internet bedoel je? Dat gaat live niet lukken, maar wel na afloop via RTL XL.nlquote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Nouk het volgende:
Kan ik het ook ergens live volgen? Heb hier mensen die vanavond The Office willen zien
okequote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Natuuuurlijk is het live! Vandaag in Nederland, en in België is het zaterdag live.
Met uiteraard een andere winnaar.
Hm thanks, dan na afloop maar even kijken en het hier een beetje volgenquote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via internet bedoel je? Dat gaat live niet lukken, maar wel na afloop via RTL XL.nl
quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Maartel het volgende:
We heel suf dat belgie de live finale later krijgt.. alsof ze daar dan nog niet gehoord hebben wie er heeft gewonnen..
nee hoorquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Inx het volgende:
Ik schakel nu in, heb ik al iets gemist? Daphne staat weer te wiebelen met die microfoon zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |