Als je de kans krijgt moet je het zeker doen! Dan zie je dus dat bv. Point du Hoc een bijna onmogelijke opgave was.quote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een keer naar normandië toe.. ohama beach etc.
Ik was net klaar, maar jij was eerder ;Pquote:
Oké.. nouja sowieso hoe je het ook went of keert, respect voor die militairen die daar aan land zijn gekomen en het hebben overleefd..(en gesneuveld) ik had het niet gedurfd.quote:Op maandag 8 november 2010 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt moet je het zeker doen! Dan zie je dus dat bv. Point du Hoc een bijna onmogelijke opgave was.
Op het soldatenfriedhof Langemark ligt een Duitse gefreiter met mijn naam. Best creepy om je eigen naam op een grafsteen te zien.....quote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef AchJa het volgende:
Stalingrad!Goeie film!
Maar Private Ryan vind ik beter... maar dat kan komen omdat ik jarenlang op vakantie ben geweest in dat gebied. Toen ik op La Cambe was kwam ik een dooie duitser tegen die letterlijk dezelfde naam had als mijn overleden broertje... (voor en achternaam).
Ik ben goed in voorspellen.quote:
Durven is geen optie als die klep open gaat. Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oké.. nouja sowieso hoe je het ook went of keert, respect voor die militairen die daar aan land zijn gekomen en het hebben overleefd..(en gesneuveld) ik had het niet gedurfd.
Lulkoekquote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik was net klaar, maar jij was eerder ;P
Vorig leven?quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het soldatenfriedhof Langemark ligt een Duitse gefreiter met mijn naam. Best creepy om je eigen naam op een grafsteen te zien.....
Voorwaarts en schietenquote:Op maandag 8 november 2010 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Durven is geen optie als die klep open gaat. Wat ga je doen?
quote:
quote:
Wie weet......quote:Op maandag 8 november 2010 20:30 schreef Maitje het volgende:
Vorig leven?
Ik ben vorig jaar in Malmedy geweest.. wilde graag die begraafplaats bezoeken maar niemand wilde
Volgens mij komt er eerder aan de bovenkant want omhoogquote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Maitje het volgende:
Maar toch... Je poept in je broek van angst toch.. daarom respect!
Hoezo niet? Het is en blijft een graf? Zou meer om het feit zijn dat er allemaal mensen liggen, gewoon zo "ik ben op een kerkhof en ik voel me bespied maar er is niemand" ideequote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie weet......
Maar ik voelde mij niet echt op mijn gemak toen ik dat zag.
Oke.. die moet ff uitleggenquote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef Iska het volgende:
[..]
Volgens mij komt er eerder aan de bovenkant want omhoog
quote:
quote:
Okequote:
Ik ga ook even speurenquote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef gerco94 het volgende:
2 jaar geleden in de omgeving van de landingsstranden geweest.
zeer indrukwekkend.
en wat Achja zegt; point du hoc. verhaal apart.
zal kijken of ik morgen nog wat foto`s heb
Ja ik vond het ook best creepy omdat mijn ouders destijd de beslissing hebben genomen om hem te cremeren en daarna hebben ze gezegd: "Bij een graf zit je te janken, als er geen graf is jank je ook niet" (vroegah, toen iedereen nog een bikkel was en vooral je emoties achterwege liet!)quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het soldatenfriedhof Langemark ligt een Duitse gefreiter met mijn naam. Best creepy om je eigen naam op een grafsteen te zien.....
Was meer het idee dat ik onverwacht mijn eigen naam op een grafsteen zag staan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is en blijft een graf? Zou meer om het feit zijn dat er allemaal mensen liggen, gewoon zo "ik ben op een kerkhof en ik voel me bespied maar er is niemand" idee
Okequote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was meer het idee dat ik onverwacht mijn eigen naam op een grafsteen zag staan.
Langemark zelf is een erg mooie en indrukwekkende plek om alles van WO1 goed op je te laten inwerken. Indrukwekkender dan de begraafplaatsen van de Britten, Fransen of Amerikanen.
Auschwitz 1 of 2?quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Maitje het volgende:
Als het even lukt ga ik miss aankomend jaar naar Auschwitz, daar wil ik al zo lang naar toe...
Begin maar eens bij Bergen Belsen../quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Maitje het volgende:
Als het even lukt ga ik miss aankomend jaar naar Auschwitz, daar wil ik al zo lang naar toe...
Daar ben ik geweest tijdens mijn dienstplicht. Ik krijg nog kippenvel als ik denk aan die heuveltjes met die bordjes. 20000, 25000, 15000..........quote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begin maar eens bij Bergen Belsen../
Nou, ik zit er nu even over te lezen en 1 is 3km verder verwijderd van 2. Maar weet nu niet van welke 2 nog in stand is.quote:
Als het goed is kom ik daar dan langs..quote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begin maar eens bij Bergen Belsen../
Waar stonden die bordjes voor dan? (voor dodental?)quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest tijdens mijn dienstplicht. Ik krijg nog kippenvel als ik denk aan die heuveltjes met die bordjes. 20000, 25000, 15000..........
Ja.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar stonden die bordjes voor dan? (voor dodental?)
Dat dus. "Hier liggen 5.000 mannen en vrouwen" En dan sta je daar een beetje tegen een bult aan te kijken....quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar stonden die bordjes voor dan? (voor dodental?)
Oh.. ja dat is idd indrukwekkend...quote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus. "Hier liggen 5.000 mannen en vrouwen" En dan sta je daar een beetje tegen een bult aan te kijken....
Dat vind ik toch een beetje dubbel....quote:Op maandag 8 november 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Wat ik ook wel bijzonder vond was dat onze gids een oud bewaker was. Dat was zijn manier om iets terug te doen voor de overledenen.
Welterustenquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens maffen. Morgen weer vroeg op.
Ben tien jaar geleden in Sachsenhausen geweest, en wel tijdens een dode herdenking op vier Mei. De Nederlandse ambassaduer ter Berlijn, militaire attache etc waren daar ook aanwezig, en moet zeggen dat het best wel een indrukwekkend iets was. Zeker toen we naar de put liepen en te horen kregen dat daar ook Nederlandse militaire waren vermoord.quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Vortix het volgende:
Ik ben van de zomer nog in Sachsenhausen geweest, bijna letterlijk op een steenworp afstand van Berlijn. Vrij indringende ervaring.
Dat geloof ik best...quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik ben ook in Dachau en Buchenwald geweest en dacht dat ik het een en ander wist over concentration camps, ook ivm mijn familie achtergrond. Maar ben alle drie de keren met nieuw weten en grote ogen terug gekomen.
In tegendeel Maitje, laat dat maar over aan de "Deutsche gründlichkeit". Die gasten hebben nauwkeurig vastgelegd wat ze daar uitgespookd hebben. Ze waren tenslotte "Übermenschen" en het derde rijk zou 1000 jaar bestaan, dus hadden ook niet gerekend met gealierde die het zouden zien.quote:
Ik doelde meer op persoonlijke verhalen..quote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
In tegendeel Maitje, laat dat maar over aan de "Deutsche gründlichkeit". Die gasten hebben nauwkeurig vastgelegd wat ze daar uitgespookd hebben. Ze waren tenslotte "Übermenschen" en het derde rijk zou 1000 jaar bestaan, dus hadden ook niet gerekend met gealierde die het zouden zien.
Mwa, in de laatste paar maanden is toch een hele hoop documentatie vernietigd hoor. Maar inderdaad, lang niet alles en uit wat er overbleef kon een grondig beeld geschept worden van wat voor ongein daar heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
In tegendeel Maitje, laat dat maar over aan de "Deutsche gründlichkeit". Die gasten hebben nauwkeurig vastgelegd wat ze daar uitgespookd hebben. Ze waren tenslotte "Übermenschen" en het derde rijk zou 1000 jaar bestaan, dus hadden ook niet gerekend met gealierde die het zouden zien.
jahaa... STRAF voor jouquote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Gefeliciteerd Lotusss, je bent "blauw"
Je weet wat dat betekend???
Nee joh, hier gewoon lekker lullenquote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh nee.. Betekent dat dat we hier alleen nog maar ontopic mogen praten
?
Ja, alleen maar slowchat, voor serieuze zaken open je maar een topicquote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh nee.. Betekent dat dat we hier alleen nog maar ontopic mogen praten
?
Buchenwald was idd interessant, interessanter dan Auschwitza, daar is amper nog iets van over, ik vond vooral die kleine gaskamer benauwend, dat daar 500 vrouwen in werden gestopt en dan werden de baby's er bovenop gegooit. Die grote bergen haar en vele schoenen die je te zien krijgt. Wij kregen een rondleiding door jongeren die vervangende dienstplicht kregen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik ben ook in Dachau en Buchenwald geweest en dacht dat ik het een en ander wist over concentration camps, ook ivm mijn familie achtergrond. Maar ben alle drie de keren met nieuw weten en grote ogen terug gekomen.
quote:
Misschien kan Sine met zijn tijdverschil voor me kopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij komt wel weer.
Om een uur of vijf.
Ik heb veel meer geduld dan ER.... dus je mag geluk met me hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Erwin! Hou eea wel in de hand wil je.
ik ben nog steeds de baas voorlopigquote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Erwin! Hou eea wel in de hand wil je.
Feliquote:
Dan valt 50% van de users die hier posten al af!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb veel meer geduld dan ER.... dus je mag geluk met me hebben
Iedereen mag een mening hier hebben, mits onderbouwd!
Mogguh Maitje.quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:12 schreef Maitje het volgende:
Niemand weet niemand weet dat Maitje zaterdag zwarte pietje speelt!
Dus zaterdag ben jij de travespiet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:29 schreef Maitje het volgende:
@Cobragehe! Heb er echt zin in! Nog nooit gedaan! Eerst op de boot en misschien daarna de stad in
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus zaterdag ben jij de travespiet?
Eerst vermommen als vent en dan nog als Josti.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
ja! Ben wel benieuwd. Moet met een band meespelen met een tamboerijn..
, ik en ritme.. woehaha, dat gaat nog wat worden!
Aaah.. heb het er een keertje voor over. Moet je gewoon een keer meemaken. En daarbij, eigenlijk kun je niet missen dan ik een vrouw benquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst vermommen als vent en dan nog als Josti.Dat gaat inderdaad wat worden.Zeker als je net zo weinig gevoel voor ritme hebt als ik.
Hoe dat zo? Je doet een rokje aan ipv een pofbroek?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aaah.. heb het er een keertje voor over. Moet je gewoon een keer meemaken. En daarbij, eigenlijk kun je niet missen dan ik een vrouw ben.
Ik heb nog steeds tettenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je doet een rokje aan ipv een pofbroek?
Dat was mijn tweede keus mbt een reactie.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede keus mbt een reactie.
Nog een pluspunt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
... ik mag wel blond zijn, maar dom ben ik niet heur..
Dat zijn al 3 pluspunten zo op de vroege morgen.quote:
Uuhm.... Ik heb binnen 6 minuten gedouched?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn al 3 pluspunten zo op de vroege morgen.![]()
Heb je er nog meer?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Uuhm.... Ik heb binnen 6 minuten gedouched?
Al tijden ER.quote:
Ho eens ff, ik heb ook nog een echt levenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al tijden ER.Wel de SC blijven lezen.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Dan is er mij iets echt ontgaan
Ik geef ruiterlijk toe dat jij veel meer geduld heb dan ik schatquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb veel meer geduld dan ER.... dus je mag geluk met me hebben
Iedereen mag een mening hier hebben, mits onderbouwd!
Zeu! Dat je het ff weet Lotussquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geef ruiterlijk toe dat jij veel meer geduld heb dan ik schat![]()
Maar je weet het, ik heb altijd gelijk, dat weet je, en zo niet? Dan toch!!
Ik weet het ook wel hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeu! Dat je het ff weet Lotuss![]()
![]()
Vrouwen, sterkste geslacht, weten het altijd beter![]()
Ja, ik geloof wel dat je lief voor der bent heurquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel hoor![]()
Maar hé, ik ben wel lief voor Lotusss, onze nieuwe modje hier. Een betere kan je niet hebben met dat moordwijffie
En dat jij en Cobra ook maar lief voor elkaar blijven zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, ik geloof wel dat je lief voor der bent heur
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat jij en Cobra ook maar lief voor elkaar blijven zijn
Mooi dan!!!quote:
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi dan!!!
Gvd zeg, ik heb echt wat gemist dan.....zucht.....
Schijnbaarquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar![]()
Doen wij "oudjes" het toch nog goed op de markt
Werkse alvast.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:04 schreef Maitje het volgende:
Zow, m'n lunch naar binnen gewerkt, zo richting werk.
Het etentje was al gepland.... maar idd, daar werd ook even op gedronken jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:13 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Dankuwel!
@Lotusss
Feestje gehad omdat je mod bent geworden?
Ach, het was wel gezellig, het was het waard, of niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het etentje was al gepland.... maar idd, daar werd ook even op gedronken ja
Beetje een leuke prijs?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:44 schreef Bouke-p het volgende:
Zo, net ff een snugpack gekocht bij de Duitse PXLow-ops vandaag, oftewel n dagje soort van vrij!
Tja, het blijven natuurlijk Moffen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:04 schreef Bouke-p het volgende:
5 tientjes, vond ik erg meevallen
De prijzen hier zijn op peuken na eigenlijk gelijk aan of juist duurder dan in nederland.
excuse me?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel hoor![]()
Maar hé, ik ben wel lief voor Lotusss, onze nieuwe modje hier. Een betere kan je niet hebben met dat moordwijffie
Ach, na een paar edits en notes van Lotusss roept hij heus wel weer dat jij de beste bent.quote:
quote:
DAT MAG IK GVD WEL HOPEN JA!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, na een paar edits en notes van Lotusss roept hij heus wel weer dat jij de beste bent.
Eensch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef sp3c het volgende:
en hij moet gewoon betalen als hij zijn notes wil lezen hoor ... niet gluren!
Wat zijn notes, neem maar even aan dat het zich hier niet om muziek handeld?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef sp3c het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef sp3c het volgende:
Lekker he.quote:
Ik moet nog veel leren ja. Dat ik moet stoppen met wijn drinken na een x aantal glazenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:31 schreef sp3c het volgende:
lol
jouw katers duren tot half 3
je moet nog veel leren tiny grasshopper
Het naarste zijn katers die halverwege de dag verdwenen lijken te zijn, maar dan tegen de avond gewoon weer vrolijk op de deur komen kloppen... Ouch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:31 schreef sp3c het volgende:
lol
jouw katers duren tot half 3
je moet nog veel leren tiny grasshopper
Preciesquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef sp3c het volgende:
ja dan weet je dat je een goed weekend had
Maar ik ben een vrouw. Ergo: je argument gaat niet opquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef sp3c het volgende:
nei!
s'avonds een man, s'ochtends een man ... en niet s'middags pas een man
zo doen we dat hier in DEF
Dan ook mariniers en onderzeedienst openstellen voor vrouwen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:05 schreef sp3c het volgende:
nee gek gelijke monikken gelijke kappen tegenwoorig
dikke komt he;)quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aaah.. heb het er een keertje voor over. Moet je gewoon een keer meemaken. En daarbij, eigenlijk kun je niet missen dan ik een vrouw ben.
Zo praat je niet over Maitje.quote:
Bij mij is het altijd: 's avonds een man, 's ochtends nog steeds dronken... en 's middags een kater!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef sp3c het volgende:
nei!
s'avonds een man, s'ochtends een man ... en niet s'middags pas een man
zo doen we dat hier in DEF
Weet je zeker dat je 3 weken onder water tussen de stinkende, overgeile, nog steeds puberende mannen wil zitten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan ook mariniers en onderzeedienst openstellen voor vrouwen!![]()
Nee, dat niet. Maar was een principekwestie met Sp3cquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd: 's avonds een man, 's ochtends nog steeds dronken... en 's middags een kater!![]()
[..]
Weet je zeker dat je 3 weken onder water tussen de stinkende, overgeile, nog steeds puberende mannen wil zitten?![]()
Overigens:
Mijn reden dat ik bij defensie zit.
Vul bij mij maar GLR in in plaats van Media collegequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef jankaas020 het volgende:
Overigens:
Mijn reden dat ik bij defensie zit.
Of je word homo, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Iska het volgende:
Onderzeedienst... Ik heb gehoord dat je daar minimaal een paar jaar moet hebben gedraaid voordat je echt hogerop kan. Is aan de éne kant wel gaaf, maar ik weet niet of het dat na 3 maanden nog is
Iets in de trend van "How to become gay" by Vronksyquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef Vronsky het volgende:
Of je word homo, probleem opgelost.
(Wij gaan tegen die tijd als jij wilt solliciteren nog wel een gesprek hebben, over op tijd het licht zien en dergelijke)
Edit:
Godver dat klonk ZO FOUT.![]()
Idd, vrouwen poepen niet, die gooien er bloemetjes uit!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Maitje het volgende:
@Esses
Ik heb geen dikke kont maar gewoon een ontzettend mooie gevormde kont en daar komt nog bij dat ik dus niet uit mijn kont schijt! HA!
Pussyquote:
Misschien na het eten.quote:
Wel eerst ff je tanden poetsenquote:
Oh lol, het klonk ook echt zo fout nadat ik het terug las.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef Iska het volgende:
[..]
Iets in de trend van "How to become gay" by Vronksy
Spreek niet voor wie dan ook, maar flossen na "pussy" is niet fijn. Dus......trek uw conclusiesquote:
Jij wil zeggen dat je in zo'n YPR niet claustrofobisch word?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:
Oh lol, het klonk ook echt zo fout nadat ik het terug las.
Maar ik ga dat niet verwijderen en jullie geen lach gunnen
Uiteraard over het licht zien dat de landmacht heet.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef Iska het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je in zo'n YPR niet claustrofobisch DOOFword?
ben ik ook een keertje ingetrapt "kom je EVEN mee doen? dat moet jij makkelijk kunnen"quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef Iska het volgende:
Kwam vandaag een (nogal erg leuke) sportinstructrice vragen of ik and een vriend mee wilden doen met buikspier-kwartier. Nu kon ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen, maar toen we eenmaal bezig waren kreeg ik er echt spijt van. Compleet afgebeuld, kon gewoon niet meer rechtop zitten!!
Ik ga daar echt elke dag heen vanaf nu
Maar daar heb je niet zo'n last van in OZDquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Maitje het volgende:
@Esses
Ik heb geen dikke kont maar gewoon een ontzettend mooie gevormde kont
Niet meer, maar doof ga je echt worden als ze gierend de heuvels opgaan.........geloof me...quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar daar heb je niet zo'n last van in OZD
Pic's or it didn't happenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Maitje het volgende:
@Esses
Ik heb geen dikke kont maar gewoon een ontzettend mooie gevormde kont
Die zijn alleen voor mij.quote:
"splits"!!!!!!!!quote:
Die regel geldt alleen bij bijzondere omstandigheden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"splits"!!!!!!!!
(je kent die uitdrukking wel)
jajaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die regel geldt alleen bij bijzondere omstandigheden.
Owjah, ER.. Ik heb mijzelf aangesteld als ceremoniemeester voor Cobra&Maitje, maar ik had nog wel iemand nodig met militaire ervaring. Ik heb toen maar gezegd dat jij mij zou helpen, aangezien je dat wel wil doen voor mijquote:
Uiteraard, ik stel mijzelf geheel ter beschikking om deze eervolle taak tot me te nemenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Iska het volgende:
[..]
Owjah, ER.. Ik heb mijzelf aangesteld als ceremoniemeester voor Cobra&Maitje, maar ik had nog wel iemand nodig met militaire ervaring. Ik heb toen maar gezegd dat jij mij zou helpen, aangezien je dat wel wil doen voor mij(toch?)
Als we dan toch officieel doen kom ik in mijn Dies Natalis rokkostuum die de afgelopen tijd al vele liters bier heeft mogen absorberenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Nu dat duidelijk is heren. De bruiloft is natuurlijk met militair ceremonieel. Uiteraard trouw ik in mijn CT.
Als je dat pak dan maar eerst even naar de stomerij brengt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Iska het volgende:
[..]
Als we dan toch officieel doen kom ik in mijn Dies Natalis rokkostuum die de afgelopen tijd al vele liters bier heeft mogen absorberen
Gaarne wil ik dan wel dat Lotusss ook aanwezig/genodigd is. Ja ik in CT, zij in nukubu tenue.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Nu dat duidelijk is heren. De bruiloft is natuurlijk met militair ceremonieel. Uiteraard trouw ik in mijn CT.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat pak dan maar eerst even naar de stomerij brengt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaarne wil ik dan wel dat Lotusss ook aanwezig/genodigd is. Ja ik in CT, zij in nukubu tenue.
ohhh ja, dat was dan ff niet kortgesloten aangezien ik wat gemist had..........quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Lotusss is al bruidsmeisje. Samen met EllaN.
Wie draagt je dan naar binnen in je kist?quote:
Tering, praten jullie wel eens met elkaar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohhh ja, dat was dan ff niet kortgesloten aangezien ik wat gemist had..........![]()
Maar goed dan.
Nee, we communiceren enkel via msn, rooksignalen, whatsapp en pingquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, praten jullie wel eens met elkaar?
Ja, hij zegt toch ook dat hij die post niet had gelezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, praten jullie wel eens met elkaar?
Hoe heb je die berichten dan kunnen missen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, we communiceren enkel via msn, rooksignalen, whatsapp en ping
Wat voor dress gaan jij en Lotuss dragen op de bruiloft van Cobra en Maitje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef EllaN het volgende:
Iemand zei mijn naam?
Helleeuuw iedereen.
Hallo bruidsmeisje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef EllaN het volgende:
Iemand zei mijn naam?
Helleeuuw iedereen.
Die waren er niet, want niet gevolgd. Ging denk ik te snel voor me, maar nu weet ik het!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe heb je die berichten dan kunnen missen?
Ik denk 1 waarin Maitje haar eerdere statement kan bevestigenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor dress gaan jij en Lotuss dragen op de bruiloft van Cobra en Maitje?
Heb haar vandaag al wel wat ingefluisterdquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef EllaN het volgende:
Dag meneer de bruidegom![]()
En dat heb ik nog niet met uw vrouwke besproken meneer ER.
Ok, nu je op snelheid bent kunnen iska en jij aan de bak.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die waren er niet, want niet gevolgd. Ging denk ik te snel voor me, maar nu weet ik het!!!
hmmmm, GVT dus?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:03 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik denk 1 waarin Maitje haar eerdere statement kan bevestigen
Komt goed!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, nu je op snelheid bent kunnen iska en jij aan de bak.
* Iska zoekt naar een manier om een private topic te openen (PM is gay, vraag maar aan Vronsky)quote:
Tja meisje!!! Je maagdelijkheid is in handen van je toekomstige echtgenoot nuquote:
Ik krijg het door..quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja meisje!!! Je maagdelijkheid is in handen van je toekomstige echtgenoot nu
Een huwelijk, aanstaande, emoties en gevoelens komen soms pas laterquote:
Mooi klote dan!!!! Romeo Delta.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken...helaas ik heb geen foto van mijn mooie bips
Neej hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Vortix het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets gemist heb.
Blijft een goed systeem dat uithuwelijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Een huwelijk, aanstaande, emoties en gevoelens komen soms pas later
Hou het dan ook voor jequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi klote dan!!!! Romeo Delta.
Heb een hele mooie pic van Lotusss in lingerie!! En nee, die is privé!!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik maar er wel een paar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat noemt men "suspense"quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hou het dan ook voor je. Jullie steeds met jullie hints en dan niet zeggen
.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Splits!! Werkt twee kanten op. Vergeet dat niet.
Ok, dan kan ik nu bevestigen dat alle foto's van Maitje voor eeuwig veilig zijn.quote:
En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik nu bevestigen dat alle foto's van Maitje voor eeuwig veilig zijn.
quote:
Das een enorme geruststellingquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik nu bevestigen dat alle foto's van Maitje voor eeuwig veilig zijn.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En zo hoort het ook
Net zoals mijn foto's van de nieuwe mod alhier!!!
full metal jacket gemist?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
full metal jacket gemist?
ik ben diep teleurgesteld
Goed hè.quote:
quote:
jouw tekst was dan dus 'hey maar sp3c, wie speelt dan de indianen'quote:Private Joker: Is that you, John Wayne? Is this me?
Private Cowboy: Hey, start the cameras. This is "Vietnam - the Movie."
Private Eightball: Yeah, Joker can be John Wayne. I'll be a horse.
Donlon: T.H.E. Rock can be a rock.
T.H.E. Rock: I'll be Ann-Margret.
Doc Jay: Animal Mother can be a rabid buffalo.
Crazy Earl: I'll be General Custer.
Private Rafterman: Well, who'll be the Indians?
Animal Mother: Hey, we'll let the gooks play the Indians.
Hoe heb ik dat stukje kunnen vergeten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef sp3c het volgende:
jouw tekst was dan dus 'hey maar sp3c, wie speelt dan de indianen'
dan zeg ik 'guus muisarm'
drinks and laughs all around
Zeg! Kunnen we het hier even gezellig houden. En over de bruiloft ouwehoeren ipv die ***?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Als iemand de betweter Rubje eens kan bannen, heel graag!!!!
Graag!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg! Kunnen we het hier even gezellig houden. En over de bruiloft ouwehoeren ipv die ***?
Dat laat ik aan Maitje over. Zij mag de taart uitkiezen. En de bloemen etc. etc.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, de taart!!!!!! Heb je die al geregeld??
Toch wel goed bier heb je geregeld?? Dus Hertog Jan!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Maitje over. Zij mag de taart uitkiezen. En de bloemen etc. etc.
als het in het weekend is dan ligt het er een beetje aan hoe vroeg je wil beginnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe heb ik dat stukje kunnen vergeten?![]()
Maar sp3c, nu je er toch bent. Mogen mods users trouwen? We zoeken nog een ambtenaar van de burgelijke stand.
Blauwe hap prima!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Of gaat het heerlijke blauwe hap van Paresto worden?
Bitburger en Jilz.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch wel goed bier heb je geregeld?? Dus Hertog Jan!!!
hmmmmmmmmm, gewoon Hertog Jan nemen man!!!quote:
De KLu kapel nou goed! Jongens jullie zijn de ceremonie meesters. Romeo Delta!quote:
hmmmmm,...........dat wil ik wel doen, dan zing ik het Grenadierslied wel ff....quote:
Zie je wel. Ik heb de juiste keuze gemaakt!quote:
Doe dan maar het Schevenings mannenkoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmmm,...........dat wil ik wel doen, dan zing ik het Grenadierslied wel ff....
Uiteraard!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
En alle militairen in dit forum staan natuurlijk wel in de erewacht.
Ja, moeten we ook nog ff regelen ja!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef m.k het volgende:
haha this is going to be awkward at the next DEF meet![]()
![]()
Met sabel natuurlijk.quote:
Ja vast... Dat gaat allemaal van mijn zzt af.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
En alle militairen in dit forum staan natuurlijk wel in de erewacht.
Nee hoor, Maitje en ik zijn dan op huwelijksreis.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef m.k het volgende:
haha this is going to be awkward at the next DEF meet![]()
![]()
uhmmmm, was maar korporaal, dus dan doe ik het maar ff zonder!!quote:
Dienstreis incl zzt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja vast... Dat gaat allemaal van mijn zzt af.
Geen gezeur. Even oefenen en het komt goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhmmmm, was maar korporaal, dus dan doe ik het maar ff zonder!!
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, Maitje en ik zijn dan op huwelijksreis.
quote:3. Sabelwacht bij een bruiloft
1. Een sabelwacht kan aantreden op verzoek van het bruidspaar. Alle Nederlandse militairen kunnen hier deel van uit maken, al moet worden gestreefd naar even aantallen per krijgsmachtdeel.
2. De ceremonie vindt plaats aan het einde van de kerkdienst of de plechtigheid in een gemeentehuis. De sabelwacht wacht het paar op aan de uitgang van de kerk of het gemeentehuis, en bestaat altijd uit een even aantal (inclusief commandant). Op deze manier kunnen er twee gelijke rijen tegenover elkaar worden gezet.
3. Het tenue tijdens de ceremonie is CT of GLT, cfm hst 6.
4. De commandant heeft een speciale functie. Terwijl de overige leden van de sabelwacht in twee rijen in de eerste rust wachten op het bruidspaar, staat de commandant voor de uitgang van de kerk of het gemeentehuis. Als het bruidspaar naar buiten komt, vindt het volgende plaats:
1°. De commandant gaat in de houding staan en brengt de eregroet.
2°. De commandant gaat terug in de houding staan en feliciteert het pas getrouwde stel. De invulling van de felicitatie is naar eigen inzicht, maar eindigt met: " na het commando sabels hoog....aan kunt u uw weg vervolgen" en het wederom brengen van de eregroet.
3°. De commandant neemt zijn plaats in aan het einde van de linkerrij of de rechterrij.
4°. De commandant zet het geheel in de houding en geeft het commando SABELS HOOG = AAN.
5°. Na passeren van het bruidspaar wordt het geheel weer terug in de houding gezet en eindigt de ceremonie.
Een boeket met een granaatappel er in?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef EllaN het volgende:
Wordt er nog met het boeket gegooid of wordt dat een handgranaat?
quote:
quote:
Ik zal het regelen voor onze bruid. Dat kan ik wel op zijn minst doen voor mijn BFFquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een boeket met een granaatappel er in?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zal het regelen voor onze bruid. Dat kan ik wel op zijn minst doen voor mijn BFF
En volgens goed gebruik krijgt de bruid nog een tik met een sabel op haar achterste.quote:
The Cure.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:22 schreef m.k het volgende:
opkomst lied wordt: the cure - same deep water as you, goed?
Rogerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
En volgens goed gebruik krijgt de bruid nog een tik met een sabel op haar achterste.
Heb zelf al een paar maal in een sabelwacht gestaan.
Ik hoor het welquote:
Aan een ceremonie meester de eer.quote:
ER en iskaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |