Ik ookquote:
Jij of R?quote:
Nou neequote:
He he, gedoe hequote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou neeMaar het is al bijna klaar
![]()
Greys
Hip heaquote:
Ja maar schijnbaar kon iedereen even alles van iedereen zien ookquote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
erg eh, prutsers, beetje vastlopen bij 3000 bezoekers
Jij zit nog bij serie 1 toch?quote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Hip hea![]()
Ik ga nog een aflevering Dexter doen
ja, dat was het vastlopen gedeeltequote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar schijnbaar kon iedereen even alles van iedereen zien ook
Ja ik heb net pas 2 afleveringen gezien, heerlijk dat ik nog wat in het vooruitzicht hebquote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit nog bij serie 1 toch?
De volgende series worden nog beter
Wat jij wiltquote:Op maandag 8 november 2010 18:52 schreef Muis006 het volgende:
Met of zonder tong?
Moet ik mijn gebit uitdoen?
Ik heb het gewoon drukquote:
Tof!quote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Voor wie wil
[WIN!] Samsung Galaxy Apollo smartphones
Dies vast te moeilijk voor mij, en ik facebook nie, maar toffe wedstrijdquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Voor wie wil
Ja echtquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maes, ik kom net deze tegen![]()
Speelt Fieps nu ook zo leuk met Bobje???
Ja, ik zei toch dat ze onwijs gegroeid isquote:Op maandag 8 november 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja echtHet is wel duidelijk waar ze het geleerd heeft
![]()
Wat kan je goed zien dat ze gegroeid is zeg
Leuk hè babyfoto's/filmpjes kijkenquote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch dat ze onwijs gegroeid is![]()
Ik zat die eerste filmpjes van Sjon nog es te kijken, wat een humpie ook
Vast welquote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en ik vond allemaal Hansfilmpjes ook weer![]()
Ik hoop zo dat t m goed gaat die toffe vogel
Ik heb meegedaanquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Voor wie wil
Over online acties gesproken... iemand interesse om mee te denken over acties voor het behoud van Blijdorp? Ik heb wel wat ideetjes.quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon druk
Moet nog een actie online straks en ik was nog aan het eten en ik moet nog ff bellen en... en...
Ik las eergister dat het gemeentebestuur al heeft toegezegd Blijdorp NOOIT failliet te zullen laten gaan. Dus dat stelde mij al aardig gerustquote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over online acties gesproken... iemand interesse om mee te denken over acties voor het behoud van Blijdorp? Ik heb wel wat ideetjes.
Ik moest goed kijken, maar ik zie hem ook!quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan
Greyzzzz, ik zie je kuikentje
Ik vind het echt een grappig tooltjequote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Ik moest goed kijken, maar ik zie hem ook!![]()
Bij mij doet ie het niet. Ik heb te weinig vrienden denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grappig tooltje
Je zit hierboven ook op mijn billetjes
En bonen heb ik ook al nietquote:
Straks nog even proberen, het is vrij druk momenteel volgens mijquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het niet. Ik heb te weinig vrienden denk ik
quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef Maes het volgende:
[..]
En bonen heb ik ook al nietNiet echt mijn dag vandaag
Aahquote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
Nelis heeft in het begin een keer zn pootjes verbrand aan de kachel, maar nu zit ie er zwaar verliefd voor, de warmte op te nemen
Ideequote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks nog even proberen, het is vrij druk momenteel volgens mij
En anders wil je zoon je foto van de week wel even door zijn account sleuren toch?
Hij draait zelfs halverwege omquote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aah
Whoopertje haat de houtkachel maar vind de vloerverwarming wel fijn.
Oeh je eigen kacheltjequote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij draait zelfs halverwege om
En hij komt nu op schoot en heeft helemaal een warme rug
Ah, okay, daarvan had ik nog niet gehoord. Joel vertelt het hier net.quote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las eergister dat het gemeentebestuur al heeft toegezegd Blijdorp NOOIT failliet te zullen laten gaan. Dus dat stelde mij al aardig gerust
Wauw!quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Maes het volgende:
Nog foto's van de vakantie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen bonen hoor![]()
Stomme Zwab heeft al keiveel voorsprong, that sucks![]()
Oeh, en I loooove Dexter Elies, ik heb dr nu 3 gezien, wil dr eigenlijk niet meer dan 1 per dag kijken, want dan ben ik dr weer zo snel doorheen
Helleuquote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Maes het volgende:
Nog foto's van de vakantie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kicke, dan loop ik lekker een seizoen voor op julliequote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoeper wijffie!
We zullen seizoen 2, 3 en 4 binnenkort ook wel kopen en dan mag jij ze als eerste zien!
Oh YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, Cat, Tomboooo!
Singstar Abba en Queen...we gaan zoveel plezier hebben![]()
![]()
![]()
Heppie Noejeer Heppie Noejeer
takeachancetakeachancetakeatakeachancechancequote:
Lijkt me niet verstandigquote:
IdoIdoIdoIdoooooquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
takeachancetakeachancetakeatakeachancechance
The winner takes it allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
IdoIdoIdoIdooooo![]()
Do you hear the drums Ferrrrnandoooo
quote:
Dan begin jij toch gewoon?quote:
Queenquote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dan begin jij toch gewoon?![]()
Zet de webcam maar aan
Ik heb geen webcam.quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zet de webcam maar aan
Heb jij geen webcam??quote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen webcam.
Anders was ik gelijk begonnen, natuurlijk
Videocamera?quote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen webcam.
Anders was ik gelijk begonnen, natuurlijk
Ik heb nog ergens een filmpje van een uitwisseling met Tsjechie, dan zingen een vriendin en ik hem helemaal in de busquote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zet de webcam maar aan
Doe jij dan even een voorbeeldje, Gb is nog een beetje verlegen daarinquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Videocamera?![]()
Fotocamera met filmfunctie?
Oh, dat regelen andere mensen wel voor jou.quote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Maes het volgende:
Heb jij geen webcam??
Ik wel maar ik weet niet hoe het werkt
Maes kent mequote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Doe jij dan even een voorbeeldje, Gb is nog een beetje verlegen daarin
Zij vroeg er heel enthousiast om, ik haat ABBAquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Maes het volgende:
Doe jij dan even een voorbeeldje, Gb is nog een beetje verlegen daarin
Het ging mij ook meer om het beeldmateriaal van een blèrende Tombo, Ing, Greys en Catquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Zij vroeg er heel enthousiast om, ik haat ABBA
Een ESF-liefhebber die ABBA haat?quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Slechte herinneringen?quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel leuk gevondenquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het ging mij ook meer om het beeldmateriaal van een blèrende Tombo, Ing, Greys en Cat
Je kunt nadat je hebt gezongen de opname beluisteren; ik zit soms echt met het schaamrood op de kaken.quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het ging mij ook meer om het beeldmateriaal van een blèrende Tombo, Ing, Greys en Cat
Gewoon kutmuziekquote:
Kan meneer I het wel dan? Das ook oneerlijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt nadat je hebt gezongen de opname beluisteren; ik zit soms echt met het schaamrood op de kaken.
En meneer I. kijkt me dan zo aan van "zie je nou wel? je moet gewoon nie zingen nie"
Weeds, en daarna Modern Familyquote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Kicke, dan loop ik lekker een seizoen voor op jullie
Wat kijken jullie nu?
Ik wilde net roepen dat we dan speciaal een ABBA nummer voor jou doen!quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
*Op hoofd krabt*quote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik wilde net roepen dat we dan speciaal een ABBA nummer voor jou doen!
Omdat je dat zo graag hebt!
Zal ik als fotograaf / cameravrouw gaanquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Hebben wij nog inspraak in welk nummer dat wordt?quote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde net roepen dat we dan speciaal een ABBA nummer voor jou doen!
Omdat je dat zo graag hebt!
Beter dan ik in ieder gevalquote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Kan meneer I het wel dan? Das ook oneerlijk
Moet je wel meezingenquote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik als fotograaf / cameravrouw gaan
Alleen als je ook gaat zingenquote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik als fotograaf / cameravrouw gaan
In onze pauzes, ter vermaakquote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan toch niet camera-en en zingen tegelijk, gekkerd
Dat kan jij. Ik geloof in jou!quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan toch niet camera-en en zingen tegelijk, gekkerd
Oeh, ik kan wel langs de lidl/aldi voor die cocosdrank van oh-oh?quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hoeveel drank heb je trouwens nodig voordat je begint te zingen?
Moet ik de groothandel vast bellen?
Ik dacht het ook altijd, tot mijn beeb een keer zei: "Tja.... je bent in elk geval erg tekstvast. En dat... uhhh... is wel heel goed"quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Maes het volgende:
Ik dacht altijd dat ik wel redelijk kon zingen............ tot ik een keer in een opnamestudio gezongen heb, not my cup of tea
Ik ben na twee borrels al teut, dus een dure grap zal het niet gaan worden hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hoeveel drank heb je trouwens nodig voordat je begint te zingen?
Moet ik de groothandel vast bellen?
En dus wat lees ik? Ik kan wel langs die dikke voor die koker van oh-ohquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik kan wel langs de lidl/aldi voor die cocosdrank van oh-oh?
Moet je zelf ook eentje of tweetje nemenquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik kan wel langs de lidl/aldi voor die cocosdrank van oh-oh?
Voor als de bipsebaps gaat lekkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik preventief maar een flinke Tena in de slipperdepip stop
quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik preventief maar een flinke Tena in de slipperdepip stop
Ja, waar heb je 'm anders voor? Om lekker zacht te zitten of zoquote:
De voor bipsebapsquote:
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, je weet inmiddels toch wel wat ik met bipsebaps bedoel he?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Heb je die niet op voorraad?quote:
Wist je dat daar speciale afdekdoppen voor zijnquote:
quote:
Rotterdam heeft daar een standbeeld voor/vanquote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wist je dat daar speciale afdekdoppen voor zijn
Ik meen het_!
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Maes het volgende:
Rotterdam heeft daar een standbeeld voor/van
Eg welquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef Maes het volgende:
Ik wil een foto van de kabouter posten maar dat lukt me niet. What's new?
APK, hoe lang is jouw haar?quote:
Ik dacht dat ik je in de AH zag vandaagquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Heb je nog een Bjorn of Benny nodig bij je Abba samenstelling Tombo?
Hoe laat, welke AH en kort of lang haar?quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht dat ik je in de AH zag vandaag
Nou ja, ik zag dus een hippie die een heel mandje vol stoom-maaltijden meenamquote:
Tombo gaat niet rusten voor ze mij op de foto heeft in de AHquote:
rond 5 uur, elandsgracht en lang haarquote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe laat, welke AH en kort of lang haar?
Wasn't me.quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
rond 5 uur, elandsgracht en lang haar
Ik heb uren bij het kant-en-klaar-schap gewachtquote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Tombo gaat niet rusten voor ze mij op de foto heeft in de AH
Bijnaquote:Op maandag 8 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Loop je nou ook dagelijks als een Japanner met je camera om je nek overal, Tombo?
Ik hoopte ZO dat jij het niet was, want hij had echt VRESELIJKE kleren aanquote:
Jumbo is ook een optiequote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
APK is stiekem al lang geswitched naar de C1000 denk ik, gewoon voor de zekerheid.
Wat had hij aan dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik hoopte ZO dat jij het niet was, want hij had echt VRESELIJKE kleren aan
Maar ik moest ZO lachen dat er een man met een mandje vol met stoommaaltijden liep
Een strak rood gewatteerd jack, een harembroek (quote:
Of nog een stuk of 6 andere AH's in de buurtquote:
Nou iddquote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Een man met een harembroek?![]()
![]()
![]()
![]()
Bij vrouwen vind ik het al walgelijk.
Oh, dat komt toch wel redelijk dicht in de buurt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Een strak rood gewatteerd jack, een harembroek (), en lakschoenen over zn broek heen
R heeft een spijkerbroek met verlaagd kruis van G-star. Helemaal tha bomb, ik vind het afschuwelijk. Dat zeg ik niet natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Een man met een harembroek?![]()
![]()
![]()
![]()
Bij vrouwen vind ik het al walgelijk.
Ik weet het nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Amsterdam kennerts... is de Nes een beetje makkelijk te vinden?
En belangrijker nog, is er te parkeren?
[ afbeelding ]
makkelijk te vinden; zekerquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Amsterdam kennerts... is de Nes een beetje makkelijk te vinden?
En belangrijker nog, is er te parkeren?
[ afbeelding ]
Veel minder.quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
En/of hoe lang is het écht lopen vanaf het CS?
Want ze zeggen 15 minuten, maar daar geloof ik nooit zoveel van
check die link ff, comedytheaterquote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Veel minder.
Moet je bij een theater zijn ofzo?
denk een minuut of 10, ik ben er ook geweest, in meiquote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
En/of hoe lang is het écht lopen vanaf het CS?
Want ze zeggen 15 minuten, maar daar geloof ik nooit zoveel van
Ja dat Comedy ding daar.quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Veel minder.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Veel minder.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Als ik de auto in de Bijenkorf knal (nou ja, in de parkeergarage dan) ben ik er dan vlakbij?
Omdat Amsterdam leuk is en niet uitgestorven zoals de meeste steden op zondagmiddag?quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Ja dat Comedy ding daar.
Uitnodiging gehad voor een afscheidsgebeuren op een zondagmiddag. Maar waarom dat nou weer dáár moet
Ik neem altijd een extra fles deo mee in dat soort situaties.quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Nog even een provinciaaltjesvraag:
Is het dan niet zo dat als ik daar aan kom kakken op zondagmiddag dat die Bijenkorf garage vol is en ik dan zwáár in de paniek schiet omdat ik niet weet waar ik dán moet parkeren?
Rotterdam doet het ook op zondagmiddag.quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam leuk is en niet uitgestorven zoals de meeste steden op zondagmiddag?
quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem altijd een extra fles deo mee in dat soort situaties.
Niet dat dat helpt met parkeren trouwens
Bij het CS en op de Nieuwezijds zitten ook parkeergarages.quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Is het dan niet zo dat als ik daar aan kom kakken op zondagmiddag dat die Bijenkorf garage vol is en ik dan zwáár in de paniek schiet omdat ik niet weet waar ik dán moet parkeren?
Parkeer een klein eindje uit het centrum en neem gewoon een taxiquote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind Rotterdam meer iets zoals een of ander betonnen oord in Duitsland.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Maes het volgende:
Rotterdam doet het ook op zondagmiddag.Heerenveen en Steenwijk niet
Daar kan Rotterdam dan weer niks aan doenquote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam meer iets zoals een of ander betonnen oord in Duitsland.
Ik parkeer maar liever in de buurt, want ik verdwaal nogal snel dus dan neem ik een taxi terug naar d auto en dan vraagt die vast heel enge chauffeur 'waarheen?' en dan weet ik alleen 'Erhm, wist ik het maar!' uit te brengenquote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Parkeer een klein eindje uit het centrum en neem gewoon een taxi
Nu je het zegt...quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef Maes het volgende:
Daar kan Rotterdam dan weer niks aan doen
Maar je hebt wel gelijk hoor, Amsterdam en Den Haag zijn veel gezelliger.quote:
Ik ga gewoon héél erg op tijd wegquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem altijd een extra fles deo mee in dat soort situaties.
Niet dat dat helpt met parkeren trouwens
Neequote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Laat Heer G. je brengen![]()
En ophalen ook dan he?
Als je em kan vindenquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
En dan ga ik ook met een fotocamera bij de AH rondhangen als ik te vroeg ben.
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga gewoon héél erg op tijd weg
[..]
Nee
Achter het paleis op de Dam zit er ook een.quote:
beetjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig![]()
Ter ere van wie is dit feessie dan?
Vandaar dat je Heer G. daar niet wilt hebbenquote:
DAT MOET JE NIET VAN TE VOREN ZEGGENquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
beetje
Ik haal je wel op, gaan we door de straat van APK lopen
Ik hou sowieso niet van wegbrengen en ophalen, want dan moet ik op de klok kijken en om een bepaald moment weer *ergens* zijn. En dat wil ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaar dat je Heer G. daar niet wilt hebben
Aflevering 7 is er ook alquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef Pagan het volgende:
Afgelopen weekeinde Dexter Seizoen 5 aflevering 6 gekeken, erg verslavend. *insert thumbsup smiley*
Geen zorgen, ik ga echt niet zomaar door je straat lopenquote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Achter het paleis op de Dam zit er ook een.
Oef....quote:Op maandag 8 november 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=777
Weg vrolijk humeur
Ik ook, ik zou hem nog aaien voordat we weggingen, maar daar had ie geen zin in.quote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef....
Ik was altijd een beetje bang voor hem als hij zo heel hard blafte
Maar toch hoorde hij wel echt bij Dierenthuis.
ja ook ik heb net een traantje gelaten maar voor hem zelf is het beter.quote:Op maandag 8 november 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=777
Weg vrolijk humeur
Nopequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh-Oh, weet je nou al van wie je dat boek hebt gekregen?
Oh das vast goed gegaan danquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij prima, was in drie kwartier klaar, had er anderhalf uur voor
dus tenzij ik dingen verkeerd begrepen heb denk ik dat het wel goed zit![]()
*om 4:30 al wakker was
Oh jezusquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik was echt klaarwakker, om onverklaarbare redenen
om 6 uur ging mijn wekker pas
zou best kunnen, ik had vanaf gisteravond totdat ik vandaag het tentamen zag liggen ook knallende koppijnquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik had vanaf gisteravond totdat ik vandaag het tentamen zag liggen ook knallende koppijn
helemaal over het mailtje heen gelezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge Zwab. Ik had je nog wat gestuurd via wetransfer, nog niet opgehaald?
Vanochtend was je net zo vroeg wakker als je vroeger ging slapen.
weet je hoe lang zo'n beest moet oefenen voor die kan smsen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa, smsje of ik op chihuahua Bebe wil passen.
Meisje is al bijna een jaar of zo geleden verhuisd, nooit meer iets gehoord, en nu weet ze me ineens weer te vinden
Serieus , ze heeft zelfs het lef om te vragen of ik hem kom halen, of dat ze hem moet komen brengenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je hoe lang zo'n beest moet oefenen voor die kan smsen!
nu niets laten horen en over een jaar vragen of ze op je honden wilt passenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus , ze heeft zelfs het lef om te vragen of ik hem kom halen, of dat ze hem moet komen brengen![]()
Ja wat denk je nou zelf ?
![]()
Pauze
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben toe aan weekend heb ik net bedacht![]()
Nog 3,5 dagen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
4 daagies werken
dan weer een dag vrij
4 daagies werken
dan 2 weken vrij
Uhm ja das 1 van die 2 weken. En volgende week maandag ook weer dagje vrij, dus tot m'n vakantie 2 weekjes van 4 dagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je dan jomantiesj doen in Egypte?
Lekker hoor
Ik werk altijd 4 dagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhm ja das 1 van die 2 weken. En volgende week maandag ook weer dagje vrij, dus tot m'n vakantie 2 weekjes van 4 dagen
Op dit moment werk ik 5 dagen. En af en toe een weekend. En soms een avond. En het is topdrukte op hobby (lees: uitvoerings) gebied.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik werk altijd 4 dagen![]()
Maar ff vakantie tussendoor is altijd lekker![]()
Cat, bijnaaaa kerst.
Dan heb ik ook weer vakantie![]()
Maar dat wist je al
Ja ben er toch eigenlijk wel aan toe, tis de laatste tijd echt een rommeltje hier en hectisch (zou je niet zeggen nee, met al m'n posts hier, maar tis echt zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik werk altijd 4 dagen![]()
Maar ff vakantie tussendoor is altijd lekker![]()
Cat, bijnaaaa kerst.
Dan heb ik ook weer vakantie![]()
Maar dat wist je al
Aftellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snapte 'm.
Nou eerst morgen nog laatste tentamen, dan maandag afstudeerpresentatie van DVM, en dan zijn de laatste hobbels genomen en kunnen we echt naar de vakantie toewerken
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja joh, kom anders ff gezellig langs als je toch vrij bent joh meid, ja leuk, doen we direct een dierentuintje ofzo en wat eten.
En ik heb me dan toch een eeeeenig spel. Ja gezellig meid! En neem die Rooie en die Grijze maar mee.
Meid, meid, meid, we gaan los![]()
![]()
Je hoeft toch alleen deze maand zoveel te werken?
Maar wel lekker om dat vooruitzicht te hebben tijdens de laatste loodjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Al is een weekje Egypte ook weer veel te kort natuurlijkmaar goed, tis gewoon ff lekker een tijdje uit de vaste 'sleur' te zijn. Zeker na tentamens en als DVM dan afgestudeerd is (klopt af)
Ja das ook zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel lekker om dat vooruitzicht te hebben tijdens de laatste loodjes.
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie een beetje gunstige vliegtijden?
En wat moet ik daaraan doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Cat, ik heb mn haar nu al drie keer gewassen na het masker ( en elke keer net zoals ik elke dag doe, 2 keer met shampoo en dan 1 keer conditioner ) en NOG meurt het naar Yasmin Fluff![]()
En zoals net, als ik door de regen loop, en het wordt nat, dan ruikt het echt nog heel sterk
We hebben een reviews forum waar users hun ervaringen met producten kunnen posten hequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Cat, ik heb mn haar nu al drie keer gewassen na het masker ( en elke keer net zoals ik elke dag doe, 2 keer met shampoo en dan 1 keer conditioner ) en NOG meurt het naar Yasmin Fluff![]()
En zoals net, als ik door de regen loop, en het wordt nat, dan ruikt het echt nog heel sterk
Oh sorry, mag dat niet hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben een reviews forum waar users hun ervaringen met producten kunnen posten he
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat moet ik daaraan doen?![]()
Vies vettig stinkspul is het he?Ik heb gemerkt dat I Love Juicy best goed is om de geur eruit te halen. Of een kuurtje The Strokes, heb je die nog in huis?
Maar het heeft vooral tijd nodig. Tot dan: sterkte.
quote:
Ik post niet eens meer in het Lush topic, en bovendien vind ik het ook niet nodig om Lush te bashen hoor, maar Cat kent het produkt dus die snapt mequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Vind je me zo'n powermod dan?
Natuurlijk mag het hier maar dit zijn echt van die dingen waarvan ik dan denk dat mensen het vast fijn vinden om te lezen voor ze zoiets kopen
Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef senesta het volgende:
Leuk Greys! Heel veel plezier saampjes
Neequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik dacht even dat jij ook een trouwjurk ging kopen
Thanksquote:Maar leuk dat je ook een jurk laat makenHeel veel plezier samen
Nee dat komt pas als de jurk klaar is van Maes en ze hem gaat passenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat er gesnotterd worden, of is het alleen in the movies dat het zo'n 'groots moment' is voor vrouwen om dat soort dingen uit te zoeken enzo?
Dankjewelquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik post niet eens meer in het Lush topic, en bovendien vind ik het ook niet nodig om Lush te bashen hoor, maar Cat kent het produkt dus die snapt me
Meisje in de Lushwinkel zei gisteren toen ik er iets van zei : maar je haar pluist niet, dus het werkt wel! En als je je krullen weg wilde werkt het ook!quote:
Whut!?quote:
Serieus, dat brave jonk?quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
Topic verzieken:
Bellatrix week weg
JJH 48 uur weg
Oh 48 uur maarquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehe, zal haar een worst wezen
Forum Opties | |
---|---|