Ruzie maken in ONZ FB, geloof tegen murp en/of Remlof.quote:
Dat mag toch heul niet besproken worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag toch heul niet besproken worden?Ja, maar ik ben een rebel he. De regels betekenen niets voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jaquote:
Look who's backquote:
Ik ben voor!quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Dirkh het volgende:
En? Hebben jullie het Landal huisje al weer gereserveerd?
(leven in topic spuugt)
quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Landal. Arriveren terwijl Take me to your heaven aangezet wordt
.
Voelde me meteen thuisquote:
Ik ben van alle spelletjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
WTF, Tombo is Games crew... ik wist dat ze van de spelletjes was, maar dan meer die andere, de vieze...
Dit houdt in dat jij ook vóór een nieuw Landalweekend bent?quote:
Als Dirkh bier gaat drinken drink ik een glas wijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Als Dirkh dan nu een keer wél echt bier gaat drinken wel
Als jij een glas drinkt, dan drink ik een flesje mee!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als Dirkh bier gaat drinken drink ik een glas wijn
Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, je hebt nog helemaal niet gestemd
Het grote ESF "wat is de beste runner-up"-Tournament
Precies, vorige keer zat er nog één glaasje in de flesquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij een glas drinkt, dan drink ik een flesje mee!
quote:
Ik ga alweer hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
En Greys maar roepen; "Niet tegen Ingetje zeggen hoor", maar nu heb je ons toch gevonden
Ja, zo bén ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
En Greys maar roepen; "Niet tegen Ingetje zeggen hoor", maar nu heb je ons toch gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |