Ruzie maken in ONZ FB, geloof tegen murp en/of Remlof.quote:
Dat mag toch heul niet besproken worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag toch heul niet besproken worden?Ja, maar ik ben een rebel he. De regels betekenen niets voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jaquote:
Look who's backquote:
Ik ben voor!quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Dirkh het volgende:
En? Hebben jullie het Landal huisje al weer gereserveerd?
(leven in topic spuugt)
quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Landal. Arriveren terwijl Take me to your heaven aangezet wordt
.
Voelde me meteen thuisquote:
Ik ben van alle spelletjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
WTF, Tombo is Games crew... ik wist dat ze van de spelletjes was, maar dan meer die andere, de vieze...
Dit houdt in dat jij ook vóór een nieuw Landalweekend bent?quote:
Als Dirkh bier gaat drinken drink ik een glas wijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Als Dirkh dan nu een keer wél echt bier gaat drinken wel
Als jij een glas drinkt, dan drink ik een flesje mee!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als Dirkh bier gaat drinken drink ik een glas wijn
Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, je hebt nog helemaal niet gestemd
Het grote ESF "wat is de beste runner-up"-Tournament
Precies, vorige keer zat er nog één glaasje in de flesquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij een glas drinkt, dan drink ik een flesje mee!
quote:
Ik ga alweer hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
En Greys maar roepen; "Niet tegen Ingetje zeggen hoor", maar nu heb je ons toch gevonden
Ja, zo bén ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
En Greys maar roepen; "Niet tegen Ingetje zeggen hoor", maar nu heb je ons toch gevonden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Door het tournamenttopic ben ik weer wat meer in ESFsferen. Imaani
!
gewoon luisteren en kiezen!quote:
Geeft niet, komt vanzelfquote:
Ik zit al weer een tijdje met, jawel, SkyRadio kerst editie te luisteren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hou het even bij;
If you dont mind
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit al weer een tijdje met, jawel, SkyRadio kerst editie te luisteren.Maar ik vind het zo leuk.
Vlak na Sinterklaas kots ik die muziek wel weer uit, dus dat wordt een leuke kerst.
Nee, maar wel met een oude man!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Je associeert toch niet de muziek die ik daar plaats met SkyRadio hé
Jij hebt de boom zeker al staan?quote:
pffffrt, Chris Rea is al tien keer voorbij gekomen. Leuk joh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wacht, dit is de ESF SC, niet F&F
Lama dan
Ben jij nou een FF-er in hart en nieren of alleen een FF-er als het maar een vachtje heeft?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Dirkh, ik heb iets te biechten
Ik ben een slecht vissenbaasje
Want het is nog vrij lang warm geweest en ik dacht dat ik ze al lang niet meer hoefde voeren.
Maar van de week zag ik er eentje gewoon weer bovenin zwemmen.
Nu moeten ze straks met honger de winterslaap in
Daar word je toch woest van, ze kan net zo goed in zo'n Japans restaurant gaan werken waar ze de vis levend villen en alleen het staartje frituren, want dat spartelt zo lekker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Wisten jullie al dat Greys een ouwe vissenmoordenaar is?
Ik zie een verband met de hoeveelheden sushi die ze nuttigtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar word je toch woest van, ze kan net zo goed in zo'n Japans restaurant gaan werken waar ze de vis levend villen en alleen het staartje frituren, want dat spartelt zo lekker.
Ik dacht serieus dat je goudvissen in je buitenvijver ergens tot aan november moest voeren en dat het daarna even niet meer hoefde. Ga jij steeds dat water temperaturen elke dag dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij nou een FF-er in hart en nieren of alleen een FF-er als het maar een vachtje heeft?
Vissen moet je doorvoeren tot het water 12 graden is, lagere temp en de spijsvertering vermindert, dus geef je ze weinig voer, of wintervoer.
Boos kijkt.
Wat!!!! Eet ze sushi terwijl ze gewoon levende visjes heeft? Hoe kan je dat over je hart verkrijgen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie een verband met de hoeveelheden sushi die ze nuttigt
Nou, het mag best wel een graadje schelen, maar ik heb wel een temperatuurmeter in de pomp zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je goudvissen in je buitenvijver ergens tot aan november moest voeren en dat het daarna even niet meer hoefde. Ga jij steeds dat water temperaturen elke dag dan?
Ik heb geen pompquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het mag best wel een graadje schelen, maar ik heb wel een temperatuurmeter in de pomp zitten.
Duh, je krijgt korting als je je eigen vis meeneemt bij zo'n restaurantquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat!!!! Eet ze sushi terwijl ze gewoon levende visjes heeft? Hoe kan je dat over je hart verkrijgen?
Keihard is ze, keihard.
Niet als de vis aambeien heeft, dan gaat het gewoon even onder het vinnetje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee joh, je moet de vissen temperaturen....rectaal
Maar ze hadden toch wel een hoepeltje waar je ze door liet springen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen pomp
Gewoon een plons water waar ze in zitten. That's it.
Ze kunnen ook dood liggen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch wel een hoepeltje waar je ze door liet springen?
Idd, wij snappen elkaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet als de vis aambeien heeft, dan gaat het gewoon even onder het vinnetje.
Ja, hallo! Als ik een kat verwaarloos, dan kom ik er toch ook niet mee weg door te zeggen: Ja ik heb geen voer, geen kattebak, geen vlooienkam, geen dekentje...quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen pomp
Gewoon een plons water waar ze in zitten. That's it.
Heul niet, die is vernoemd naar Lenny Kuhrquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, hallo! Als ik een kat verwaarloos, dan kom ik er toch ook niet mee weg door te zeggen: Ja ik heb geen voer, geen kattebak, geen vlooienkam, geen dekentje...
Je moet voor je visjes zorgen! Je hebt er verdorie een naar LL vernoemd.
Ja duh. Dat weet iedere visliefhebber. Natuurlijk tenzij je een aparte thermometer hebt, die alleen voor de mond is, anders smaakt het naar vissepoep (sushi)quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, wij snappen elkaar.
Maar dus nooooit in de mond he? Da's te traumatisch voor de vis
Lenny Kuhrquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, die is vernoemd naar Lenny Kuhr
Oh, dan is het een geautomatiseerd visje in een identiteitscrisisquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lenny Kuhrquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: nominatieronde!
Ik plant hem even hier![]()
Ml-etjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pisces
Waar zit jij tegenwoordig?
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ml-etje![]()
Ik ben naar TAL gegaan, nadat er niemand meer in V&A zat
De SC zal wel stukken rustiger blijven nu alles weer in F&F looptquote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jammer! Maar ESF gaat straks weer lopen
gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |