Ik ookquote:
Jij of R?quote:
Nou neequote:
He he, gedoe hequote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou neeMaar het is al bijna klaar
![]()
Greys
Hip heaquote:
Ja maar schijnbaar kon iedereen even alles van iedereen zien ookquote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
erg eh, prutsers, beetje vastlopen bij 3000 bezoekers
Jij zit nog bij serie 1 toch?quote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Hip hea![]()
Ik ga nog een aflevering Dexter doen
ja, dat was het vastlopen gedeeltequote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar schijnbaar kon iedereen even alles van iedereen zien ook
Ja ik heb net pas 2 afleveringen gezien, heerlijk dat ik nog wat in het vooruitzicht hebquote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit nog bij serie 1 toch?
De volgende series worden nog beter
Wat jij wiltquote:Op maandag 8 november 2010 18:52 schreef Muis006 het volgende:
Met of zonder tong?
Moet ik mijn gebit uitdoen?
Ik heb het gewoon drukquote:
Tof!quote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Voor wie wil
[WIN!] Samsung Galaxy Apollo smartphones
Dies vast te moeilijk voor mij, en ik facebook nie, maar toffe wedstrijdquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Voor wie wil
Ja echtquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maes, ik kom net deze tegen![]()
Speelt Fieps nu ook zo leuk met Bobje???
Ja, ik zei toch dat ze onwijs gegroeid isquote:Op maandag 8 november 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja echtHet is wel duidelijk waar ze het geleerd heeft
![]()
Wat kan je goed zien dat ze gegroeid is zeg
Leuk hè babyfoto's/filmpjes kijkenquote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch dat ze onwijs gegroeid is![]()
Ik zat die eerste filmpjes van Sjon nog es te kijken, wat een humpie ook
Vast welquote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en ik vond allemaal Hansfilmpjes ook weer![]()
Ik hoop zo dat t m goed gaat die toffe vogel
Ik heb meegedaanquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Voor wie wil
Over online acties gesproken... iemand interesse om mee te denken over acties voor het behoud van Blijdorp? Ik heb wel wat ideetjes.quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon druk
Moet nog een actie online straks en ik was nog aan het eten en ik moet nog ff bellen en... en...
Ik las eergister dat het gemeentebestuur al heeft toegezegd Blijdorp NOOIT failliet te zullen laten gaan. Dus dat stelde mij al aardig gerustquote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over online acties gesproken... iemand interesse om mee te denken over acties voor het behoud van Blijdorp? Ik heb wel wat ideetjes.
Ik moest goed kijken, maar ik zie hem ook!quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan
Greyzzzz, ik zie je kuikentje
Ik vind het echt een grappig tooltjequote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Ik moest goed kijken, maar ik zie hem ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |