[F1] F1 predictions 2010 Grand Prix van Bahreinquote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Je zit bij Mercedes hoor.quote:
Die heeft gezien op welke plaats McLaren in de constructeurstitel staat en wil daar nu ook bij horenquote:
De successupporter.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die heeft gezien op welke plaats McLaren in de constructeurstitel staat en wil daar nu ook bij horen
Dan ben ik op m'n fanatiekst ghehequote:
Volgens mij is hij in de war met vorig jaar.quote:
Ah maatje, ik ben er ook!quote:
Goed zo! Dus geen SMS nodig.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah maatje, ik ben er ook!
Heb alleen nog geen tijd gezien om op je PM's te antwoordenOh, en IK ben niet degene die websites bouwde, ik beheer(de) er wel een paar in mijn vrijwillige en professionele arbeidzame leven
![]()
Je had het nog met strafpunten in kunnen vullenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef Schunckelstar het volgende:
net de laatste race vergeet ik hem in te vullen![]()
o shitquote:
Die had ik het vooraf voorafgaand aan deze laatste (/edit) race ZEKER gegundquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik zie dat jij voor Hamilton gaat dit weekend?
Oke, jij hebt talent voor dit soort dingen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat vettel gaat winnen en dat ie wereldkampioen wordt
*trommelt rustig verder*quote:
Inderdaad bedankt! Ik vond het weer leukquote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
Gefeliciteerd Tarado en McLaren
Colt en -moppie- bedankt voor het organiseren van dit leuke spel
Mooie is dat ik jouw voorspelling had gekopieerd, de losers eruit gehaald heb en zie wat het brengt!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef -moppie- het volgende:
whehe GJ online was dus eigenlijk de winnaar![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef Waffle het volgende:
Tarado gefeliciteerd en de organisatoren bedankt voor het leuke spel. In maart maar weer verder of niet? :p
Nog niet bekend of ColtZ dit spel zelf volgend seizoen weer zal begeleiden, haal ik uit deze post:quote:Op woensdag 17 november 2010 17:11 schreef Tarado het volgende:
Coltz40 bedankt voor het organiseren en -moppie- bedankt voor hem assisteren
![]()
Volgend jaar hopenlijk weer
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef -moppie- het volgende:
Graag gedaan. Nu hoop ik dat iemand het spel wil voortzetten.
@Sallyquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:32 schreef -moppie- het volgende:
sally ik vind het wel iets voor jou, als hoogst genoteerde vrouw, dit spel voort te zetten.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:32 schreef -moppie- het volgende:
sally ik vind het wel iets voor jou, als hoogst genoteerde vrouw, dit spel voort te zetten.
quote:
FYI: that's a noquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:14 schreef Sally het volgende:
Dus ik moet vriendelijk edoch zeer beleefd bedanken voor deze vrijwillige aanwijzing
Nee, dit seizoen niet! Dit seizoen was, zeker in de tweede helft, bedroevend slecht van mezelf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Sally het volgende:
@ sas: leuk je een keer aan de telefoon te hebben gesproken, al was het niet per se over dit spelletje![]()
![]()
Maar ehm, als ik even in mag wrijven: dit seizoen was ik niet degene in ons team bij wie de strafpuntjes het verschil gemaakt hebben, toch?![]()
Als jij het zo wilt zien, prima!quote:En ik voel me al jaren vereerd om jou als mijn teamgenoot te hebben en dat we ook al jaren voor Red Bull Racing aan het strijden zijn om uitsluitend de eer onder de Predictions-deelnemers.![]()
![]()
Jij bent ouwe rot in het vak Webber, ik ben lefgozertje en overmoedige Vettel, bedoel je dat met 'onze alter ego's'? Daar kan ik me in ieder geval zeker in vinden![]()
Ik hou van coureurs die racen (vettel, Hamilton), in plaats van berekenend rijden en van teams waar de coureurs ook de kans krijgen om tegen elkaar te racen (Red Bull, McLaren), zonder dat een coureur al vanaf het begin de voorkeur krijgt boven een ander.quote:Red Bull was en is al sinds ze de sponsoring op zich namen een Dark Horse-team voor mij geweest: een "wolf in schaapskleren", een "underdogteam dat er ooit wel komt" - en dat laatste is dit jaar echt bewaarheid in de vorm van de wereldtitel binnenslepen (nota bene nog spannend tot de laatste paar kilometers van het F1-seizoen 2010), en het team heeft een paar races eerder al heel clean en met aardige voorsprong het constructeurskampioenschap binnen gehengeld.Dark Horses
![]()
En dan vooral in de vorm van het lied van Amanda Marshall en in de huid van coureurs die met lef weten te racen (maar wel graag op een circuit, NIET op de openbare weg) en als het een keer tegenzit niet wijzen en huilen naar anderen maar de oorzaak bij zichzelf zoeken en leggen!
Ik kan het wel toesturen maar je hebt het zelf denk ik ook op je computer, exel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef ElmarO het volgende:
Als -moppie- mij het bestand wil toesturen wil ik wel eens kijken of ik kan inschatten hoeveel tijd het me kost en of het me lukt. Ik beloof alleen niks.
Please....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef ElmarO het volgende:
Als -moppie- mij het bestand wil toesturen wil ik wel eens kijken of ik kan inschatten hoeveel tijd het me kost en of het me lukt. Ik beloof alleen niks.
Heb je niet al een standaardschema waarvan ik gebruik kan maken of een voorbeeld? Kan ik daar op voortborduren.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan het wel toesturen maar je hebt het zelf denk ik ook op je computer, exel.![]()
Een uurtje per race ben je wel bezig.
PM je email adres maar dan mail ik je het exel bestand van afgelopen jaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je niet al een standaardschema waarvan ik gebruik kan maken of een voorbeeld? Kan ik daar op voortborduren.
OK, we wachten het afquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag pas kijken, dus nog even geduld hebben.
jammer, maar geen probleem hoor, ik kan het helaas ook niet doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb inderdaad gekeken en ik denk niet dat ik er voldoende tijd voor heb. Sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |