[F1] F1 predictions 2010 Grand Prix van Bahreinquote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Je zit bij Mercedes hoor.quote:
Die heeft gezien op welke plaats McLaren in de constructeurstitel staat en wil daar nu ook bij horenquote:
De successupporter.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die heeft gezien op welke plaats McLaren in de constructeurstitel staat en wil daar nu ook bij horen
Dan ben ik op m'n fanatiekst ghehequote:
Volgens mij is hij in de war met vorig jaar.quote:
Ah maatje, ik ben er ook!quote:
Goed zo! Dus geen SMS nodig.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah maatje, ik ben er ook!
Heb alleen nog geen tijd gezien om op je PM's te antwoordenOh, en IK ben niet degene die websites bouwde, ik beheer(de) er wel een paar in mijn vrijwillige en professionele arbeidzame leven
![]()
Je had het nog met strafpunten in kunnen vullenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef Schunckelstar het volgende:
net de laatste race vergeet ik hem in te vullen![]()
o shitquote:
Die had ik het vooraf voorafgaand aan deze laatste (/edit) race ZEKER gegundquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik zie dat jij voor Hamilton gaat dit weekend?
Oke, jij hebt talent voor dit soort dingen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat vettel gaat winnen en dat ie wereldkampioen wordt
*trommelt rustig verder*quote:
Inderdaad bedankt! Ik vond het weer leukquote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
Gefeliciteerd Tarado en McLaren
Colt en -moppie- bedankt voor het organiseren van dit leuke spel
Mooie is dat ik jouw voorspelling had gekopieerd, de losers eruit gehaald heb en zie wat het brengt!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef -moppie- het volgende:
whehe GJ online was dus eigenlijk de winnaar![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |