Ik kan het wel toesturen maar je hebt het zelf denk ik ook op je computer, exel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef ElmarO het volgende:
Als -moppie- mij het bestand wil toesturen wil ik wel eens kijken of ik kan inschatten hoeveel tijd het me kost en of het me lukt. Ik beloof alleen niks.
Please....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef ElmarO het volgende:
Als -moppie- mij het bestand wil toesturen wil ik wel eens kijken of ik kan inschatten hoeveel tijd het me kost en of het me lukt. Ik beloof alleen niks.
Heb je niet al een standaardschema waarvan ik gebruik kan maken of een voorbeeld? Kan ik daar op voortborduren.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan het wel toesturen maar je hebt het zelf denk ik ook op je computer, exel.![]()
Een uurtje per race ben je wel bezig.
PM je email adres maar dan mail ik je het exel bestand van afgelopen jaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je niet al een standaardschema waarvan ik gebruik kan maken of een voorbeeld? Kan ik daar op voortborduren.
OK, we wachten het afquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag pas kijken, dus nog even geduld hebben.
jammer, maar geen probleem hoor, ik kan het helaas ook niet doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb inderdaad gekeken en ik denk niet dat ik er voldoende tijd voor heb. Sorry.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |