Uiteraard, maar er zijn meer pottenquote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef Szura het volgende:
Bij wedstrijden van Thiemo en Robin zitten we meestal gewoon in hun topic
Want?quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubo nu erg geïnteresseerd op de tribune bij Wawa-Ouanna.
Niet heel moeilijk lijkt me: tegenstander in de tweede ronde komt uit deze partij. Al is Tsonga ook toeschouwer.quote:
Oh, ik heb de schema's niet zo voor me, dus dat wist ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet heel moeilijk lijkt me: tegenstander in de tweede ronde komt uit deze partij. Al is Tsonga ook toeschouwer.
Gasquet wint 9-7 in de TB. Heeft Mahut nog MPs gehad?quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Salamando het volgende:
Gasquet nu ook 1-1 in sets tegen Mahut ()
Gasquet heeft 5 MP's gehad, ik denk dus niet dat Mahut nog MP's gehad heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Gasquet wint 9-7 in de TB. Heeft Mahut nog MPs gehad?
Even nog naar Wawa kijken voor ik ga slapen, lekkere nachtwedstrijd.
Ik las het net op de ATP site. Ik denk het ook niet dan.quote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Gasquet heeft 5 MP's gehad, ik denk dus niet dat Mahut nog MP's gehad heeft.
En Clement wint de eerste set met 6-3.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef Salamando het volgende:
Nando staat weer als een krant op de baan
Was trouwens Belucci's derde breakpoint zie ik. Tegenover 8 voor Kohlschreiber, maar die kan het allemaal niet aan. Had weer een kans om terug te breaken in de vorige game, maar slicete de bal uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kohlschreiber maakt een dubbele fout op het eerste BP dat hij deze wedstrijd tegen krijgt
*4-3 Belucci in de derde set.
Ach, dat zijn niet dé mannen natuurlijk. Die komen nog. De Federers, Djokovicen en Murrays van deze wereld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef kevin_ het volgende:
Simon, Kohlschreiber, Monfils toch ook wel en Verdasco opgebrand. Leuk toernooi![]()
.
Hoe zou Monfils anders moeten winnen, door initiatief te nemen ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils wint de tie-break van de eerste set trouwens, weer vooral door fouten van Becker.
Zie je Murray nog veel moeite doen dan? Djoko misschien en Federer zal zijn winning mood wel willen doorzetten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, dat zijn niet dé mannen natuurlijk. Die komen nog. De Federers, Djokovicen en Murrays van deze wereld.
Monfils wint de tie-break van de eerste set trouwens, weer vooral door fouten van Becker.
Morgen iig wel een leuke match denk ik tegen Nalbandian. Mits te allebei zin hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zie je Murray nog veel moeite doen dan? Djoko misschien en Federer zal zijn winning mood wel willen doorzetten.
Nee, maar hij dwingt de fouten ook totaal niet af, Becker slaat de meest simpele ballen uit of in het net.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe zou Monfils anders moeten winnen, door initiatief te nemen ofzo?
Ik bedoel meer, zo speelt Monfils bijna altijd, veel te laffe balletjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar hij dwingt de fouten ook totaal niet af, Becker slaat de meest simpele ballen uit of in het net.
Het ligt er maar aan of iemand er eentje opent of nietquote:Op woensdag 10 november 2010 03:30 schreef Outlined het volgende:
hadden andere masters ook hun eigen topic ?
Hij staat er weer zo enorm actief bij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef TheGeneral het volgende:
Haha, Murray wordt helemaal zoekgespeeld![]()
6-2.
Misschien speelt zijn Call of Duty injury hem nog partenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:38 schreef kevin_ het volgende:
De baan is te snel voor Murray lijkt het..
Dat jaquote:Op woensdag 10 november 2010 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien speelt zijn Call of Duty injury hem nog parten
I want to believequote:Op woensdag 10 november 2010 14:56 schreef TheGeneral het volgende:
Hij had ook helemaal geen blessure.
quote:
Ik rui tegenstrijdigheid, maar dit is wel weggeven jaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een faalhaas is Nalbandian toch ook
is nog moe van Valencia, wat hij gewonnen heeftquote:
Djokovic oogde niet moe, moest ook een finale spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef Outlined het volgende:
[..]
is nog moe van Valencia, wat hij gewonnen heeft
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Federer wint van Gasquet met twee keer 6-4.
niet aan meegedaan zelfs, denk dat dat te maken heeft met dat hij op vrijdag nog in actie kwam in Baselquote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Outlined het volgende:
waarom doet Haase niet mee, de kwali's niet overleefd?
2-6 6-4 7-6 gewonnen, op het randje.quote:
Zieke stopvolley nog evenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ouderwets servevolley, heerlijk om naar te kijken
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zeg Llodra opstellen in de DC-finale naast Monfils
DIe King Kong posequote:
Hij denkt: Ik ben toch al geplaatstquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
Berdych maakt na 5-4* in de tie-break maar liefst 4 punten. Davydenko 27.
en op http://atdhe.net/quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Sport 1, Unibet, enz. zoals alle Masterstoernooien al tientallen maanden lang. Mag onderhand duidelijk zijn.
Nou ja, dan zou hij wel aanvallend moeten spelen, wat hij wel kan. Maar zo is het een verschrikking.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef Outlined het volgende:
je vraagt je of waar Murray op de ATP lijst zou staan als zijn loopvermogen ook maar iets minder goed was
Tijdens de AO en voor de AO was hij een genot om te zien hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Cilic ongelooflijk matig geworden zeg. Je zag het natuurlijk al in zijn resultaten dit jaar, maar ik heb hem niet vaak zien spelen eigenlijk. Dit is vrij treurig.
Totaal geen vertrouwen in zijn slagen.
"bevangen door passie" zou ik het willen noemenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In dit geval pleurde hij hem weg hoor.
Dat mag. Maar hij pleurde hem gewoon weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
"bevangen door passie" zou ik het willen noemen
De passie gecombineerd met 'Fuck you' is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
"bevangen door passie" zou ik het willen noemen
we hebben nog een troef hoorquote:
je was de troef helemaal nietquote:
Vaduz was zeker de troefquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef franklop het volgende:
[..]
je was de troef helemaal niet![]()
wel weer lekker jinx ja
ons ongeluk weegt blijkbaar niet tegen zijn kennis opquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
Hij viel wel erg nep hoor.. Leuk punt, maar aan het begin van de partij had dit gewoon een applausje opgeleverd.
Hij voegt nog show toe ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
Hij viel wel erg nep hoor.. Leuk punt, maar aan het begin van de partij had dit gewoon een applausje opgeleverd.
el o elquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
quote:
Doe niet zo gek. Zo super was dat allemaal niet. Waarschijnlijk omdat ik pas net de partij binnenval zie je dat. Maar als je de partij volgt zit je er helemaal in en kan dat moment je grijpen + de reactie van het publiek.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij voegt nog show toe ook
Je had jou eens moeten horen als Federer zo'n punt maakte op zo'n moment (zonder koprol, want dat doet Fed niet)
Het ging ook helemaal niet over hoe mooi het punt was...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo gek. Zo super was dat allemaal niet. Waarschijnlijk omdat ik pas net de partij binnenval zie je dat. Maar als je de partij volgt zit je er helemaal in en kan dat moment je grijpen + de reactie van het publiek.
Natuurlijk doet hij het leuk, en is het een baas zoals hij speelt, maar dat punt was niet overdreven mooi.
Ah oke. Het moment was natuurlijk wel geweldig en het publiek erachter. Maar het punt an sich had ik het over.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Het ging ook helemaal niet over hoe mooi het punt was...
En met Soderling aan het net weet je het nooit.. Dus dat deed hij wel netjes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:43 schreef Norrage het volgende:
Clutch matchpoint wegwerken heet dat
Maar hij serveert zich er voorlopig nog uit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Soderling maakt wel echt grote fouten nu..
En de dubbel of de misser op de AD court.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Alleen wel altijd die ace op deuce.
Die laatste wel onder druk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En de dubbel of de misser op de AD court.
Kijk jij naar dezelfde wedstrijd?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die Sod heeft antivries in zijn aders lopen.
Ik val er net in. Dat moet echt een record zijn.quote:
Op dat ene punt, grappenmaker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kijk jij naar dezelfde wedstrijd?![]()
Wat een misser op MP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |