Nou ja, dan zou hij wel aanvallend moeten spelen, wat hij wel kan. Maar zo is het een verschrikking.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef Outlined het volgende:
je vraagt je of waar Murray op de ATP lijst zou staan als zijn loopvermogen ook maar iets minder goed was
Tijdens de AO en voor de AO was hij een genot om te zien hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Cilic ongelooflijk matig geworden zeg. Je zag het natuurlijk al in zijn resultaten dit jaar, maar ik heb hem niet vaak zien spelen eigenlijk. Dit is vrij treurig.
Totaal geen vertrouwen in zijn slagen.
"bevangen door passie" zou ik het willen noemenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In dit geval pleurde hij hem weg hoor.
Dat mag. Maar hij pleurde hem gewoon weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
"bevangen door passie" zou ik het willen noemen
De passie gecombineerd met 'Fuck you' is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
"bevangen door passie" zou ik het willen noemen
we hebben nog een troef hoorquote:
je was de troef helemaal nietquote:
Vaduz was zeker de troefquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef franklop het volgende:
[..]
je was de troef helemaal niet![]()
wel weer lekker jinx ja
ons ongeluk weegt blijkbaar niet tegen zijn kennis opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |