ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulksquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Duim!![]()
dat kan in een paar uur al
Neuh, veuls te koud, ik blijf er nog lekker even in zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit de kast? Sorry - had ik gemist, volg niet alle topics.
Vrees niet, die van mij zal niet snel veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulks
hoe gaat het met JB?
het is Q, het is fok... wat dacht je zelf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulks
hoe gaat het met JB?
das wel sneu zeg.....maar aan de andere kant vond ie jou dan weer niet leuk genoeg en daar kun je dan maar beter nu achter komen dan over een paar maanden....quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef love_sharon het volgende:
Pff heb ik eindelijk besloten dat ik voor hem wil gaan, jongen waarmee ik veel dates heb gehad, vind die dat ik hem te lang aan het lijntje heb gehouden. Auwh.
Komende tijd geen dates meer voor mij.
Eerst wel hij vroeg zelfs of we al serieus waren maar toen hield ik het af.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das wel sneu zeg.....maar aan de andere kant vond ie jou dan weer niet leuk genoeg en daar kun je dan maar beter nu achter komen dan over een paar maanden....
speel je een keer hard2get, ist weer niet goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Eerst wel hij vroeg zelfs of we al serieus waren maar toen hield ik het af.
En nu opeens heb ik te lang gewacht volgens hem. Mannen
jou! eerst de boot afhouden...en dan ineens toehappen!quote:
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
Maar ik deed het niet expres was er toen nog niet zeker van
Wat is er gebeurd metquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
Maarja nu dan maar weer veel mannen versieren
quote:Komende tijd geen dates meer voor mij.
Je gaat ze toch wel een beetje zoenen? Anders is het gewoon gemeenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef love_sharon het volgende:
Versieren en dates is een groot verschil
De bijbel is je vriendquote:
ja, dat doe ik eigenlijk wel....quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
De bijbel is je vriend
Terug in on-topic land: geef 3rdrock eens een trap onder z'n kont, Sharon. Hij loopt de kantjes er vanaf.
How are YOU doin'?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
kom jij hier vaker?quote:
wil je een zaag?quote:
om mn openingszin af te zagen.....quote:
maar ik heb je wel aan t lachen gekregenquote:
bemoei je er niet mee :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef douche-eendje het volgende:
3rdRock, die grap is nu wel afgezaagd....
you've had your chance honeyquote:
Dit is gewoon bijna aandoenlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef macondo het volgende:
Na zulke flauwe grappen ga je al bijna Lamon missen.
Ken ik jou niet ergens van?quote:
Ja, laat me nou toch eens met rust man.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef GlenSpey het volgende:
Baaaaaah
Zit alweer enige tijd achter iemand aan (dezelfde persoon waar ik al heel erg lang tevergeefs achter aan zit) en het wil weer niet lukken.
Maar toch ken ik het ook niet laten om het te blijven proberenherkenbaar @ iemand?
Tijdje geleden alweer trouwens dat ik hier postte
Geslacht: Manquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:49 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ja, laat me nou toch eens met rust man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik baal er toch een beetje van, ik krijg haar ook niet aan het meeten![]()
![]()
maar nu heb ik dus een knipoog ontvangen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
"Weet je wat ik doe! Ik meld me aan op een datingsite en ga vervolgens 5 jaar voor m'n virtuele brievenbus staan te wachten op reactie's!!"
Yup, een garantie op succes!
Hoewel je dan wel veel tijd vrij hebt om met alle serialdaters in dit topic te sletten
Het zit allemaal vrij ingewikkeld in elkaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:03 schreef Silenus het volgende:
Hoe meer je achter haar aanloopt, hoe onaantrekkelijker je wordt.
Ik heb een aantal maanden geleden hetzelfde gehad. Na even rondgekeken te hebben op RP kreeg ik opeens een interessebericht, uiteraard om msn uit te wisselen moest ik natuurlijk wel weer een maand lidmaatschap betalen maargoed. Ik heb haar toegevoegd en heb de afwachtende houding aangenomen. Dat wil zeggen online gaan op msn en dan niks zeggen, immers was zij degene met interesse dus dan zou zij t initiatief daar ook wel nemen.... niet dus. We zijn nu 3 maanden verder en ik heb de beste dame nog steeds niet gesproken. Hoeft ook niet perse van mij, maar als je dat wel wil dan kan je dus beter zelf het initiatief nemen. Want zoals zij dat doet (wél interesse, maar verder niks) zo doen de meeste dames het.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
hey, ik ben er weer in datingsiteervaringen topic.
ik had me tijdje terug opnieuw aangemeld op zon site, en heb niets gedaan daarmee verder.
was tijdje terug, en dat ging zoiets:
[..]
maar nu heb ik dus een knipoog ontvangen.
wat moet ik ermee doen? ik wil geen knipoog ontvangen. wat betekent dat?
sturen dat soort meisjes knipogen naar iedereen. waarom naar mij? ik durf niets terug te doen.
ik hoop op een een meisje die me red ofzo
ik wil er geen moeite voor doen, of ik kan het niet ofzo -maar als ik niets doe, gebeurt er ook niets.
ja het is kansloos voor me.....wordt er depri van als ik er aan denkquote:Op woensdag 10 november 2010 00:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden hetzelfde gehad. Na even rondgekeken te hebben op RP kreeg ik opeens een interessebericht, uiteraard om msn uit te wisselen moest ik natuurlijk wel weer een maand lidmaatschap betalen maargoed. Ik heb haar toegevoegd en heb de afwachtende houding aangenomen. Dat wil zeggen online gaan op msn en dan niks zeggen, immers was zij degene met interesse dus dan zou zij t initiatief daar ook wel nemen.... niet dus. We zijn nu 3 maanden verder en ik heb de beste dame nog steeds niet gesproken. Hoeft ook niet perse van mij, maar als je dat wel wil dan kan je dus beter zelf het initiatief nemen. Want zoals zij dat doet (wél interesse, maar verder niks) zo doen de meeste dames het.
ja weet ik, dat is me al paar keer gebeurd in die paar maanden tijd en dat had ik redelijk snel doorquote:Niet om je te ontmoedigen trouwens maar knipogen komen soms ook wel eens van automatische profielen af, in de hoop dat je daardoor een betaald account neemt. Meestal probeer ik dan ook met de beschikbare info die er op het betreffende profiel te vinden is een hyves of facebook ofzo te vinden, voor ik er wel of niet op inga
Maarja, het vantevoren al als kansloos zien gaat ook niet helpenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het is kansloos voor me.....wordt er depri van als ik er aan denk
[..]
En wat is het praktisch nut daar vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
Nou....quote:Op woensdag 10 november 2010 00:59 schreef love_sharon het volgende:
Ik weet niet of het praktisch is maar het is wel leuk
Ik vind het grootspraak van een meisje dat eigenlijk een beetje gedumpt is, omdat ze niet durfde te beslissen.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:02 schreef love_sharon het volgende:
Beter lezen: Niet daten maar versieren, groot verschil
Ja, maar om na 1 tegenslag dan maar mannen te gaan versieren, ineens geloof je er niet meer in?quote:Op woensdag 10 november 2010 01:08 schreef love_sharon het volgende:
Volgens mij heb ik dat allang gezegd. Alweer beter lezen.
Wij zijn ook slecht hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:12 schreef love_sharon het volgende:
In mannen? Altijd![]()
Maar blijkbaar hoeft het serieuze nog niet anders was dit wel goed gegaan
Hallo daarquote:Op woensdag 10 november 2010 01:12 schreef love_sharon het volgende:
In mannen? Altijd![]()
Maar blijkbaar hoeft het serieuze nog niet anders was dit wel goed gegaan
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef love_sharon het volgende:
Pff heb ik eindelijk besloten dat ik voor hem wil gaan, jongen waarmee ik veel dates heb gehad, vind die dat ik hem te lang aan het lijntje heb gehouden. Auwh.
Komende tijd geen dates meer voor mij.
Oh jij bent zo iemand die alleen serieus datequote:Op woensdag 10 november 2010 01:02 schreef love_sharon het volgende:
Beter lezen: Niet daten maar versieren, groot verschil
Ik kwam zo iemand op Paiq tegen..quote:
Je deed niet snel serieus genoeg, meneer kon geen hoogte van je krijgen en nu heb je spijt...quote:Op woensdag 10 november 2010 01:36 schreef love_sharon het volgende:
Ehm nee, als iemand zo begint ren ik juist weg![]()
Het was juist andersom dat ik niet snel serieus genoeg was
heldinquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Godshand het volgende:
Mannen versieren lost dat gat in je hart niet op. En zorgt ervoor dat je nog meer van dit soort situaties creëert.
Versieren kan leuk zijn, maar het moet geen middel zijn om gekwetste harten proberen te pleisteren.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, die van mij zal niet snel veranderen.
Mooi dan kan ik met een gerusthart weer een tijde van fok wegblijven!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is Q, het is fok... wat dacht je zelf?![]()
eehm, werkloos en single. niks veranderd dus.
Tsk!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Mooi dan kan ik met een gerusthart weer een tijde van fok wegblijven!
De taliban zit ook op Paiq, heb ik gehoord. Maar volgens mij is zijn date vanmiddag pas.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Neelix het volgende:
Nog geen verslag van Lamon. Zou hij ontvoerd zijn door een enge man met een nepprofiel?
Onzin, lekker los gaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Godshand het volgende:
Mannen versieren lost dat gat in je hart niet op. En zorgt ervoor dat je nog meer van dit soort situaties creëert.
Versieren kan leuk zijn, maar het moet geen middel zijn om gekwetste harten proberen te pleisteren.
Misschien komt het omdat niemand op vrouwen valt die Erik heten .quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef LoveMeTender het volgende:
Bij be2 is het wel ok. Ik heb zo'n persoonlijkheidstest gedaan met grappige vragen over jezelf, enz. Alleen heb ik nog geen date gescoord. Heeft iemand anders ook ervaring met be2?
Oh ja, ik zou nog even naar de Neude fietsen hè?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Neelix het volgende:
Nog geen verslag van Lamon. Zou hij ontvoerd zijn door een enge man met een nepprofiel?
Goh, wist niet dat Sarah Michelle Gellar ook in Nederland een stulpje had.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
NL73196739
Deze kan niet echt zijn en andersmaar ook
Nee joh, die site is helemaal niets. Als je een date wil ga je lekker naar Paiq - doen wij ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef LoveMeTender het volgende:
Bij be2 is het wel ok. Ik heb zo'n persoonlijkheidstest gedaan met grappige vragen over jezelf, enz. Alleen heb ik nog geen date gescoord. Heeft iemand anders ook ervaring met be2?
Dan nog. Ik geloof dat we hier inmiddels wel goed letten op mensen die onbekende sites aanprijzen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
(spamhoerrr - even werken aan je cover. Vier posts..)
Goed idee!quote:Zullen we anders gewoon alle gespamde sites uit de OP halen?
" Ook verwacht ik natuurlijk wat bed ervaringen"quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
NL73196739
Deze kan niet echt zijn en andersmaar ook
Zo'n foto en dan het stukje tekst laten schrijven door een VMBO'er ^_^quote:Op woensdag 10 november 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" Ook verwacht ik natuurlijk wat bed ervaringen"
En nou is het wachten op de eerste onverlaat die namens concurrentie gaat spammenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem uit de OP op de wiki gehaald.
Die pakt de oude OP.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
En nou is het wachten op de eerste onverlaat die namens concurrentie gaat spammen![]()
Overigens: bij dat maak-vervolg-topic-knopje, pakt die de oude OP, of haalt die het van de wiki?
1 per week vind mn lever ook goedquote:Op woensdag 10 november 2010 14:56 schreef macondo het volgende:
@LoveMeTender, we zijn omkoopbaar hoor. Een flesje single malt per persoon per dag en we dichten je prutsite een goddelijke status toe.
Vergeet je fototoestel nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zo even naar de stad. Wie weet zie ik ze, dat zou toch geweldig zijn.
nou. net als je denkt dat je dag niet beter kan worden...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zo even naar de stad. Wie weet zie ik ze, dat zou toch geweldig zijn.
quote:Nog een kleine update,
Verder val ik ook niet op:
- Mannen op paard in maillot
- Mannen wiens - vast ooit prachtige volle bos met - haar zich heeft teruggetrokken, en op een ander deel van het lichaam een onderkomen heeft gevonden.
quote:Ik ontving zojuist een berichtje, ik citeer: " Doe eens normaal arrogant stuk vreten " van een meneer wiens naam ik hier niet zal vermelden.
Daar schrok ik een beetje van, dat was namelijk niet mijn bedoeling. Dus, bij deze:
een sorry voor de man in maillot op KWPN-er,
Sorry vader van 2 kinderen, groot geschapen, met snor.
Verder ook een welgemeende sorry voor ieder die zo vriendelijk is mijn profiel te bekijken en zich herkent in het bovenstaande.
Overigens, ik heb meneer welke mij hierop heeft gewezen een mailtje teruggestuurd, waarna hij zijn excuses aanbood.
Aardige man.
Ik dacht net, áls Silenus een kloon heeft gemaakt dan moet dit haar zijnquote:
Moet ik hieruit opmaken dat jullie en masse lopen te klonen en kutten op RP?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht net, áls Silenus een kloon heeft gemaakt dan moet dit haar zijn
edit: maar ik denk dat het Kieskleurig is
Echt een geweldig profiel, je ziet dat ze goed en grappig kan schrijven. Is aantrekkelijker dan wat dan ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht net, áls Silenus een kloon heeft gemaakt dan moet dit haar zijn
edit: maar ik denk dat het Kieskleurig is
Sla je slagquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt een geweldig profiel, je ziet dat ze goed en grappig kan schrijven. Is aantrekkelijker dan wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |