kom jij hier vaker?quote:
wil je een zaag?quote:
om mn openingszin af te zagen.....quote:
maar ik heb je wel aan t lachen gekregenquote:
bemoei je er niet mee :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef douche-eendje het volgende:
3rdRock, die grap is nu wel afgezaagd....
you've had your chance honeyquote:
Dit is gewoon bijna aandoenlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef macondo het volgende:
Na zulke flauwe grappen ga je al bijna Lamon missen.
Ken ik jou niet ergens van?quote:
Ja, laat me nou toch eens met rust man.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef GlenSpey het volgende:
Baaaaaah
Zit alweer enige tijd achter iemand aan (dezelfde persoon waar ik al heel erg lang tevergeefs achter aan zit) en het wil weer niet lukken.
Maar toch ken ik het ook niet laten om het te blijven proberenherkenbaar @ iemand?
Tijdje geleden alweer trouwens dat ik hier postte
Geslacht: Manquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:49 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ja, laat me nou toch eens met rust man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik baal er toch een beetje van, ik krijg haar ook niet aan het meeten![]()
![]()
maar nu heb ik dus een knipoog ontvangen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
"Weet je wat ik doe! Ik meld me aan op een datingsite en ga vervolgens 5 jaar voor m'n virtuele brievenbus staan te wachten op reactie's!!"
Yup, een garantie op succes!
Hoewel je dan wel veel tijd vrij hebt om met alle serialdaters in dit topic te sletten
Het zit allemaal vrij ingewikkeld in elkaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:03 schreef Silenus het volgende:
Hoe meer je achter haar aanloopt, hoe onaantrekkelijker je wordt.
Ik heb een aantal maanden geleden hetzelfde gehad. Na even rondgekeken te hebben op RP kreeg ik opeens een interessebericht, uiteraard om msn uit te wisselen moest ik natuurlijk wel weer een maand lidmaatschap betalen maargoed. Ik heb haar toegevoegd en heb de afwachtende houding aangenomen. Dat wil zeggen online gaan op msn en dan niks zeggen, immers was zij degene met interesse dus dan zou zij t initiatief daar ook wel nemen.... niet dus. We zijn nu 3 maanden verder en ik heb de beste dame nog steeds niet gesproken. Hoeft ook niet perse van mij, maar als je dat wel wil dan kan je dus beter zelf het initiatief nemen. Want zoals zij dat doet (wél interesse, maar verder niks) zo doen de meeste dames het.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
hey, ik ben er weer in datingsiteervaringen topic.
ik had me tijdje terug opnieuw aangemeld op zon site, en heb niets gedaan daarmee verder.
was tijdje terug, en dat ging zoiets:
[..]
maar nu heb ik dus een knipoog ontvangen.
wat moet ik ermee doen? ik wil geen knipoog ontvangen. wat betekent dat?
sturen dat soort meisjes knipogen naar iedereen. waarom naar mij? ik durf niets terug te doen.
ik hoop op een een meisje die me red ofzo
ik wil er geen moeite voor doen, of ik kan het niet ofzo -maar als ik niets doe, gebeurt er ook niets.
ja het is kansloos voor me.....wordt er depri van als ik er aan denkquote:Op woensdag 10 november 2010 00:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden hetzelfde gehad. Na even rondgekeken te hebben op RP kreeg ik opeens een interessebericht, uiteraard om msn uit te wisselen moest ik natuurlijk wel weer een maand lidmaatschap betalen maargoed. Ik heb haar toegevoegd en heb de afwachtende houding aangenomen. Dat wil zeggen online gaan op msn en dan niks zeggen, immers was zij degene met interesse dus dan zou zij t initiatief daar ook wel nemen.... niet dus. We zijn nu 3 maanden verder en ik heb de beste dame nog steeds niet gesproken. Hoeft ook niet perse van mij, maar als je dat wel wil dan kan je dus beter zelf het initiatief nemen. Want zoals zij dat doet (wél interesse, maar verder niks) zo doen de meeste dames het.
ja weet ik, dat is me al paar keer gebeurd in die paar maanden tijd en dat had ik redelijk snel doorquote:Niet om je te ontmoedigen trouwens maar knipogen komen soms ook wel eens van automatische profielen af, in de hoop dat je daardoor een betaald account neemt. Meestal probeer ik dan ook met de beschikbare info die er op het betreffende profiel te vinden is een hyves of facebook ofzo te vinden, voor ik er wel of niet op inga
Maarja, het vantevoren al als kansloos zien gaat ook niet helpenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het is kansloos voor me.....wordt er depri van als ik er aan denk
[..]
En wat is het praktisch nut daar vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
Maarja nu dan maar weer veel mannen versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |