ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulksquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Duim!![]()
dat kan in een paar uur al
Neuh, veuls te koud, ik blijf er nog lekker even in zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit de kast? Sorry - had ik gemist, volg niet alle topics.
Vrees niet, die van mij zal niet snel veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulks
hoe gaat het met JB?
het is Q, het is fok... wat dacht je zelf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulks
hoe gaat het met JB?
das wel sneu zeg.....maar aan de andere kant vond ie jou dan weer niet leuk genoeg en daar kun je dan maar beter nu achter komen dan over een paar maanden....quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef love_sharon het volgende:
Pff heb ik eindelijk besloten dat ik voor hem wil gaan, jongen waarmee ik veel dates heb gehad, vind die dat ik hem te lang aan het lijntje heb gehouden. Auwh.
Komende tijd geen dates meer voor mij.
Eerst wel hij vroeg zelfs of we al serieus waren maar toen hield ik het af.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das wel sneu zeg.....maar aan de andere kant vond ie jou dan weer niet leuk genoeg en daar kun je dan maar beter nu achter komen dan over een paar maanden....
speel je een keer hard2get, ist weer niet goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Eerst wel hij vroeg zelfs of we al serieus waren maar toen hield ik het af.
En nu opeens heb ik te lang gewacht volgens hem. Mannen
jou! eerst de boot afhouden...en dan ineens toehappen!quote:
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
Maar ik deed het niet expres was er toen nog niet zeker van
Wat is er gebeurd metquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
Maarja nu dan maar weer veel mannen versieren
quote:Komende tijd geen dates meer voor mij.
Je gaat ze toch wel een beetje zoenen? Anders is het gewoon gemeenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef love_sharon het volgende:
Versieren en dates is een groot verschil
De bijbel is je vriendquote:
ja, dat doe ik eigenlijk wel....quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
De bijbel is je vriend
Terug in on-topic land: geef 3rdrock eens een trap onder z'n kont, Sharon. Hij loopt de kantjes er vanaf.
How are YOU doin'?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
Maarja nu dan maar weer veel mannen versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |