Nou....quote:Op woensdag 10 november 2010 00:59 schreef love_sharon het volgende:
Ik weet niet of het praktisch is maar het is wel leuk
Ik vind het grootspraak van een meisje dat eigenlijk een beetje gedumpt is, omdat ze niet durfde te beslissen.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:02 schreef love_sharon het volgende:
Beter lezen: Niet daten maar versieren, groot verschil
Ja, maar om na 1 tegenslag dan maar mannen te gaan versieren, ineens geloof je er niet meer in?quote:Op woensdag 10 november 2010 01:08 schreef love_sharon het volgende:
Volgens mij heb ik dat allang gezegd. Alweer beter lezen.
Wij zijn ook slecht hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:12 schreef love_sharon het volgende:
In mannen? Altijd![]()
Maar blijkbaar hoeft het serieuze nog niet anders was dit wel goed gegaan
Hallo daarquote:Op woensdag 10 november 2010 01:12 schreef love_sharon het volgende:
In mannen? Altijd![]()
Maar blijkbaar hoeft het serieuze nog niet anders was dit wel goed gegaan
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef love_sharon het volgende:
Pff heb ik eindelijk besloten dat ik voor hem wil gaan, jongen waarmee ik veel dates heb gehad, vind die dat ik hem te lang aan het lijntje heb gehouden. Auwh.
Komende tijd geen dates meer voor mij.
Oh jij bent zo iemand die alleen serieus datequote:Op woensdag 10 november 2010 01:02 schreef love_sharon het volgende:
Beter lezen: Niet daten maar versieren, groot verschil
Ik kwam zo iemand op Paiq tegen..quote:
Je deed niet snel serieus genoeg, meneer kon geen hoogte van je krijgen en nu heb je spijt...quote:Op woensdag 10 november 2010 01:36 schreef love_sharon het volgende:
Ehm nee, als iemand zo begint ren ik juist weg![]()
Het was juist andersom dat ik niet snel serieus genoeg was
heldinquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Godshand het volgende:
Mannen versieren lost dat gat in je hart niet op. En zorgt ervoor dat je nog meer van dit soort situaties creëert.
Versieren kan leuk zijn, maar het moet geen middel zijn om gekwetste harten proberen te pleisteren.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, die van mij zal niet snel veranderen.
Mooi dan kan ik met een gerusthart weer een tijde van fok wegblijven!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is Q, het is fok... wat dacht je zelf?![]()
eehm, werkloos en single. niks veranderd dus.
Tsk!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Mooi dan kan ik met een gerusthart weer een tijde van fok wegblijven!
De taliban zit ook op Paiq, heb ik gehoord. Maar volgens mij is zijn date vanmiddag pas.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Neelix het volgende:
Nog geen verslag van Lamon. Zou hij ontvoerd zijn door een enge man met een nepprofiel?
Onzin, lekker los gaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Godshand het volgende:
Mannen versieren lost dat gat in je hart niet op. En zorgt ervoor dat je nog meer van dit soort situaties creëert.
Versieren kan leuk zijn, maar het moet geen middel zijn om gekwetste harten proberen te pleisteren.
Misschien komt het omdat niemand op vrouwen valt die Erik heten .quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef LoveMeTender het volgende:
Bij be2 is het wel ok. Ik heb zo'n persoonlijkheidstest gedaan met grappige vragen over jezelf, enz. Alleen heb ik nog geen date gescoord. Heeft iemand anders ook ervaring met be2?
Oh ja, ik zou nog even naar de Neude fietsen hè?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Neelix het volgende:
Nog geen verslag van Lamon. Zou hij ontvoerd zijn door een enge man met een nepprofiel?
Goh, wist niet dat Sarah Michelle Gellar ook in Nederland een stulpje had.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
NL73196739
Deze kan niet echt zijn en andersmaar ook
Nee joh, die site is helemaal niets. Als je een date wil ga je lekker naar Paiq - doen wij ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef LoveMeTender het volgende:
Bij be2 is het wel ok. Ik heb zo'n persoonlijkheidstest gedaan met grappige vragen over jezelf, enz. Alleen heb ik nog geen date gescoord. Heeft iemand anders ook ervaring met be2?
Dan nog. Ik geloof dat we hier inmiddels wel goed letten op mensen die onbekende sites aanprijzen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
(spamhoerrr - even werken aan je cover. Vier posts..)
Goed idee!quote:Zullen we anders gewoon alle gespamde sites uit de OP halen?
" Ook verwacht ik natuurlijk wat bed ervaringen"quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
NL73196739
Deze kan niet echt zijn en andersmaar ook
Zo'n foto en dan het stukje tekst laten schrijven door een VMBO'er ^_^quote:Op woensdag 10 november 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" Ook verwacht ik natuurlijk wat bed ervaringen"
En nou is het wachten op de eerste onverlaat die namens concurrentie gaat spammenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem uit de OP op de wiki gehaald.
Die pakt de oude OP.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
En nou is het wachten op de eerste onverlaat die namens concurrentie gaat spammen![]()
Overigens: bij dat maak-vervolg-topic-knopje, pakt die de oude OP, of haalt die het van de wiki?
1 per week vind mn lever ook goedquote:Op woensdag 10 november 2010 14:56 schreef macondo het volgende:
@LoveMeTender, we zijn omkoopbaar hoor. Een flesje single malt per persoon per dag en we dichten je prutsite een goddelijke status toe.
Vergeet je fototoestel nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zo even naar de stad. Wie weet zie ik ze, dat zou toch geweldig zijn.
nou. net als je denkt dat je dag niet beter kan worden...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zo even naar de stad. Wie weet zie ik ze, dat zou toch geweldig zijn.
quote:Nog een kleine update,
Verder val ik ook niet op:
- Mannen op paard in maillot
- Mannen wiens - vast ooit prachtige volle bos met - haar zich heeft teruggetrokken, en op een ander deel van het lichaam een onderkomen heeft gevonden.
quote:Ik ontving zojuist een berichtje, ik citeer: " Doe eens normaal arrogant stuk vreten " van een meneer wiens naam ik hier niet zal vermelden.
Daar schrok ik een beetje van, dat was namelijk niet mijn bedoeling. Dus, bij deze:
een sorry voor de man in maillot op KWPN-er,
Sorry vader van 2 kinderen, groot geschapen, met snor.
Verder ook een welgemeende sorry voor ieder die zo vriendelijk is mijn profiel te bekijken en zich herkent in het bovenstaande.
Overigens, ik heb meneer welke mij hierop heeft gewezen een mailtje teruggestuurd, waarna hij zijn excuses aanbood.
Aardige man.
Ik dacht net, áls Silenus een kloon heeft gemaakt dan moet dit haar zijnquote:
Moet ik hieruit opmaken dat jullie en masse lopen te klonen en kutten op RP?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht net, áls Silenus een kloon heeft gemaakt dan moet dit haar zijn
edit: maar ik denk dat het Kieskleurig is
Echt een geweldig profiel, je ziet dat ze goed en grappig kan schrijven. Is aantrekkelijker dan wat dan ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht net, áls Silenus een kloon heeft gemaakt dan moet dit haar zijn
edit: maar ik denk dat het Kieskleurig is
Sla je slagquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt een geweldig profiel, je ziet dat ze goed en grappig kan schrijven. Is aantrekkelijker dan wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |