whehehe dat heb ik ook wel eens met mijn autosleutel gehadquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik had.heb ook altijd de neiging om te controleren of ik mijn sleutels bij heb. Ook van mijn fiets. Zo was ik een keer aan het fietsen voelde in mijn broekzak. He shit geen fietssleutels. Ik in de remmen knijpen, toen pas realiseerde ik me dat mijn fietssleutels natuurlijk op mijn fiets zaten.
Als ik shag bij zou hebben, zou er iets goed mis zijnquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij altijd links en shag rechts
Ja Ikeaquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gekkenhuis, daar kun je echt heerlijk van uit eten
En als het Ikea is heb je er genoeg aan
ook hier weer: knip links en telefoon rechtsquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
nja, ff serieus, ik MOET altijd mijn portemonnee en sleutels in mijn rechter jaszak, en de telefoon in mijn linker
je laat hem niet in een goed gekleurd bed slapen en de bank kleurt niet bij mijn broek en schoenen e.d.quote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is er één.
Als ik hem niet mag ontleden valt er weinig te sorteren
Ja hahahahahaquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gezegd: eetbonnen? eet je zelf wel eens in je restaurant joh? de gehakt ballen smaken dooie rat, de patat is om van te huilen, de kip is droger dan de sahara, j eweet wel wat j e weggeeft heh
ook zoiets ja, ik kan tijdens de het boodschappen doen steeds mijn fietssleutel zoekenquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik had.heb ook altijd de neiging om te controleren of ik mijn sleutels bij heb. Ook van mijn fiets. Zo was ik een keer aan het fietsen voelde in mijn broekzak. He shit geen fietssleutels. Ik in de remmen knijpen, toen pas realiseerde ik me dat mijn fietssleutels natuurlijk op mijn fiets zaten.
Waarom zou je 'm niet mogen ontledenquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is er één.
Als ik hem niet mag ontleden valt er weinig te sorteren
Jaquote:[quote]
[..]
Ja he?
Ik kwam vorig jaar op Lowlands iemand met een Maus-shirt tegen, die een sprintje trok vanaf de andere kant van het terrein om me te knuffelen
Herkenbaar +1quote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
ik had het laatst iets anders, ik kreeg een preek over god omwille van mijn tshirtquote:Op maandag 8 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm niet mogen ontleden?
[..]
Ja. Dat was best geniaal
.
Maak me nou niet van streekquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je laat hem niet in een goed gekleurd bed slapen en de bank kleurt niet bij mijn broek en schoenen e.d.
Hij kan niet tegen bloedquote:Op maandag 8 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm niet mogen ontleden?
Jaquote:Ja. Dat was best geniaal
.
uh dejavuquote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het laatst iets anders, ik kreeg een preek over god omwille van mijn tshirt_!
mensen die het niet helemaal snappen
tshirt in kwestie
[ afbeelding ]
Of hetzelfde met telefoon/portomonnee. Best vervelendquote:Op maandag 8 november 2010 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Herkenbaar +1
constant voelen of je je fietssleutel nog hebt, dan op de fiets in je zakken voelen en in blinde paniek gaan zoeken, tot je beseft 'oh ja, ik was aan het fietsen'![]()
![]()
![]()
en dan zo hopen dat niemand het gezien heeft
uh watquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
als ik soms ergens heen ga, en op de trein stap besef ik ineens dat ik geen tas bij me heb, en schiet ik meteen in de stress, totdat ik besef dat ik niet naar school ging
ja of 100% weten dat je in de goede trein zit en toch nog een keer checken :")_!quote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
als ik soms ergens heen ga, en op de trein stap besef ik ineens dat ik geen tas bij me heb, en schiet ik meteen in de stress, totdat ik besef dat ik niet naar school ging
tv en versterker staan hier altijd op een even getalquote:Op maandag 8 november 2010 16:31 schreef Muck het volgende:
Oh ja, weet je wat ook erg is?
Als de radio/dvd-speler/telefoon niet op een even getal staat![]()
Vooruit, op een getal dat eindigt op een 5 mag ook nog
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of hetzelfde met telefoon/portomonnee. Best vervelend
Hoe bedoel je, even getal?quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef LieveLobbes het volgende:
de quote knopjes doen het weer eens niet
@pezu: volgens mij heb je wel eens vaker dat t-shirt gepost
Hier ookquote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
tv en versterker staan hier altijd op een even getal
Ook herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Ik was mijn telefoon een keer kwijt, want hij zat niet in mijn linkerbroekzak... Ik was aan het bellen...
echt, ik kan me wel een verhaal herinneren over mijn fidel castro shirt en stemmen maar op het jezus shirt heb ik ook diverse malen commentaar gehad (op beide trouwens)quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef LieveLobbes het volgende:
de quote knopjes doen het weer eens niet
@pezu: volgens mij heb je wel eens vaker dat t-shirt gepost
ik blij dat ik een versterker zonder getallen hebquote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
tv en versterker staan hier altijd op een even getal
deelbaar door 2quote:Op maandag 8 november 2010 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, even getal?
quote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef Symphonic het volgende:
Zo was een collega ook een keer pislink dat we haar telefoon verstopt hadden, echt laaiend was ze
Tot we naar haar oor wezen
Joooh!quote:
de snelheidsmeter van je auto, de tv qua geluid e.d.quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Joooh!
Maar wat op een even getal? Ik snap het niet.
knopjesquote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik blij dat ik een versterker zonder getallen heb
het volume wordt vaak aangegeven op een display of tv met getallen dat getal moet even zijn altijdquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Joooh!
oeh, dat moet ik ook nog eens proberen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
knopjes![]()
ik heb gisteren ook weer fijn lopen spelen met mijn nieuwe schatje, bi-ampen
Dat ja. In mijn vorige auto had ik een digitale snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Die moest van Muck op een even getal staan hoor, anders was het ruziequote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de snelheidsmeter van je auto, de tv qua geluid e.d.
bzzzzzquote:
spam van Muckquote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
bzzzzz
*doet iPhone-geluid na en telt af tot TJ sneaky kijkt welke spam er nu weer in zijn mail staat
ja fok de stroom rekening, hij kan 2200 watt leveren dus dat moet en de kachel kan wat lagerquote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, dat moet ik ook nog eens proberen, gewoon omdat het kan
oh jij had ook elke 3 uur ruziequote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja. In mijn vorige auto had ik een digitale snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Die moest van Muck op een even getal staan hoor, anders was het ruzie...
De cijfertjes van het volume van je radio en versterkerquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Joooh!
quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja. In mijn vorige auto had ik een digitale snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Die moest van Muck op een even getal staan hoor, anders was het ruzie...
quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
bzzzzz
*doet iPhone-geluid na en telt af tot TJ sneaky kijkt welke spam er nu weer in zijn mail staat
spuck heet datquote:
klasse A ?quote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja fok de stroom rekening, hij kan 2200 watt leveren dus dat moet en de kachel kan wat lager
150 mocht gelukkig welquote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
De cijfertjes van het volume van je radio en versterker
[..]
149 km/u kan niet /mad
Ooh dat heb ik dan totaal niet. Gewoon standaard 10kmu te hard. (da's dus ook een even getal)quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dan kan ie er nog een airco bijnemen, zo onderhandquote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klasse A ?
want dan kan de kachel inderdaad wel uit
quote:
Dat is een prachtig rond getalquote:
nee gelukkig nietquote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klasse A ?
want dan kan de kachel inderdaad wel uit
nu ben ik wel nieuwsgierig wat je hebt staanquote:Op maandag 8 november 2010 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gelukkig niet![]()
hij wordt wel lekker warm
ik hou net marshmallows boven het knapperend vuurtje, ik heb de eikenhouten salontafel maar aangestokenquote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Muck het volgende:
Boh, ik zit met mijn rug naar onze gaskachel toe
onkyo tx-nr906quote:Op maandag 8 november 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu ben ik wel nieuwsgierig wat je hebt staan
wat, curling?quote:Op maandag 8 november 2010 16:44 schreef Muck het volgende:
Wow, er is een voor mij onbekende sport op Eurosport...
Het lijkt wel kaatsen ofzo
quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou net marshmallows boven het knapperend vuurtje, ik heb de eikenhouten salontafel maar aangestoken
Nee, curling ken ik welquote:
Je deed het tochquote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan hier niet meepraten .__________.'
Tuurlijk welquote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan hier niet meepraten .__________.'
ik bedoel, ik post hier al een tijdje, een maandje ofzo, maar,quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Drink je koffie? Heb je rare gewoonten?
das een nette bakquote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
onkyo tx-nr906
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
om tien voor 5 al?quote:
dat kun je gerust zeggen jaquote:
aje honger hep vreet je jongquote:
okok, sorryquote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kun je gerust zeggen ja![]()
[..]
aje honger hep vreet je jong
We zijn ook niet te volgenquote:Op maandag 8 november 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik bedoel, ik post hier al een tijdje, een maandje ofzo, maar,
ik volg jullie nu even niet meer
Alleen dekken hequote:
Mijn moeder is aan het koken jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
okok, sorry
maar ook al gekookt enzo...
maarja, laat maar, ieder z'n meug
Neh, tis Frysk-Waterkokerknetterenquote:Op maandag 8 november 2010 16:44 schreef Muck het volgende:
Wow, er is een voor mij onbekende sport op Eurosport...
Het lijkt wel kaatsen ofzo
quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh, tis Frysk-Waterkokerknetteren:
Geknetter in Friese waterkokers
quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh, tis Frysk-Waterkokerknetteren:
Geknetter in Friese waterkokers
PMS heeft het thuis ookquote:
Verbaast met nietsquote:
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
boerenkool van PapaMuck klaargemaakt door MamaMuck
5 te laatquote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef OA het volgende:
Ik eet straks ook boerenkool. Uit de tuin van schoonOA, klaargemaakt door OAdin!
EauAhquote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef OA het volgende:
Ik eet straks ook boerenkool. Uit de tuin van schoonOA, klaargemaakt door OAdin!
Ik wacht...quote:
Muck!quote:
Ja, maar geen rookworstquote:
quote:
goede verse rookworst van de slagerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |