Ooh dat heb ik dan totaal niet. Gewoon standaard 10kmu te hard. (da's dus ook een even getal)quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja. In mijn vorige auto had ik een digitale snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Die moest van Muck op een even getal staan hoor, anders was het ruzie...
Ja, dan kan ie er nog een airco bijnemen, zo onderhandquote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klasse A ?
want dan kan de kachel inderdaad wel uit
quote:
Dat is een prachtig rond getalquote:
nee gelukkig nietquote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klasse A ?
want dan kan de kachel inderdaad wel uit
nu ben ik wel nieuwsgierig wat je hebt staanquote:Op maandag 8 november 2010 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gelukkig niet![]()
hij wordt wel lekker warm
ik hou net marshmallows boven het knapperend vuurtje, ik heb de eikenhouten salontafel maar aangestokenquote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Muck het volgende:
Boh, ik zit met mijn rug naar onze gaskachel toe
onkyo tx-nr906quote:Op maandag 8 november 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu ben ik wel nieuwsgierig wat je hebt staan
wat, curling?quote:Op maandag 8 november 2010 16:44 schreef Muck het volgende:
Wow, er is een voor mij onbekende sport op Eurosport...
Het lijkt wel kaatsen ofzo
quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou net marshmallows boven het knapperend vuurtje, ik heb de eikenhouten salontafel maar aangestoken
Nee, curling ken ik welquote:
Je deed het tochquote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan hier niet meepraten .__________.'
Tuurlijk welquote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan hier niet meepraten .__________.'
ik bedoel, ik post hier al een tijdje, een maandje ofzo, maar,quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Drink je koffie? Heb je rare gewoonten?
das een nette bakquote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
onkyo tx-nr906
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
om tien voor 5 al?quote:
dat kun je gerust zeggen jaquote:
aje honger hep vreet je jongquote:
okok, sorryquote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kun je gerust zeggen ja![]()
[..]
aje honger hep vreet je jong
We zijn ook niet te volgenquote:Op maandag 8 november 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik bedoel, ik post hier al een tijdje, een maandje ofzo, maar,
ik volg jullie nu even niet meer
Alleen dekken hequote:
Mijn moeder is aan het koken jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
okok, sorry
maar ook al gekookt enzo...
maarja, laat maar, ieder z'n meug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |