Ik ben best wel snel moe de laatste tijd. Kan niet veel dingen tegelijk op 1 dag doen. 4 uur werken is al te veel gevraagd. Maar ik heb ook nog last van naweeen van een depressie. Dat speelt momenteel ook een rol. Want er is een tijd geweest dat ik gewoon 8 uur per dag kon werken. Maar dat was voordat ik begeleid ging wonen en dus niet zelf een huis of kamer had bij te houden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet daar echt zo beschamend weinig vanheb je er veel last van?
Maar op kleur is ook het mooist...en met je handen door rijst isquote:Op maandag 8 november 2010 16:08 schreef Muck het volgende:
Ben ik met je eens
Ik vind het ook heerlijk om dingen op kleur te sorteren ()of met mijn vingers door zakken rijst te woelen (
![]()
) en ik heb een gigantische muziekbibliotheek in mijn hoofd (
)
Toen ik in een grijs verleden bij een psycholoog terecht kwam, begon deze ook over autistische trekjes
My ass
Maar je kunt wel je eigen grenzen redelijk op tijd herkennen?quote:Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best wel snel moe de laatste tijd. Kan niet veel dingen tegelijk op 1 dag doen. 4 uur werken is al te veel gevraagd. Maar ik heb ook nog last van naweeen van een depressie. Dat speelt momenteel ook een rol. Want er is een tijd geweest dat ik gewoon 8 uur per dag kon werken. Maar dat was voordat ik begeleid ging wonen en dus niet zelf een huis of kamer had bij te houden.
Thanks suikerbeebquote:
Thanks!quote:Op maandag 8 november 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede knoop![]()
.
Nu nog 50 en je kunt je familieleden allemaal een kaartje sturen...
Echt, ik wil met je trouwenquote:Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar op kleur is ook het mooist...en met je handen door rijst is![]()
En je pizza delen IS gewoon moeilijk, want dan is ie niet meer mooi rond..
Die heb ik ooit nog live gezien volgens mijquote:
.quote:
Ik kan me voorstellen dat dat een heel groot zwart gat isquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks suikerbeeb
Moeilijke beslissing, maar mijn hoofd werd te vol en daar kan ik erg slecht tegen
De stap van een van de zwaarste opleidingen van Nederland+16 uur werken+een gehandicapte moeder naar he-le-maal niets is erg groot
Hihihihihi...quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi...![]()
Maar dan moet je niet te vaak op mijn plekje op de bank gaan zitten hoor, want dan word ik een beetje kriegelig
Daat zit nog een leermomentje in om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je kunt wel je eigen grenzen redelijk op tijd herkennen?
Recht doormiddenquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dan krijg je geen stukje van haar pizza hoor!
have funquote:Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
En nu op naar mijn ouders en zus met neefje![]()
Ja, er zijn wel een paar praktijkdagen, maar dat zijn er maar twee ofzoquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat een heel groot zwart gat is
Ga je die opleiding schriftelijk doen?
Geeft niet, hoewel dat natuurlijk wel nogal vermoeiend is, maar daarom zal je ook wel zo moe zijnquote:Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Daat zit nog een leermomentje in om eerlijk te zijn.
Met uitgezochte kleertjes?quote:Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, denk het. VInd het even moeilijk om hier een passend antwoord op te geven. Ben momenteel licht gespannen van de activiteit die ik net heb gedaan..quote:Op maandag 8 november 2010 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoeld![]()
leuk is anders maar als je het zelf begrijpt en snapt kun je dat wat j eweet ook toepassen op momenten dat je er last van hebt
En oh wee als je op mijn plekje aan de eet-tafel zitquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi...![]()
Maar dan moet je niet te vaak op mijn plekje op de bank gaan zitten hoor, want dan word ik een beetje kriegelig
quote:Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:
Dan issie niet meer ro-hond!quote:
ik wilde per sé mijn Elefant-shirt aan, maar die zit in de was /madquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
En Thijs. De per se een t-shirt met robot er op aan wil.
Heldquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan issie niet meer ro-hond!![]()
...
Ik wilde al voorstellen om dat gewoon een hele zooi mini-pizza's de oven in te schuiven.
T-shirt met robot is ook tofquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
En Thijs. De per se een t-shirt met robot er op aan wil.
Nee, maar wél mooi verdeeld!quote:
Wel een even aantal dan graagquote:Ik wilde al voorstellen om dat gewoon een hele zooi mini-pizza's de oven in te schuiven.
Dat is ook een übershirtquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wilde per sé mijn Elefant-shirt aan, maar die zit in de was /mad
ik was mijn handen altijd 3x, ik was mezelf tijdens het douchen altijd 2x, ik moet 2 handdoekenquote:Op maandag 8 november 2010 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Ik vind het ook heerlijk om dingen op kleur te sorteren ()of met mijn vingers door zakken rijst te woelen (
![]()
) en ik heb een gigantische muziekbibliotheek in mijn hoofd (
)
Toen ik in een grijs verleden bij een psycholoog terecht kwam, begon deze ook over autistische trekjes
My ass
a gewoon doorsnee dusquote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was mijn handen altijd 3x, ik was mezelf tijdens het douchen altijd 2x, ik moet 2 handdoeken
ik moet mijn tandpoetsen onder de douche. Ik moet altijd weten waar mijn sleutels zijn.
als ik wat wil kopen moet dat altijd zsm anders hoeft het niet meer. Als iets niet werkt dan moet het werken of stuk
ik word extreem boos op dingen die het gewoon moeten doen.
aan haar van dames moet ik ruiken, ik heb iets met neuzen
pfff en nog veeeeeel meer
ik heb nog wel een kist me strijkkralen die nog gesorteerd moeten wordenquote:Op maandag 8 november 2010 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Muck sorteer anders je Toek ook op kleur!
Owja!quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was mijn handen altijd 3x, ik was mezelf tijdens het douchen altijd 2x, ik moet 2 handdoeken
ik moet mijn tandpoetsen onder de douche. Ik moet altijd weten waar mijn sleutels zijn.
als ik wat wil kopen moet dat altijd zsm anders hoeft het niet meer. Als iets niet werkt dan moet het werken of stuk
ja tochquote:
als mij was gebeurt wat jou vanmiddag was gebeurt had ik die hele bank fijn getrapt en bij de service desk over de balie heen gemieterdquote:
Poeh, dat lijkt me lastig ja...quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach, wie is dat niet?quote:
In de rechterbroekzak!quote:Op maandag 8 november 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, wie is dat niet?
Ik heb het niet zo extreem, maar ik weet bv wel altijd waar mijn sleutels zijn
Ik heb ook de mevrouw van de klantenservice even duidelijk gemaakt dat ik niet een week wilde wachten op een nieuwe bank, en haar vriendelijk verzocht om die bank maar in haar giechel te schuiven. Als de berg niet naar dingetje komt dan andersom welquote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als mij was gebeurt wat jou vanmiddag was gebeurt had ik die hele bank fijn getrapt en bij de service desk over de balie heen gemieterd
hoe is het afgelopen btw?
ik merk het niets eens meer sommige dingen gaan automatischquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat lijkt me lastig ja...
Mijn haar ruikt heerlijk moet ik zeggen
ik weet ook altijd waar mijn sleutels zijn, op een gevarieerd aantal plekken waar ik altijd vergeet te kijkenquote:Op maandag 8 november 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, wie is dat niet?
Ik heb het niet zo extreem, maar ik weet bv wel altijd waar mijn sleutels zijn
Dat is er één.quote:Op maandag 8 november 2010 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Muck sorteer anders je Toek ook op kleur!
haiquote:
Kloptquote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja toch![]()
mja doorsnee op fok, aangezien we hier allemaal nerds en autisten zijn
Ja he?quote:
gekkenhuis, daar kun je echt heerlijk van uit etenquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik heb ook de mevrouw van de klantenservice even duidelijk gemaakt dat ik niet een week wilde wachten op een nieuwe bank, en haar vriendelijk verzocht om die bank maar in haar giechel te schuiven. Als de berg niet naar dingetje komt dan andersoms wel
2 eetbonnen van 8 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |