He jeetje, last van je rug dusquote:Op maandag 8 november 2010 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat konden ze op de echo niet goed zien :S mijn rug was te hol om de spieren en dus problemen te zien, dus ik hoop dat de fysio woensdag wat meer kan vertellen en doen en niet dat ik een rontgen moet laten maken ofzo want dan heb ik echt alles al gehad
XD Je onderrug hoort hol te zijn hoor, in enige mate, en je bovenrug iets boller, als je van de zijkant kijkt zeg maar. Extreme holling/bolling is meestal niet helemaal goedquote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef PeZu het volgende:
ik heb een spiraal kennelijk, er zit een s in en hij is hol
Iksdee.quote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Je onderrug hoort hol te zijn hoor, in enige mate, en je bovenrug iets boller, als je van de zijkant kijkt zeg maar. Extreme holling/bolling is meestal niet helemaal goed
b-b-b-b-bellenquote:
ja extreem hol dus, iets met kussende wervel syndroomquote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Je onderrug hoort hol te zijn hoor, in enige mate, en je bovenrug iets boller, als je van de zijkant kijkt zeg maar. Extreme holling/bolling is meestal niet helemaal goed
ik zit bij een medisch training centrum, zij doen dingen als een echo gewoon zelfquote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jeetje, last van je rug dusDenk dat als je een goeie fysio hebt dat ie wel wat tips heeft en misschien wel wat manipulatie
Haha! Maar dat hangt er vanaf wat het is enzo he.
XD Klinkt spannendquote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja extreem hol dus, iets met kussende wervel syndroom
Handigquote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit bij een medisch training centrum, zij doen dingen als een echo gewoon zelf
Ach, ik zal het in de loop van de week maar eens doen. Eerst maar even wat documentjes pimpen voordat ik daarnaar ga reageren.quote:
klachtvrijquote:Op maandag 8 november 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb veel gehad aan een podotherapeutpaar steunzolen en wat begeleidende fysio en nu al jaren klacht vrij (ruim 20 jaar) soms nog wel eens wat last maar dat komt dan door mijn houding.
als ik daar dan even op let gaat het weer over
ik kus constantquote:
vroeger kreeg eerst iedereen, steunzolen daarna logopedie toen kwam de beugel gevolgd door adhd en add en nu heeft iedereen pdd-nosquote:Op maandag 8 november 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb veel gehad aan een podotherapeutpaar steunzolen en wat begeleidende fysio en nu al jaren klacht vrij (ruim 20 jaar) soms nog wel eens wat last maar dat komt dan door mijn houding.
als ik daar dan even op let gaat het weer over
Schiet eens op man, de telefoon rinkelt hier nog steeds nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |