Zelfs ik weet dat daar jouw sleutels zijnquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik merk het niets eens meer sommige dingen gaan automatisch
ik koop ook altidj sokken als ze in zo'n aanbiedings bak liggen met als gevolg 231,5 paar sokken_!
ik had gezegd: eetbonnen? eet je zelf wel eens in je restaurant joh? de gehakt ballen smaken dooie rat, de patat is om van te huilen, de kip is droger dan de sahara, j eweet wel wat j e weggeeft hehquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik heb ook de mevrouw van de klantenservice even duidelijk gemaakt dat ik niet een week wilde wachten op een nieuwe bank, en haar vriendelijk verzocht om die bank maar in haar giechel te schuiven. Als de berg niet naar dingetje komt dan andersom wel
2 eetbonnen van 8 euro
whehehe dat heb ik ook wel eens met mijn autosleutel gehadquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik had.heb ook altijd de neiging om te controleren of ik mijn sleutels bij heb. Ook van mijn fiets. Zo was ik een keer aan het fietsen voelde in mijn broekzak. He shit geen fietssleutels. Ik in de remmen knijpen, toen pas realiseerde ik me dat mijn fietssleutels natuurlijk op mijn fiets zaten.
Als ik shag bij zou hebben, zou er iets goed mis zijnquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij altijd links en shag rechts
Ja Ikeaquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gekkenhuis, daar kun je echt heerlijk van uit eten
En als het Ikea is heb je er genoeg aan
ook hier weer: knip links en telefoon rechtsquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
nja, ff serieus, ik MOET altijd mijn portemonnee en sleutels in mijn rechter jaszak, en de telefoon in mijn linker
je laat hem niet in een goed gekleurd bed slapen en de bank kleurt niet bij mijn broek en schoenen e.d.quote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is er één.
Als ik hem niet mag ontleden valt er weinig te sorteren
Ja hahahahahaquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gezegd: eetbonnen? eet je zelf wel eens in je restaurant joh? de gehakt ballen smaken dooie rat, de patat is om van te huilen, de kip is droger dan de sahara, j eweet wel wat j e weggeeft heh
ook zoiets ja, ik kan tijdens de het boodschappen doen steeds mijn fietssleutel zoekenquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik had.heb ook altijd de neiging om te controleren of ik mijn sleutels bij heb. Ook van mijn fiets. Zo was ik een keer aan het fietsen voelde in mijn broekzak. He shit geen fietssleutels. Ik in de remmen knijpen, toen pas realiseerde ik me dat mijn fietssleutels natuurlijk op mijn fiets zaten.
Waarom zou je 'm niet mogen ontledenquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is er één.
Als ik hem niet mag ontleden valt er weinig te sorteren
Jaquote:[quote]
[..]
Ja he?
Ik kwam vorig jaar op Lowlands iemand met een Maus-shirt tegen, die een sprintje trok vanaf de andere kant van het terrein om me te knuffelen
Herkenbaar +1quote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
ik had het laatst iets anders, ik kreeg een preek over god omwille van mijn tshirtquote:Op maandag 8 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm niet mogen ontleden?
[..]
Ja. Dat was best geniaal
.
Maak me nou niet van streekquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je laat hem niet in een goed gekleurd bed slapen en de bank kleurt niet bij mijn broek en schoenen e.d.
Hij kan niet tegen bloedquote:Op maandag 8 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm niet mogen ontleden?
Jaquote:Ja. Dat was best geniaal
.
uh dejavuquote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het laatst iets anders, ik kreeg een preek over god omwille van mijn tshirt_!
mensen die het niet helemaal snappen
tshirt in kwestie
[ afbeelding ]
Of hetzelfde met telefoon/portomonnee. Best vervelendquote:Op maandag 8 november 2010 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Herkenbaar +1
constant voelen of je je fietssleutel nog hebt, dan op de fiets in je zakken voelen en in blinde paniek gaan zoeken, tot je beseft 'oh ja, ik was aan het fietsen'![]()
![]()
![]()
en dan zo hopen dat niemand het gezien heeft
uh watquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
als ik soms ergens heen ga, en op de trein stap besef ik ineens dat ik geen tas bij me heb, en schiet ik meteen in de stress, totdat ik besef dat ik niet naar school ging
ja of 100% weten dat je in de goede trein zit en toch nog een keer checken :")_!quote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
als ik soms ergens heen ga, en op de trein stap besef ik ineens dat ik geen tas bij me heb, en schiet ik meteen in de stress, totdat ik besef dat ik niet naar school ging
tv en versterker staan hier altijd op een even getalquote:Op maandag 8 november 2010 16:31 schreef Muck het volgende:
Oh ja, weet je wat ook erg is?
Als de radio/dvd-speler/telefoon niet op een even getal staat![]()
Vooruit, op een getal dat eindigt op een 5 mag ook nog
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of hetzelfde met telefoon/portomonnee. Best vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |