Al-Qaeda is een verzamelnaam voor een groep intellectueel minder-bedeelden die door de Westerse geheime diensten wordt misbruikt voor oorlogszuchtige motieven.quote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef Crutch het volgende:
Al-Qaeda zou eigenlijk niet eens bestaan.
Om uiteindelijk grip te krijgen op bijvoorbeeld winst van olie.quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Al-Qaeda is een verzamelnaam voor een groep intellectueel minder-bedeelden die door de Westerse geheime diensten wordt misbruikt voor oorlogszuchtige motieven.
Dat beweer ik slechts deels. Ik heb echter nooit gezegd dat het hele FBI een hologram is. Hoe kom je er bij?quote:Op maandag 8 november 2010 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo "mening" ?
Jij hebt geen mening, jij beweert alleen dat 9/11 nooit gebeurd is en dat de springende mensen gevideoshopt zijn en dat de hele FBI een hologram is, etc.
Ik zeg dat de corporate media een sleutelrol speelt in het 9/11 verhaal. De media is verre van onafhankelijk. Zij zijn de propagandamachine van de overheid / wereld elite. 9/11 was imho een tactiek van moderne oorlogsvoering (information warfare). Een psyop operatie. De huidige stand van de techniek maakt het mogelijk om een illusie de huiskamers in te zenden.quote:Dat is geen "mening", dat zijn gewoon overduidelijk government-troll leugens om de feiten betreffende 9/11 (Mossad & CIA hebben het geflikt, wat kunnen we doen om dat in de toekomst te voorkomen) te negeren en de discussie in ridiculisering te laten ontsporen.
Want wat zeg je nou eigenlijk?? ..Dat 9/11 nooit gebeurd is, dus er ook geen 3000-voudige moord is gepleegd, wat de schuldigen aan 9/11 automatisch buiten beschouwing laat.
Als jouw motieven niet zo obvious government-troll zouden zijn geweest, zou je NOOIT de schuldigen een hand boven het hoofd houden,.
war = peacequote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef ToT het volgende:
@ het vorige topic, dat het gevaar van Al-Quaeda zwaar overtrokken zou zijn: op DAT punt ben ik het wel met je eens.
Volgens de berichten zouden er kampen vol met zwaar gedrilde zelfmoordaanslag-strijders opgeleid worden ("Now look guys, I'll show you only once how this works!") die zich over de hele wereld verspreiden en elk moment overal kunnen toeslaan.
De afgelopen jaren zijn er echt wel genoeg evenementen en dergelijke geweest waar ze massale slachtpartijen hadden kunnen aanrichten, maar dat is nooit gebeurd. ja heel af en toe hoor je dat er een aanslag verijdeld is, maar verder....?
Ik geloof ook echt wel dat het leger en de CIA/FBI/whatever de boel behoorlijk aandikken om zo een sterkere greep op de bevolking te krijgen. Da's niets nieuws: bij zulke instanties staat veiligheid en overwinning voorop, en het menselijke aspect komt pas later.
Een leuk voorbeeldje was ook de golfoorlog: het Irakese leger was omsingeld, en met 1 knip van de vinger van de generaal waren ze massaal afgeslacht geweest. Ze gaven zich echter over en de generaal kreeg de opdracht om hen niet af te slachten. Die gast is tegen de media behoorlijk boos tekeer gegaan over het feit dat hij die stap niet kon maken, want met 1 vingerknip was de vijand volledig uitgeroeid geweest daar!
Veiligheid en overwinning versus het menselijke aspect.....
Dan is peace toch behoorlijk bloederig in sommige landen..quote:
Wat een wonderbaarlijke onzin.quote:said Gambino, who became a "Made
Man" at the age of five, a Mafia term used for their top street captains.
Waarom is dat onzin?quote:
quote:
Ten eerste: een ''made man'' is iemand die een moord heeft gepleegd op bevel van een mafiabaas. Het is een term die voor iedereen geldt, bepaald niet alleen voor leden die een voorname plaats bekleden in de hierarchie. Verder lijkt het mij weinig waarschijnlijk dat een vijfjarige bevel krijgt om deel te nemen aan een moord, en ik weet ook niet of ik wel geloven moet dat Gambino de kleinzoon is van Lucky Luciano.quote:
AH, okay, heb even gegoogeld en inderdaad het is niet eens zeker dat hij kinderen had.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste: een ''made man'' is iemand die een moord heeft gepleegd op bevel van een mafiabaas. Het is een term die voor iedereen geldt, bepaald niet alleen voor leden die een voorname plaats bekleden in de hierarchie. Verder lijkt het mij weinig waarschijnlijk dat een vijfjarige bevel krijgt om deel te nemen aan een moord, en ik weet ook niet of ik wel geloven moet dat Gambino de kleinzoon is van Lucky Luciano.
Ik geloof dat de CIA, FBI, Fox ,die ook ja., whatever, veel meer doen dan dat:quote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef ToT het volgende:
@ het vorige topic, dat het gevaar van Al-Quaeda zwaar overtrokken zou zijn: op DAT punt ben ik het wel met je eens.
Volgens de berichten zouden er kampen vol met zwaar gedrilde zelfmoordaanslag-strijders opgeleid worden ("Now look guys, I'll show you only once how this works!") die zich over de hele wereld verspreiden en elk moment overal kunnen toeslaan.
De afgelopen jaren zijn er echt wel genoeg evenementen en dergelijke geweest waar ze massale slachtpartijen hadden kunnen aanrichten, maar dat is nooit gebeurd. ja heel af en toe hoor je dat er een aanslag verijdeld is, maar verder....?
Ik geloof ook echt wel dat het leger en de CIA/FBI/whatever de boel behoorlijk aandikken om zo een sterkere greep op de bevolking te krijgen. Da's niets nieuws: bij zulke instanties staat veiligheid en overwinning voorop, en het menselijke aspect komt pas later.
Een leuk voorbeeldje was ook de golfoorlog: het Irakese leger was omsingeld, en met 1 knip van de vinger van de generaal waren ze massaal afgeslacht geweest. Ze gaven zich echter over en de generaal kreeg de opdracht om hen niet af te slachten. Die gast is tegen de media behoorlijk boos tekeer gegaan over het feit dat hij die stap niet kon maken, want met 1 vingerknip was de vijand volledig uitgeroeid geweest daar!
Veiligheid en overwinning versus het menselijke aspect.....
Djeez. Zal daarna wel beter zijn gegaan ?quote:In 2004, money stolen from the states Workmans Comp fund was laundered by Toledo native, Tom Noe, Republican Chairman, and paid into the campaign coffers of, not only Ohio Candidates but national campaigns as well. Noe was one of George W Bushs largest fundraisers.
http://www.veteranstoday.(...)ud-money-laundering/
Onze vriend Bush heeft een biografie laten schrijven. En daar heeft MSM aandacht aangeschonkenquote:Op woensdag 10 november 2010 06:34 schreef Bastard het volgende:
Euhm.. het was toch op 11 September gebeurd en niet op 9 November?
Waarom zit ik nu in de herhaling van shownieuws te kijken naar een memorial van 11/9 (!) bij ground zero, compleet met Obama? Het is een heel eigen item met letterlijk de tekt dat het vandaag (gisteren dus want herhaling) exact zoveel jaar geleden is?
Ben ik nu in de war of klopt er iets niet?
Kijk, dat verklaart alles!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onze vriend Bush heeft een biografie laten schrijven. En daar heeft MSM aandacht aangeschonken
Ik zeg shownieuws, bedoel HvN.. maar serieus letterlijk de woorden van die domme doos "vandaag precies zoveel jaar geleden bij de aanslagen op het WTC" met Wilders die een speech hield, een of andere blinde die met zn geleidehond naar buiten kon komen na het eerste vliegtuig.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onze vriend Bush heeft een biografie laten schrijven. En daar heeft MSM aandacht aangeschonken
Dat is idd sufquote:Op woensdag 10 november 2010 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg shownieuws, bedoel HvN.. maar serieus letterlijk de woorden van die domme doos "vandaag precies zoveel jaar geleden bij de aanslagen op het WTC" met Wilders die een speech hield, een of andere blinde die met zn geleidehond naar buiten kon komen na het eerste vliegtuig.
Sensatielust & ramptoerisme. Hij zal het wel vet gevonden hebben om zoiets te zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan deze gast: Hij is zo ontzettend geschokt dat ie gewoon moet lachen om de rokende torens:
[ afbeelding ]
Maar goed... vraag aan de mensen die mij steevast proberen te debunken: Waarom komen dit soort beelden altijd jaren later pas uit?
Aanname die nergens op gebaseerd is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Sensatielust & ramptoerisme. Hij zal het wel vet gevonden hebben om zoiets te zien.
Jij bent er dus niet van op de hoogte dat er onlangs via de FOIA een shitload aan nieuwe filmpjes is vrijgegeven?quote:En waarom dit soort beelden pas jaren later uitkomen? Ik denk puur doordat mensen die geloven dat dit allemaal geregiseerd was, pas na vele jaren zoeken op materiaal stuiten dat hun overtuiging nog verder kan bevestigen als je het op een bepaalde manier interpreteert.
Klopt, en de aanname dat het een acteur is, is natuurlijk wél ergens op gebaseerd!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aanname die nergens op gebaseerd is.
Nope, maar dat is ook weer niet vreemd: ze willen bij zulke zaken natuurlijk zo veel mogelijk beelden analyseren voor bruikbare gegevens. Als de beelden geanalyseerd zijn, kunnen ze vrijgegeven worden.quote:[..]
Jij bent er dus niet van op de hoogte dat er onlangs via de FOIA een shitload aan nieuwe filmpjes is vrijgegeven?
Precies. Je ziet hem iets oplezen danwel opdreunen alsof ie het uit zijn hoofd heeft moeten leren. Of zou ie zo verschrikkelijk stom zijn en altijd een papiertje op zak hebben waarop staat waar ie een half jaar geleden gewerkt heeft en welke bedrijven er nog meer gevestigd waren? Ook is ie nogal kalm. Hij heeft zojuist een boel mensen verloren die ie goed kent. De helft van zijn bedrijf was in die torens aanwezig en hij gaat TV staan kijken op Times Square.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en de aanname dat het een acteur is, is natuurlijk wél ergens op gebaseerd!
Zit wat in, maar als je veel beelden ziet die onlangs vrijgegeven zijn, dan zie ik niet in wat daar dan nog aan geanalyseerd had moeten worden.quote:Nope, maar dat is ook weer niet vreemd: ze willen bij zulke zaken natuurlijk zo veel mogelijk beelden analyseren voor bruikbare gegevens. Als de beelden geanalyseerd zijn, kunnen ze vrijgegeven worden.
Je weet niet of die mensen op de hoogte zijn van waar ze voor gebruikt worden. Wie weet zijn ze wel in de veronderstelling dat ze gewoon figurant zijn in een film of serie en dus zonder hun medeweten worden gebruikt voor dit doel. De mensen die daadwerkelijk "geïnterviewd" worden zijn natuurlijk wel op de hoogte om hun leugens te verkondigen.quote:Wat dacht je dan? Dat men bewust vandaag de dag nog steeds acteurs in zouden huren in de hoop dat met de beelden die men met hen maakt, de twijfelaars over de streep worden getrokken? Daarbij: als het allemaal geacteerd was om mensen te bedonderen, dan zouden ze er toch wel beter op letten dat het ook GOED gebeurt? ÉN daarbij: als AL deze mensen ALLEMAAL acteurs zouden zijn, hoe modderfokking groot moet het complete complot dan wel niet zijn zeg? Volgens mij is ondertussen echt half Amerika er bij betrokken om de andere helft van Amerika te bedonderen.
Wie kopt 'm even in?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:54 schreef WSquater het volgende:
Het enige wat ik raar vind is dat de meeste YouTube filmpjes uit dit en het vorig topic zijn verwijderd.
Ben je wel eens in een kantoorpand geweest?quote:Op zondag 14 november 2010 10:25 schreef Flodder450 het volgende:
[ link | afbeelding ]
een van de kantoren in de bovenste verdiepingen (100-108)
komt van
http://www.pbase.com/bauer/nyc1990_wtc
waar je ook an zien in fotos dat er wel heel veel lichten aanzijn overdags
quote:Op zondag 14 november 2010 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je wel eens in een kantoorpand geweest?
Of überhaupt bij willekeurige bedrijven binnen geweest? Werk? School?
Kun je je 1 gebouw voor de geest halen waar overdag GEEN lampen branden?
quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
goddomme, probeer ik wat toe te voegen aan het topic, wordt het genadeloos geslacht
duehhh..... hoeveel jaar loop je nu achter???quote:Op maandag 8 november 2010 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
Hier, FOX news die rapporteert dat het vuur in de zuidelijke WTC toren bijna uit is... Best opmerkelijk, gezien het feit dat de zuidelijke toren als eerste viel en de overheid zegt dat dat door vuur kwam...
Dus Geraldo behoort niet tot de grote boze media die meewerken aan de cover-up van de conspiracy?quote:
Ohh okeyquote:Op zondag 14 november 2010 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet als genadeloos afslachten bedoeld hoor, ik vond het alleen een vreemde opmerking zo hier in dit topic, alsof het iets met de conspiracy te maken zou hebben.
Sowieso wel mooie foto's!
Weet je ook wanneer die foto genomen is? Lijkt me namelijk vrij belangrijk om te weten.quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ohh okey![]()
maar ik wou ermee doelen op de discussie van de [fake] verlichting in de Towers en of ze wel bezet waren
Zeg ik dat dan? Ik post alleen een filmpje zonder een mening. Als je mijn posts hebt gelezen, dan weet je dat ik denk dat die Bob McIlvaine een acteur is die verwarring probeert te stichten.quote:Op zondag 14 november 2010 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus Geraldo behoort niet tot de grote boze media die meewerken aan de cover-up van de conspiracy?Ik dacht dat alle grote Amerikaanse mediabedrijven (kranten, tv-stations enz) allemaal erbij betrokken waren?
die hele fotogalerij is genomen in oktober 1990quote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer die foto genomen is? Lijkt me namelijk vrij belangrijk om te weten.
Dat is in grote lijnen ook gewoon zo. Het bedrijfsleven, dan wel de elite is eigenaar van de media. Onafhankelijk zijn ze dus niet.quote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef ToT het volgende:
Mja Lambiekje en diverse anderen komen hier regelmatig met de opmerkingen dat alle mediabedrijven samenspannen en onder leiding staan van de grote machthebbers en ons zo bewust valse informatie verschaffen....op enkele hersenloze droons na die puur op de automatische piloot de autocue voorlezen zonder te beseffen wat ze voorlezen.
(Dit komt allemaal echt uit posts die in de loop der tijd hier geplaatst zijn.)
Dit ontkennen is gewoonweg naïef. Het is een feit dat dit gebeurt.quote:Let us take just one example of how current technologies could be used for strategic-level information warfare. If, say, the capabilities of already well-known Hollywood technologies to simulate reality were added to our arsenal, a genuinely revolutionary new form of warfare would become possible. Today, the techniques of combining live actors with computer-generated video graphics can easily create a "virtual" news conference, summit meeting, or perhaps even a battle that would exist in "effect" though not in physical fact. Stored video images can be recombined or "morphed" endlessly to produce any effect chosen. This moves well beyond traditional military deception, and now, perhaps, "pictures" will be worth a thousand tanks. Imagine the effect of a nationwide broadcast in banditland of the meeting between the "digitized" maximum leader and a "digitized" Jimmy Carter in which all loyal soldiers are told to cease fighting and return to their homes. The targets of information warfare, remember, are the decisions in the opponent's mind, and the battlespace of the human mind is also the zone of illusion.
Dus vóór de aanslagen van 1993 waarna een grote hoeveelheid huurders (+/- 350 stuks en 50.000 werknermers) het WTC hebben verlaten en hun bedrijf ergens anders vestigde.quote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
die hele fotogalerij is genomen in oktober 1990
Met de mexicaanse griep was het overduidelijk dat de overheid doelbewust verkeerde informatie gaf olv wiskey-proostende Osterhaus. Plus dat ze een half miljard verkwanseld hebben aan antivries, vermalen apennieren en haaileveroliequote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef ToT het volgende:
Mja Lambiekje en diverse anderen komen hier regelmatig met de opmerkingen dat alle mediabedrijven samenspannen en onder leiding staan van de grote machthebbers en ons zo bewust valse informatie verschaffen....
De mensen die iets willen maken ... neem nu Zembla. Die worden terug geroepen als ze onderwerpen gaan doen wat niet in het straatje past van onze fascistoïde leiders.quote:op enkele hersenloze droons na die puur op de automatische piloot de autocue voorlezen zonder te beseffen wat ze voorlezen.
(Dit komt allemaal echt uit posts die in de loop der tijd hier geplaatst zijn.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |