quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef msnk het volgende:
[..]
That's the spirit. Elitist in wording
wel goed voor jouw zelfvetrouwenquote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca
Vandaag zo'n gozer uit m'n klas: ik zat me gister echt af te vragen of ik nou dom ben of niet. Hij meende het en zo open over z'n gevoelens.
Een vriend van hem later tegen mij: ja hij zit er echt mee, wordt helemaal gek van school
en later waar die jongen bij was: kijk emel faalt omdat ze niets doet, jij faalt gewoon, echt kut man
goed voor zelfvertrouwen van die jongen
Hij heeft het tenminste nog door.quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca
Vandaag zo'n gozer uit m'n klas: ik zat me gister echt af te vragen of ik nou dom ben of niet. Hij meende het en zo open over z'n gevoelens.
Een vriend van hem later tegen mij: ja hij zit er echt mee, wordt helemaal gek van school
en later waar die jongen bij was: kijk emel faalt omdat ze niets doet, jij faalt gewoon, echt kut man
goed voor zelfvertrouwen van die jongen
Uhuquote:Op maandag 8 november 2010 08:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemorgen, Jülide!.
Whehehe, geniet van je koffie!. Goede ontwikkeling,
.
Ja! Trabzonspor heeft het wel verdiend. Ze speelden net iets beter dan Galatasaray. We misten Baros. Hoewel Pino het ook uitstekend deed. Maar een elftal met Pino én Baros zou beter zijnquote:
Op maandag 8 november 2010 06:05 schreef zarGon het volgende:
Hm, Trabzonspor 2 - 0 Galatasaray.
Trabzonspor staat op de eerste plek..
quote:Een voetbalwedstrijd tussen BVV'31 uit Blaricum en Unitas '48 uit Veenendaal is gistermiddag flink uit de hand gelopen.
De Unitas-selectie ging volledig door het lint en één van de doorgedraaide spelers gaf de scheidsrechter een kopstoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Unitas'48 1.
Mark van de Bijl. (keeper)
Sebastiaan Visser (keeper).
Naim Zerkani.
Zakaria lahnine.
Ismaeil Zerkani.
Najim Saghhouari.
Farid el Moussaoui
Appie Tahiri
Hicham Saidi
Souhail Saidi
Majid Amelah.
Oskan Ozturk.
Mohammed Ben Ali
Talib Salihi.
Younnes Lahnine.
Mohamed Aliyat.
Trainer: Rachid Saidi
Leider: Mohamed IssaouiAFC AJAX
quote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef msnk het volgende:
[..]Was een tijdje geleden toch al in het nieuws dat enkele voetbalclubs werden overgenomen door mocro's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Unitas'48 1.
Mark van de Bijl. (keeper)
Sebastiaan Visser (keeper).
Naim Zerkani.
Zakaria lahnine.
Ismaeil Zerkani.
Najim Saghhouari.
Farid el Moussaoui
Appie Tahiri
Hicham Saidi
Souhail Saidi
Majid Amelah.
Oskan Ozturk.
Mohammed Ben Ali
Talib Salihi.
Younnes Lahnine.
Mohamed Aliyat.
Trainer: Rachid Saidi
Leider: Mohamed IssaouiCool story, Hansel.
Ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
30 minuten op de tram wachten in de vrieskou met bijbehorende wind.
Danny doet ook lekker mee.quote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
Zure regen is veel minder zuur
Als wetenschapper en bioloog word ik echt moedeloos van de reacties hieronder.
Dat klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden toch al in het nieuws dat enkele voetbalclubs werden overgenomen door mocro's?
Ik heb geen idee, ben niet zo van de amateurploegen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Eyjafjallajökull het volgende:
[..]
Heeft Türkiyemspor de laatste tijd niets gedaan?
Is dat niet een baggerclub sinds de sponspor, oprichter is neergeschoten?quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Eyjafjallajökull het volgende:
[..]
Heeft Türkiyemspor de laatste tijd niets gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |